Strona 1 z 1
1.8GT 90km szarpie i szczela w przepustnice
: sob paź 31, 2009 21:48
autor: simon*
Witam koledzy mam taki poblem mam mk2 syncro 1.8GT 90km na mechanicznym wtrysku
od jakiegoś czasu dzieje mi sie cos takiego odpale jest dobrze przejade sie kawałek
i zacznie szarpac i szczelac w przepustnice.raz to sie dzieje raz nie.zgasze go i jest znowu dobrze przejade i to samo.wymieniłem aparat zapłonowy,cewke,kable. i dalej to samo
paliwo dostaje do rozdzielacza.co to moze byc moze ktoś sie juz z tym spotkał mam juz go dosc
: sob paź 31, 2009 22:43
autor: evolution
bez diagnozy g zrobisz ale moze jesli to bydle ma sonde ona klekla???
: sob paź 31, 2009 22:56
autor: simon*
evolution, ma sonde
odpalisz go zapali bez problemu chodzi idealnie zagrzeje sie i cos go pier..nie i kapa
a teraz to juz wogule nie zapali
[ Dodano: 31 Paź 2009 22:01 ]
on ma tez kata moze byc tak ze kat jest zatkany i jak sie zagrzeje przegrzewa sonde i daje złą informacje do kompa ?
: ndz lis 01, 2009 10:45
autor: evolution
nie wymyslaj sprawdz sonde sprawdz reszte i wymien co trzeba, choc po objawach ona siadla
: ndz lis 01, 2009 12:08
autor: baloon21
Powiedzcie mi czy i jak da się ominąć sondę w kompie, mam ten sam silnik, kat został wycięty za kadencji poprzedniego właściciela tak więc sonda już chyba nie jest mi potrzebna/
: pt lis 06, 2009 23:35
autor: lipass
baloon21 pisze:tak więc sonda już chyba nie jest mi potrzebna
a jak ecu ma sterować zapłonem? sonda i tak jest przed katem...
[ Dodano: 06 Lis 2009 22:36 ]
baloon21 pisze:czy i jak da się ominąć sondę w kompie
dać się da - emulatorem
: czw lis 19, 2009 21:09
autor: Superbeasto
lipass pisze: jak ecu ma sterować zapłonem?
w mk2 RP ecu nie steruje zapłonem, tylko podciśnienie.
Spróbuj przekręcić TPS w prawą stronę, tj. w stronę kabiny, do końca. U mnie to działało. Sondę miałem wymienianą na nową.
To samo się działo kiedy miałem zapłon ustawiony książkowo. Musiał być trochę wyprzedzony (grzybek sprawny na aparacie) i było w miarę okej.