Strona 1 z 1

ABS do golfa mk1

: pn lut 01, 2010 00:46
autor: JABcok20
witam. mam kompletny swap od gti z abs-em. Bawił sie ktoś w coś takiego?
wedlug mnie trzeba przełożyć, kompa z bagażnika, instalke do niego , przdenie tarcze, zaciski , tylne tarcze z zaciskami , pompe i czujniki.

z czym może być problem?? czy podejdą przednie zwrotnice do mk1 z mk2?

: pn lut 01, 2010 07:22
autor: agrala
zapomniales o koronkach z ktorych czujniki zliczaja impulsy,wiec chyba caly tyl tez musisz przelozyc
czy komputer aby na pewno jest w bagazniku - nie jest zintegrowany z pompa
przydaloby sie tez zalozyc gniazdo diagnostyczne do pozniejszej diagnozy ABSu

: pn lut 01, 2010 10:08
autor: TAZ
Zwrotnice nie podejdą, czyli i czujników nie założysz z przodu. Można to zrobić jakąś wielką rzeźbą tylko oczy jest sens ??

: pn lut 01, 2010 11:31
autor: JABcok20
TAZ pisze:Zwrotnice nie podejdą, czyli i czujników nie założysz z przodu. Można to zrobić jakąś wielką rzeźbą tylko oczy jest sens ??
zawsze można dospawać uchwyt czujnika :)
na youtube jest film "abs w mk1" no i działa...

: pn lut 01, 2010 19:46
autor: Dave Old School
wielkiej rzezby nie trzeba i sens jest taki sam jak swap i inne przerobki ;)

przod
zwrotnice mk1, koronka pasuje od mk2/ corrado, 3 nawierty na piascie trzeba tylko u tokarza wykonac
mocowania do zwrotnicy - odpowiednia tulejka , inwencja wlasna i mig zalatwia sprawe

tyl
belka z abs z jarzmami i czopami i miejscem na czujnik , moze byc nawet beben

osprzet wedlug uznania , jest kilka generacji abs
diagnoza jest w instalce wpieta wiec no problem , komputer jest umieszczony w roznych miejscach
pompa od mk3 ma inny chwyt w kabinie do pedala , mk2 nie pasuje do grodzi i jest na elektrycznym serwie

: pn lut 01, 2010 20:24
autor: JABcok20
Dave Old School pisze:, mk2 nie pasuje do grodzi i jest na elektrycznym serwie
inne mocowanie czyli w mk2 są 3 śruby torzące trójkat , w mk1 jest tak samo ale co nie pasuje, rozstaw śrub?

: pn lut 01, 2010 20:35
autor: Dave Old School
dokladnie nie pamietam
ta pompa akurat jest dziwaczna, gdzies kiedys widzialem ze ktos kawalek grodzi przespawal z mk2 (i to juz jest rzezba) , wiec na tej pompie lepiej sie nie bawic ;)

: pn lut 01, 2010 20:43
autor: JABcok20
cholera właśnie taką mam elektryczną. nie wiesz jak jest z żywotnością tych pomp bo szkoda by było grodz przerabiać a później wymieniać pompkę.

[ Dodano: Pon Lut 01, 2010 19:52 ]
A w sumie zrobię sobie przejściówkę do grodzi:P

[ Dodano: Wto Lut 02, 2010 12:01 ]
Czy piasty z mk2 pod tarcze 256 pasuja do mk1...
czy piasty 256 sa takie same jak 235?

[ Dodano: Wto Lut 02, 2010 16:05 ]
piaste kupiłem z mk2 kompletna z pierścienem , koszt 55zł, piasta z mk2 jest grubsza ok. 40mm a w mk1 ok.35mm.
Ta od mk2 wystarczy przetoczyć.
Łożyska od mk2 mają inną zewnętrzną srednicę więc nie pozostaje nic jak toczenie tych z mk2.

: wt lut 02, 2010 19:03
autor: Dave Old School
przejsciowke mozna zrobic, jak najbardziej

co do piast nie wiem czy sa takie same

nic nie tocz, zaloz wianek to na piaste z mk1 bo potem poloski ci nie beda pasowac
prosto , szybko i na (prawie) oryginalnych gratach

: wt lut 02, 2010 19:07
autor: JABcok20
poloski sa przeciez takie same, tzn przeguby maja taki sam wieloklin, wiec co tam moze nie pasowac...

: ndz cze 20, 2010 22:08
autor: Demonszos
podepne sie pod temat

jak podpiąć elekrycznie zintegrowany abs z pompą hamulcową z golfa mk3 96r

do
mk1 z silnikiem 1.3 3f 75km

: śr cze 23, 2010 19:52
autor: JABcok20
przguby z mk2 nie pasują. zapomniałem napisać więc piszę dla potomnych:)
trzeba przerobić ori tak jak pisał Dave Old School,

: pn cze 28, 2010 06:18
autor: Dave Old School
JABcok20 pisze:przguby z mk2 nie pasują. zapomniałem napisać więc piszę dla potomnych:)
trzeba przerobić ori tak jak pisał Dave Old School,
:smoke: