Zmieniam silniczek- potrzebuje drobnych porad

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
VWred
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 21:21
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Zmieniam silniczek- potrzebuje drobnych porad

Post autor: VWred » ndz lis 27, 2005 23:00

Witam! jako że piszę tu poraz pierwszy to na początku sie przedstawie. Mam na imie Marek jakiś miesiąc temu stałem się szczęścliwym posiadaczem VW Golf 2 z silniczkiem 1,6RF. Jednak ma swoje lata i poprzedni wlaścicel nie dbał zbytnio o niego więc już silnik swoje przezył. Trafiła sie okazja kupna 1,8PF i zakupiłem. Na dniach bedziemy montować a ja bym baaardzo prosił o porady na co uważać, co koniecznie wymienić (może półosie czy cuś)na co zwrócić uwagę. Nie mam doświadczenia dlatego każda porada bedzie dla mnie bardzo cenna. z gory dzieki za odpowiedzi pozdrawiam. Marek
A i jeszcze czy w 1.8PF powinna być chłodnica z dwoma wiatrakami czy z jednym może być??



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pn lis 28, 2005 08:52

chlodnica - moze byc z jednym, jednak powinna byc chyba ta dluzsza
oprocz silnika warto zainwestowac w hamulce - chociaz podwojne wentylowane z gti
skrzynie masz ??
polosie na duze przegoby
zegary??

powodzenia w pracach, dajesz jakies fotki :>



Awatar użytkownika
VWred
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 21:21
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWred » pn lis 28, 2005 15:32

Silnik mam ze skrzynią półosie też będą jednak razem z silniczkiem.
Fotki wrzóce jak tylko zaczniemy prace i jak dorwe jakiś aparacik cyfrowy.
Wielkie dzięki za odpowiedz bo niewiedziałem co z tą chłodnicą :pub: I jeszcze takie pytanie bo nie mam poduszek pod silniczek ale czy ze starego 1,6RF będą?? to sie różni czymś??