Strona 1 z 1
swap mk2 z PN na ABF jaka pompe paliwa?
: wt sty 12, 2010 18:25
autor: S.W.A.P21
Witam! jestem w trakcie swapa silniczka ABF do mk2 i nie wiem co zrobic z pompa paliwa czy wstawic oryginal czy dokupic zewnetrzna pompe? czy oryginal podejdzie pod bak z mk2??? czy wstawienie zewnetrznej pompy nie bedzie dawalo zbyt duzego cisnienia??? poczatkowo byla PN-ka pomuzcie!!! POZDRAvwIAM!!!
: wt sty 12, 2010 20:28
autor: imperfectCell
jezeli chcesz zrobic taki system jak w mk3 to musisz wsadzic do baku jedna pompe z mk3 jezeli chcesz zrobic tak jak jest w mk2 16v to musisz zastosowac 2 pompy. Jedna wewnetrzna i zewnetrzna np z Seata Toledo 1L GT oczywiscie z ABFem
: wt sty 12, 2010 21:42
autor: S.W.A.P21
no tak ja wiem ze w PN jest pompa przy silniku tylko chodzi mi o to czy pompa z abf podejdzie pod moj bak??? a drugiej pompy nie chce podłaczac ze wzgledu na duze cisnienie (6b) i instalke elektryczna.ABF potrzebuje 3b.
: wt sty 12, 2010 22:00
autor: bugalon
jesli chcesz dawać pompe z mk3 to nie podejdzie do baki z mk2, trzeba będzie porzeźbić. Zawsze mozna jednak cały bak przerzucić z mk3 do mk2. Pasuje bez problemu. Wtedy pompe zostawisz oryginalną z mk3 i będzie tak jak być powinno.
: wt sty 12, 2010 22:06
autor: toffic
Kiedyś, w epoce kamienia łupanego, gdy części do GTi MkII były praktycznie tylko w ASO, robiłem z kuzynem Swapa PFa do Jetty II z PNką, jako wstępna pompka służyła...... ta mechaniczna z bloku
a ciśnieniowa była w komorze silnika