Strona 1 z 1

Pomocy swap z 1.8 v8 gti k-jet na 2.0 2E 8v

: wt sty 26, 2010 21:02
autor: MARIO!!
Witam wszystkich. Mam mały problem i nie wiem co robić. Nie wiedziałem gdzie dokładnie za mieścić ten temat więc piszę tu. No więc do rzeczy. Chcę zmienić silnik tak jak napisałem w temacie. Mam pytanie czy ktoś posiada źródła dotyczące głowic a chodzi mi o komorę spalania. Chcę po równać głowice silnika 2.0 8v 2E i silnika 1.8 8v GTI k-jet czyli mechaniczny wtrysk. Bo składam chcę złożyć blok od 2E a głowica k-jet żeby dużo nie przerabiać zostanie mi tylko aparat bo w 2E jest całkiem inaczej. I teraz pytanie jak bym złożył ten silnik czy to będzie chodzić. Z tego co słyszałem to będzie to działać ale nie będzie miał silnik tyle mocy co powinien. Dam jeszcze fotki głowic może coś pomorze. PROSZĘ o pomoc bo samochód stoi rozebrany i nie wiem co robić dalej.

: śr sty 27, 2010 08:10
autor: gumiś
składaj kiedyś zrobiłem taki silnik,niezle to wymiatało,uszczelka pod głowice idzie wtedy z dwólitrówki,ten silnik bedzie dysponował pięknym dołem.

: śr sty 27, 2010 10:31
autor: bugalon
Tak jak kolega wyzej napisał. Będzie działać na bank. Składaj i sie nie przejmuj. Moc na pewno będzie odpowiednia.

: śr sty 27, 2010 13:19
autor: toffic
Jak osprzęt z K-jeta to aparat tak samo

Pomocy swap z 1.8 v8 gti k-jet na 2.0 2E 8v

: śr sty 27, 2010 19:13
autor: MARIO!!
Witam. Kurcze bym wrzucił pare fotek tego silnika co już złożyłem ale jakiś mi błąd wyskakuje. Gumiś uszczelke już założyłem do dwólitrówki dokładnie od tego silnika co by szła. Panowie mówicie że to będzie działać na bank. Bo tez pisałem na forum vw-youngtimer.pl z kolegami to pisali mi co innego że to nie będzie działać i nie będzie miało mocy. Chciałbym w 100% wiedzieć czy będzie działać bo szkoda mojej pracy i pieniędzy a przede wszystkim czasu. Toffic o aparacie też wiem ale trzeba go przerabiać tak. A jeszcze jedno pytanie jak spinać rorząd na takim silniku jak głowica inna i duł. Może ma ktoś jakiś schemacik ?

: czw sty 28, 2010 08:47
autor: gumiś
składaj bedzie chodziło na pewno,tu masz filmik jak miałem jeszcze ady na górze od 1.8 i osprzecie,na filmiku jechał na lpg z blosem.a jaszcze w lekkiej budzie jedynki bedzie to ładnie jechać
... re=channel



: pn lut 01, 2010 00:54
autor: konradzik81
a ile takie cos moze miec koni tak z ciekawosci?

: pn lut 01, 2010 21:04
autor: gumiś
tego nie wiem,nie było hamowane

Pomocy swap z 1.8 v8 gti k-jet na 2.0 2E 8v

: wt lut 02, 2010 00:05
autor: MARIO!!
Witam. No jestem ciekaw ile by to miało koni. Żeby się nie okazało że będzie miał mniej koni niż ten mój co obecnie jeżdżę. Mam jeszcze jedno pytanie co zrobić z tym przy aparacie tam jest taka czarna puszka bodajże odma oleju jak się nie mylę. U mnie jest co innego chyba pompka lub jakiś zawór. Proszę o jakieś rady. POZDRO

: ndz mar 07, 2010 00:22
autor: dawid018
planuje u siebie zrobić coś podobnego jak kolega MARIO!!, z tym ze chce ożenić blok z 2E z czapką z RV + cały osprzęt razem z digi z RV. chętnie poczytam rad dotyczących takiego zestawienia oraz co może mi nie pasować przy montażu.od kolegi t-tas dowiedziałem się już ze pasek rozrządu musi być z 2E i tylna łapa silnika.