Strona 1 z 3

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

: pn paź 12, 2009 14:52
autor: teczka
Witam. Koledzy gdzie mozna dostać nad wymiarowe tłoki do silnika PG czyli G60. Pytam gdyz chciałbym zrobic szlif a jesli nie to robie tulejowanie. Osobiście jestem za szlifem dlatego chciałbym sie dowiedzieć gdzie i za ile mozna wyrwac takie tłoki. Pozdrawiam

: pn paź 12, 2009 15:35
autor: evolution
tlok za sztuke kosztuje cos kolo 400 pln dokladnie nie pamietam, dostaniesz w kazdym motoryzacyjnym :helm:

: pn paź 12, 2009 15:48
autor: teczka
jak pytałem u mnie to nic nie mieli oprócz jednego tłoka za cene 620zł wiec takie koszta sa dla mnie za wysokie. A czy tulejowanie nie okaże także odpowiednia iwestycją?

: pn paź 12, 2009 16:06
autor: evolution
nie momentalnie zrobi ci sie rant wiekszy niz teraz

: pn paź 12, 2009 16:13
autor: Andrzej32
evolution pisze:nie momentalnie zrobi ci sie rant wiekszy niz teraz
Czyli jak robic to tylko szlif? Czy wymiana pierścieni? Zdania są zawsze podzielone na ten temat.

: pn paź 12, 2009 16:42
autor: toffic
Andrzej32 pisze:Czyli jak robic to tylko szlif? Czy wymiana pierścieni? Zdania są zawsze podzielone na ten temat.
Evo chodziło raczej czy tuleja czy szlif :bigok: samej wymiany pierścieni bym w to nie mieszał, inna bajka

: pn paź 12, 2009 17:00
autor: teczka
u mnie jest rant na cylindrach. Same tłoki sa za drogie wiec pytam czy wymieniac tuleje i dac nowe pierścienie czy to zrobi robote?

: pn paź 12, 2009 17:08
autor: Andrzej32
toffic pisze:
Andrzej32 pisze:Czyli jak robic to tylko szlif? Czy wymiana pierścieni? Zdania są zawsze podzielone na ten temat.
Evo chodziło raczej czy tuleja czy szlif :bigok: samej wymiany pierścieni bym w to nie mieszał, inna bajka
Kumam kumam. Chodziło mi o to ze jezeli sie nie robi szlifa ani tulejowania to co mysli na temat wymiany pierscieni w srednio zuzytym silniku i czy to sie stosuje bo zdania w tym temacie są podzielone

: pn paź 12, 2009 19:52
autor: bugalon
Ja proponuję nadwymiarowe tłoki. Jeśli jednak masz seryjne g60 i nie chcesz go turbić/kombinować z mocami 300+ to tulejowanie też spokojnie da rade.

: pn paź 12, 2009 22:17
autor: evolution
nowych pierscieni nie dawaj bo to nie ma sensu
tuleje tez sie sypia na potege
tylko nadwymiar i szlif

: pn paź 12, 2009 22:50
autor: teczka
No wiadomo że szlif i nadwymiar to lepsze rozwiązanie ale na pewno nie tanie :grrr: Póki co zabieram sie za tuleje gdyż cena tłoków mnie przerażaa. Nie byłem zwolennikiem tulejowania ale nie mam na dzien dzisiejszy wyjścia zresztą na codzien i tak nie hulam sie dużo więc myśle że ide w dobrą strone i że tuleje dadzą rade pomimo rad Evo (ps dzięki za rozmowe).

: wt paź 13, 2009 09:09
autor: roman58
evolution pisze:tlok za sztuke kosztuje cos kolo 400 pln dokladnie nie pamietam, dostaniesz w kazdym motoryzacyjnym :helm:
Skąd taka cena?kupowałem tłoki 1.9TD do Skody i płaciłem niecałe 200zł za tłoka z pierścieniami i sworzniem nominalny.

: wt paź 13, 2009 09:30
autor: toffic
Skąd taka cena?kupowałem tłoki 1.9TD do Skody i płaciłem niecałe 200zł za tłoka z pierścieniami i sworzniem nominalny.
kolego ty kupowałeś do TD a temat jest o G60 :green_fuck: widzisz różnice?? :chytry:

: wt paź 13, 2009 11:09
autor: teczka
toffic, a jakie jest Twoje zdanie na temat tulejowania? spotkałes sie kiedyś z czymś takim czy także nie jesteś zwolennikiem takiej modyfikacji