Strona 1 z 2
MK4 Jaki silnik zamiast 1.6SR
: ndz sty 24, 2010 13:59
autor: wav
Jak w temacie jaki silnik do mk4 zamiast 1.6sr chodzi mi o niewielkie koszta i oczywiście wiekszy silnik.
Wszystkie rady mile widziane
: ndz sty 24, 2010 14:18
autor: bugalon
1.8 20V bez turbo. Jest tani i na pewno odczujesz różnicę. A przy swapach nie ma niewielkich kosztów. Jeśli chcesz mało dołożyć sprzedaj swoje auto i kup jakieś z mocniejszym silnikiem. Wyjdzie taniej i bezproblemowo w przyszlosci.
Ja bym jednak swapowal na 1.8 20V turbo. Wiekszy potencjał a koszta tylko o 30% większe.
: ndz sty 24, 2010 14:24
autor: wav
bugalon pisze:Ja bym jednak swapowal na 1.8 20V turbo. Wiekszy potencjał a koszta tylko o 30% większe.
a jakie to koszta kolego??
: ndz sty 24, 2010 23:37
autor: bugalon
wav pisze:bugalon pisze:Ja bym jednak swapowal na 1.8 20V turbo. Wiekszy potencjał a koszta tylko o 30% większe.
a jakie to koszta kolego??
Proponuję szukajkę, wszystko na ten temat zostało już napisane na forum. Cena zalezy od wielu czynników. Poczytaj forum, będziesz wszystko wiedzial.
: czw sty 28, 2010 18:00
autor: wav
pytanko czy podejdzie mi silnik 1.8 20V AGN ze podejdzie to wiem ale czy musiałbym wprowadzac jakies zmiany w osprzęcie itp?? jesli tak to prosiłbym o opisanie co i jak
: czw sty 28, 2010 21:37
autor: Miłek
Ale czy jest sens swapować AGN ?? liczmy ze na okragło bedziesz miał te 20 km wiecej pozatym nie wiadomo jaki stan itp ... do 8v znajdziesz sporo czesci osiagniesz podobna moc taniej i wiecej frajdy. Swap zawsze wyjdzie drożej niz przypuszczasz ... poza tym jak juz swapujesz to jak przedmówca wspomniał lepiej 1.8 T albo cos co ma 6 garków
Jesli znajdziesz coś blizniaczego do golfa albo komplet to powinno być P&P wystrzegaj sie zbierania po kawałku ... ale jeszcze przemyśl czy jest sens
. Powodzenia
: czw sty 28, 2010 21:40
autor: wav
Miłek pisze:Ale czy jest sens swapować AGN ?? liczmy ze na okragło bedziesz miał te 20 km wiecej pozatym nie wiadomo jaki stan itp ... do 8v znajdziesz sporo czesci osiagniesz podobna moc taniej i wiecej frajdy. Swap zawsze wyjdzie drożej niz przypuszczasz ... poza tym jak juz swapujesz to jak przedmówca wspomniał lepiej 1.8 T albo cos co ma 6 garków
No racja tylko nie wiem co mam robić bo albo remontowac 1.6 albo wsadzac inny silnik
: czw sty 28, 2010 22:01
autor: Miłek
Najprostsza metoda to : określ sobie na jakim efekcie ci zależy , ile masz na to kasy , i czy długo masz zamiar jeździc tym autem . inaczej takie gdybanie nie ma wiekszego sensu ...
: czw sty 28, 2010 22:09
autor: wav
Miłek pisze:Najprostsza metoda to : określ sobie na jakim efekcie ci zależy , ile masz na to kasy , i czy długo masz zamiar jeździc tym autem . inaczej takie gdybanie nie ma wiekszego sensu ...
pojezdzic chcem jeszcze przynajmniej ze 2-3lata poki nie nazbieram na coś lepszego
a z kasą jak narazie krucho wiec chcem to zrobic możliwie jak najmniejszym kosztem dlatego zastanawiam sie albo remont albo szukac dobrego silnika z wymiana przy niewielkich kosztach
: czw sty 28, 2010 22:27
autor: Miłek
Nie chce smiecic w temacie , ale moim zdaniem chyba najrozsadniej było by zrobic tego 8v wstępnie wyremontować i lekko dłubnać i po problemie sadze ze kasa bedzie mniejsza niz swap a osiaggi takie same , a silnik mniej awaryjny niż swapowany .
: czw sty 28, 2010 22:34
autor: wav
Miłek pisze:Nie chce smiecic w temacie , ale moim zdaniem chyba najrozsadniej było by zrobic tego 8v wstępnie wyremontować i lekko dłubnać i po problemie sadze ze kasa bedzie mniejsza niz swap a osiaggi takie same , a silnik mniej awaryjny niż swapowany .
ok dzieki bardzo
: pt sty 29, 2010 09:27
autor: tovdi1
jakbyś nie znalazł takiego silnika to przypadkiem leży u mnie na składzie, więc może pomogę
: pt sty 29, 2010 11:41
autor: wav
tovdi1 pisze:jakbyś nie znalazł takiego silnika to przypadkiem leży u mnie na składzie, więc może pomogę
tzn?
co tam masz kolego
???
: pt sty 29, 2010 12:28
autor: tovdi1
a mam i 1.6sr z anglika, i 1.8 20v też z anglika, 1.6 oryg. z golfa IV, 1.8 passat b5