Strona 1 z 1
4 gazniki + turbo :D
: śr paź 28, 2009 21:35
autor: sieski
: śr paź 28, 2009 23:04
autor: bugalon
Sieski, po pytaniu jakie zadales widać, że kompletnie nie orientujesz się w zasadach działania siników wolnossących i doładowanych. Z czego chcesz wstawiać te gaźniki - z wolnossących motocykli ? Jak je chcesz połączyć z wlotem powietrza z turbiny ? Jednym kolektorem? Zastanowiles sie chociaz przez chwile co Ty tam musisz zamontować zeby to w ogole dzialalo?
No i jakim cudem masz glowice od 8V na bloku z tłokami z 16V? Taki zestaw nie ma prawa dzialac.
No i uzywaj słownika albo zamilknij ......
: czw paź 29, 2009 01:10
autor: sieski
jako tako niemam dlatego sie udzielam i pytam czy da rade cos takiego sklejic ...a wciaz sie ucze no widzisz a jednak dziala mi ta 8 i to na gazniku z podka;p
a troszke przy tym dlubie i ludzi do pomocy mi niebrak...i z tego coo mi wiadomo da rade turbo zamontowac ...
: czw paź 29, 2009 01:16
autor: spawacz
Juz Ci napisalem ogarnij podstawy chlopie, bo dzialac i dzialac to roznica duzaaaa
: czw paź 29, 2009 01:19
autor: sieski
to to zaloze wrtysk i niebende sie *#cenzura#* digi II do tego kit turbo .. no i glowice 16v
[ Dodano: 29 Paź 2009 00:22 ]
i czemu te gazniki niemaja sie spisac wraz z turbo..????? skoro ziom ma turbo gaznikowca ;p i jest to 1 gaznik ... 0,5 bara pompuje mu.... i wszystko zaczerpniente z diesla... miska kolektor wydechowy ... i chodzi to na lpg .. bo uzyskuje wieksza moc ...wyjasni mi pojecie ogarni skoro jestes aki wszech wiedzacy ...?
: czw paź 29, 2009 10:01
autor: bugalon
Co innego LPG co innego benzyna. LPG działa na mikserach przepływowych (w zależności od przeplywu zwiększa sie ilość gazu mieszanego z powietrzem aczkolwiek i to nie jest takie proste żeby zapewnić właściwy skład mieszanki w każdych warunkach). Gaźnik działa zupełnie inaczej bo zwiększone zapotrzebowanie na paliwo wynikające z większego obciążenia koryguje podcisnieniami. Jak w dolocie pojawią się nadcisnienia związane z doładowaniem to gaźnik sobie z nimi nie poradzi. Były gaźnikowe silniki turbo np w Saabie ale to jest już całkiem inna bajka niż to co jest w motocyklach czy zwyklych wolnossących benzyniakach.
Czapka z 8V nie ma prawa działać na bloku z 16V bo cisnienie sprężania by było tak wysokie że od razu wywaliło by Ci uszczelkę pod głowicą. Co więcej miał bys takie spalanie stukowe ze by Ci zniszczyło tłoki i komory spalania w głowicy. Są dwie możliwości - albo nie wiesz co masz i ktoś Ci nawciskał kitów, albo masz tak słabą kompresję w silniku że połowa cisnienia sprężania idzie w odmę
Acha no i Digi 2 nie za bardzo nadaje sie do silnika Turbo, bo ma tylko przeplywomierz klapkowy. Bardzo Ciężko będzie to wystroić.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego ze należy odprężyć silnik do zaturbienia, że należy zapewnić właściwe smarowanie turbinie, że turbina z diesla nie nadaje sie do benzyniaka, że spalanie stukowe rozwali silnik, że niewłasciwy skład mieszanki spowoduje stopienie tłoków. Mógłbym wymieniać tak bez końca elementy o których musisz wiedzieć budując silnik turbo. Ty tego nie wiesz i nawet nie przeczytałeś podwieszonego tematu o przygotowaniu silnika pod turbo. Zacznij od lektury a potem zadawaj dopiero konkretne pytania.
Acha no i to jest moja ostatnia odpowiedź na Twój post z błędami otrograficznymi.
: czw paź 29, 2009 18:15
autor: gumiś
bugalon pisze:Co innego LPG co innego benzyna. LPG działa na mikserach przepływowych (w zależności od przeplywu zwiększa sie ilość gazu mieszanego z powietrzem aczkolwiek i to nie jest takie proste żeby zapewnić właściwy skład mieszanki w każdych warunkach). Gaźnik działa zupełnie inaczej bo zwiększone zapotrzebowanie na paliwo wynikające z większego obciążenia koryguje podcisnieniami. Jak w dolocie pojawią się nadcisnienia związane z doładowaniem to gaźnik sobie z nimi nie poradzi. Były gaźnikowe silniki turbo np w Saabie ale to jest już całkiem inna bajka niż to co jest w motocyklach czy zwyklych wolnossących benzyniakach.
Czapka z 8V nie ma prawa działać na bloku z 16V bo cisnienie sprężania by było tak wysokie że od razu wywaliło by Ci uszczelkę pod głowicą. Co więcej miał bys takie spalanie stukowe ze by Ci zniszczyło tłoki i komory spalania w głowicy. Są dwie możliwości - albo nie wiesz co masz i ktoś Ci nawciskał kitów, albo masz tak słabą kompresję w silniku że połowa cisnienia sprężania idzie w odmę
Acha no i Digi 2 nie za bardzo nadaje sie do silnika Turbo, bo ma tylko przeplywomierz klapkowy. Bardzo Ciężko będzie to wystroić.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego ze należy odprężyć silnik do zaturbienia, że należy zapewnić właściwe smarowanie turbinie, że turbina z diesla nie nadaje sie do benzyniaka, że spalanie stukowe rozwali silnik, że niewłasciwy skład mieszanki spowoduje stopienie tłoków. Mógłbym wymieniać tak bez końca elementy o których musisz wiedzieć budując silnik turbo. Ty tego nie wiesz i nawet nie przeczytałeś podwieszonego tematu o przygotowaniu silnika pod turbo. Zacznij od lektury a potem zadawaj dopiero konkretne pytania.
Acha no i to jest moja ostatnia odpowiedź na Twój post z błędami otrograficznymi.
: pt paź 30, 2009 18:12
autor: stonebridge69
Ja mam tylko jedno do napisania.SZUKAJKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A nie śmietnik się póżniej robi.