Strona 1 z 1

Proszę o pomoc i porady

: wt sty 19, 2010 01:04
autor: ProAnimal
Witam od ponad roku jestem nabywcą Golfa 3 GTI 2.0 8v auto sprowadzał znajomy ojca, następnie sprzedał go w dobrej cenie po znajomości :) na początku moc auta bardzo mnie zadowalała i nadal tak jest ale chciał bym w niedalekiej przyszłości sobie pokombinować. Ale chciałem jeszcze nawiązać do tego ze auto jest już po części zmienione(właściciel w niemczech juz to zrobił "obniżył" nie wiem jakiej jakości jest to zawieszenie ale narazie jest ok na przegladzie przyczepnosc byla 86% i wydech jest też sportowy tylko zastanawia mnie czy cały dolot został zrobobiony czy tylko koncówka dodam ze przy chamowaniu silnikiem tłumik zaczyna pierdzieć moze to cos wam powie :jezor: ) Chciał bym to zrobić:

-kolektor sportowy (4-2-1)
-stożek + dolot krotki lub długi
-przelot na wydechu (nie wiem czy to już nie jest zrobione jak mam to sprawdzić ?)
-końcówka wydechu przelotowa (tłumik)

To na początek chcę zrobić dużo to da ?

Następnie zastanawiam sie nad taka modernizacją

-lekkie koło zamachowe
-sprzegło sportowe
-krotsza skrzynia biegow
-przełozenie głowne

Jakie po tym można sie spodziewać przyrostu mocy mniej wiecej ? i może przy okazji gdzię znajde takie lekkie koło zamachowei skrzynie krótszą ?(może głupie pytanie ale jestem w tym zielony ale od jakiegos czasu mnie to interesuje i mnie zastanawia to wiec dlatego tu pisze :grin: )

I jeszcze jedno pytanie Chip coś tu zmieni ? na allegro ogłaszaja sie ze niby potrafią pare koni dodac tu daje linkhttp://moto.allegro.pl/item877072606_ch ... mowni.html

: wt sty 19, 2010 08:18
autor: Scientist
ProAnimal pisze:To na początek chcę zrobić dużo to da ?
realnie ? z 2-3 konie ;)

Chcesz zwiekszyc moc, to zamiast wydawac kase na te pierdoły kup 2.0 16V albo 1.8T i swapuj silnik. Mozesz tez polozyc z 10tysi jak masz luźne i zaturbić swojego, silnik sie do tego swietnie nadaje :helm:

: wt sty 19, 2010 14:04
autor: toffic
ProAnimalpodaj kod silnika

: wt sty 19, 2010 17:23
autor: Yuri
toffic pisze:ProAnimalpodaj kod silnika
Co za różnica? 2e/ADY/AGG tak samo "dobrze" nadają się do modów ;).

: wt sty 19, 2010 17:36
autor: toffic
Co za różnica? 2e/ADY/AGG tak samo "dobrze" nadają się do modów ;) .
dla mnie jest i to duża, zarówno mechanicznie jak i osprzętowo

: wt sty 19, 2010 20:09
autor: Yuri
Ja nie twierdzę, że się nie różnią mechanicznie czy osprzętem, tylko, że pod kątem potencjalnego rozwoju nie ma między nimi praktycznie żadnej różnicy. Z resztą jak dla mnie to temat wyczerpał post kolegi Scientist. Jakiekolwiek grubsze "wolnossące" modzenie 2.0 8v z ekonomicznego punktu widzenia nie ma sensu. No chyba, że kolega ProAnimal ma w planach jakiś na prawdę konkretny projekt.

: wt sty 19, 2010 21:41
autor: toffic
Yuri pisze:tylko, że pod kątem potencjalnego rozwoju nie ma między nimi praktycznie żadnej różnicy.
no właśnie jest, np. w 2E pasuje zmienić kolektor ssący i dobrze też przepływke na większą. Co do przyrostów: trzeba zadać sobie podstawowe pytanie ile można przeznaczyć $$ i w jakich warunkach będzie użytkowany samochód :bigok:

: śr sty 20, 2010 07:04
autor: Yuri
toffic pisze:
Yuri pisze:tylko, że pod kątem potencjalnego rozwoju nie ma między nimi praktycznie żadnej różnicy.
no właśnie jest, np. w 2E pasuje zmienić kolektor ssący i dobrze też przepływke na większą.
Aleś Pan uparty ;):grin: I o ile zwiększy się moc w 2e po takich zabiegach? 1-2 kM? :crazy:

: śr sty 20, 2010 15:39
autor: toffic
Yuri pisze:Aleś Pan uparty ;) :grin: I o ile zwiększy się moc w 2e po takich zabiegach? 1-2 kM? :crazy:
więcej niż po wymianie tłumika na "sportowy" itp :green_fuck:

: śr sty 20, 2010 19:24
autor: Yuri
toffic pisze:
Yuri pisze:Aleś Pan uparty ;) :grin: I o ile zwiększy się moc w 2e po takich zabiegach? 1-2 kM? :crazy:
więcej niż po wymianie tłumika na "sportowy" itp :green_fuck:
A czy ja cokolwiek mówiłem o wymianie tłumika na sportowy? :crazy: Dobra koniec tematu z mojej strony. Napisałem swoje, a autor i tak zrobi jak zechce :bajer: .

: sob sty 23, 2010 17:43
autor: ProAnimal
hmmm Dzieki za odpowiedzia nie wiem myslalem ze jak sie zrobi ta pierwsza modyfikacje to pare koni przybedzie znajomy zrobil to w hondzie civic i zrobil 15KM :) możliwe ?

: pt sty 29, 2010 09:24
autor: -=ren=-
jak auto było hamowane i ma wykres to możliwe...
a w większości przypadków, jest uelastycznienie motoru po takich zabiegach i zmiana charakterystyki mocy czy momentu, a nie znaczne zwiększenie koni...