Swap na 1.8 T 5v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap na 1.8 T 5v
Witam
dawno nie bylem na forum... bo zmienilem Golfika na MX3... ale teraz kupiłem oczywiście piekną MK1 z silnikiem 1.6... mam takze na stanie silnik Od audi TT 1.8Turbo V5 z wszystkim co potrzeba do Swapa... i teraz pytanie w ktorych miejscach musze wzmocnić karoserie samochodu (MK1) aby nie rozlazła sie... pod taka mocą (teni silnik to wersja albo 180 albo 225 Koni) do sprawy podchodzę całkiem poważnie wiec prose nie pisać jakiś durnych postów pt "taki to poleci czy cos.." chce miec zajecie na dlugie zimowe wieczory
Zakupilem juz kompletne zawieszenie koni przód tył regulowane + spręzyny . wyszarpalem wszystko ze srodka tzn cała tapicerke tył siedzenia boczki. itp.. teraz zeskrobuje konserwacje i szukam ognisk rdzy... , dodatkowo szukam deski rozdzielczej od Mk4.. z zegarami itp. lub ew od MK3 Vr6 , Planuje takze zamontować duzo czesci karbonem do ktorego mam badzo tanio dostep... dzwi maska klapa etc.. zastanawiam sei takze na zbiornikiem paliwa. czy nie wsadzic plastikowej 20z wewnętrznym korkiem.. ? .. Wiec jezeli ktoś mniej wiecej orientuj sie w ktorych miejscach karoserja jest poddana największym orzeciązeniom to prosze o podpowiedz dziekuje. i pozdrawiam
dawno nie bylem na forum... bo zmienilem Golfika na MX3... ale teraz kupiłem oczywiście piekną MK1 z silnikiem 1.6... mam takze na stanie silnik Od audi TT 1.8Turbo V5 z wszystkim co potrzeba do Swapa... i teraz pytanie w ktorych miejscach musze wzmocnić karoserie samochodu (MK1) aby nie rozlazła sie... pod taka mocą (teni silnik to wersja albo 180 albo 225 Koni) do sprawy podchodzę całkiem poważnie wiec prose nie pisać jakiś durnych postów pt "taki to poleci czy cos.." chce miec zajecie na dlugie zimowe wieczory
Zakupilem juz kompletne zawieszenie koni przód tył regulowane + spręzyny . wyszarpalem wszystko ze srodka tzn cała tapicerke tył siedzenia boczki. itp.. teraz zeskrobuje konserwacje i szukam ognisk rdzy... , dodatkowo szukam deski rozdzielczej od Mk4.. z zegarami itp. lub ew od MK3 Vr6 , Planuje takze zamontować duzo czesci karbonem do ktorego mam badzo tanio dostep... dzwi maska klapa etc.. zastanawiam sei takze na zbiornikiem paliwa. czy nie wsadzic plastikowej 20z wewnętrznym korkiem.. ? .. Wiec jezeli ktoś mniej wiecej orientuj sie w ktorych miejscach karoserja jest poddana największym orzeciązeniom to prosze o podpowiedz dziekuje. i pozdrawiam
Witaj widzialem do mk1 cos w stylu rozpurki dolnej ale to imitowalo lawe jest tego fotka w faq (chyba) post zalozony przez cyarnz na temat swapow wiecej to spinki przejzyj mocowania wachaczy itp (wkoncu mk1) na bank z tylu sciagnij belke tam zawsze kolo srub mocujacych sie rudy chowa a to jest podluznica.... obspawaj kielichy i jak zepniesz to klatka w srodku mk1 bedzie niezniszczalne a pozatym czekam na rozwój bo strasznie kocham mk1(pierwsze auto) no i serce jakie teraz wsadzam do mk2 syncro... co do mocy APX;BAM to 225km sprawdz na glowicy albo zobacz turbodawke czy k03s czy k04 bo zwyklasow k03 nie bylo chiba w TT POZDRAWIAM!!!!!
Za pare dni postaram sie umieścic zdjęcia silnika .. cały rozebrałem na cześci pierwsze... by upewnić sie ze wszystko jest ok , szukam orginalnych zderzaków oraz lizaka od MK1 GTI jezeli ktoś ma niech da znać wymagania - oczywiście w bdb stanie.. (chcialem kupic nowe ale za cholere niemoge znaleść nigdize ;/ a do DE niechce mi sie jechac../ A co do turbo to widnieje tam napis chyba K04 ?? bo ledwo widac.. a zresztą wszystko zobaczycie na zdjęciach.. A co do spręzarek to moze ktoś potrzebuje G40 , G60 , Garret T2 ,T4 , oraz ISUZU TFA 0.4B (próba uturbienia motocykla nie powiodło sie ) Takzę moge załatwić wszystkie wskaźniki takie jak w F&F tj obrotomierze te duzo ,Karbon ogolnie wszystko co jest w sklepach Tuningowych
A i jeszcze jedno pytanie.. czy moze ktoś z was widzial Golfa MK1 GTI Pirelli czerwonego na szprychowych felgach ? byl w VW World na 1 stronie bo byly bardzo ładnie wykonane... i bylbym nimi zainteresoiwany a tak samo nie moge ich znaleśc... uff niedlugo kosztorys.. bedzie cieżko ale Vw musi byc
A i jeszcze jedno pytanie.. czy moze ktoś z was widzial Golfa MK1 GTI Pirelli czerwonego na szprychowych felgach ? byl w VW World na 1 stronie bo byly bardzo ładnie wykonane... i bylbym nimi zainteresoiwany a tak samo nie moge ich znaleśc... uff niedlugo kosztorys.. bedzie cieżko ale Vw musi byc
Kible do obspawania, dół i góra do spięcia rozpórkami, tył też zepnij. W środku jak kończą się nadkola, obok mocować pasów tylnych na samymzakręcie się budy lubią łamać i ciężko potem z tym walczyć. Jak masz progi do wymiany albo chcesz naprawde sztywne nadwozie to wspawaj w środek progów takie wzmocnienia jak są montowane w poldkach. Mam takie u siebie i madwozie nie pracuje jak kiedyś. Możesz też spiąć tylne podłużnice pod tylnym pasem. Do tak mocnego nadwozia musisz usztywnić nadwozie na maxa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości