Strona 1 z 1

Swap 1.3 pelny wtrysk na 2.0 golf II

: pt paź 30, 2009 20:31
autor: Siamek212
Witam chcialbym zmienic silnik z 1.3 na pelnym wtrysku z golfa II na 2.0 z golfa III.Myslalem nad kupnem angielskij wersji golfa 3 i przełozeniu silnika. Czy moze mi ktos doradzic jak to zrobic a jaki silnik najłatwiej włozyć i jak uporac sie z elektryką z góry dziekuje za pomoc.

: pt paź 30, 2009 21:26
autor: GTI KR
a z ktorego roku mk2

: pt paź 30, 2009 22:16
autor: Siamek212
golf z 1990 roku

: śr lis 25, 2009 15:22
autor: -=ren=-
elektryka powinna pasować, tylko zastanów się czy będziesz miał wszystko co potrzeba do swapu... Silnik, skrzynia wiązka silnika, sterownik, dolot filtr powietrza z przepływka, pompy paliwa, lub pompę z nowym zbiornikiem. DO tego przydałby się Sensowny hamulec i zawieszenie... pisaliśmy już na forum niedawno o takim pomyśle... Czy dasz radę sam to ogarnąć??

: czw gru 03, 2009 18:30
autor: Siamek212
Mam zamiar kupic calego golfa na chodzie do tego swapu i mysle ze powoli jakos dam rade sie ogarnąc z tym

: pt gru 04, 2009 01:44
autor: Apsik
Patrz na roczniki,
wbrew pozorom starszy = łatwiejszy SWAP
Starsze roczniki nie miały Immo i te dużo łatwiej podłączyć :grin:
Pompa paliwa z MK3 Ci nie podejdzie. Optymalnym rozwiązaniem jest zbiornik z pompż z MK2 G60.

: ndz gru 06, 2009 21:54
autor: -=ren=-
Apsik pisze:Pompa paliwa z MK3 Ci nie podejdzie. Optymalnym rozwiązaniem jest zbiornik z pompż z MK2 G60.
ale zbiornik z MK3 z pompą bez problemów wstawiasz do dwójeczki... Jest identyczny. Nie trzeba kombinować z dwoma pompami, z dwoma wiązkami... Nawet wyciągasz wiązkę od zbiornika z MK3, wpinasz w skrzynkę z bezpoiecznikami z MK2, dodajesz przekaźnik i wszystko śmiga.