Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Post autor: teczka » pn paź 12, 2009 14:52

Witam. Koledzy gdzie mozna dostać nad wymiarowe tłoki do silnika PG czyli G60. Pytam gdyz chciałbym zrobic szlif a jesli nie to robie tulejowanie. Osobiście jestem za szlifem dlatego chciałbym sie dowiedzieć gdzie i za ile mozna wyrwac takie tłoki. Pozdrawiam


Dive deep or go home

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn paź 12, 2009 15:35

tlok za sztuke kosztuje cos kolo 400 pln dokladnie nie pamietam, dostaniesz w kazdym motoryzacyjnym :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » pn paź 12, 2009 15:48

jak pytałem u mnie to nic nie mieli oprócz jednego tłoka za cene 620zł wiec takie koszta sa dla mnie za wysokie. A czy tulejowanie nie okaże także odpowiednia iwestycją?


Dive deep or go home

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn paź 12, 2009 16:06

nie momentalnie zrobi ci sie rant wiekszy niz teraz


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Post autor: Andrzej32 » pn paź 12, 2009 16:13

evolution pisze:nie momentalnie zrobi ci sie rant wiekszy niz teraz
Czyli jak robic to tylko szlif? Czy wymiana pierścieni? Zdania są zawsze podzielone na ten temat.
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 16:14 przez Andrzej32, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn paź 12, 2009 16:42

Andrzej32 pisze:Czyli jak robic to tylko szlif? Czy wymiana pierścieni? Zdania są zawsze podzielone na ten temat.
Evo chodziło raczej czy tuleja czy szlif :bigok: samej wymiany pierścieni bym w to nie mieszał, inna bajka



Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » pn paź 12, 2009 17:00

u mnie jest rant na cylindrach. Same tłoki sa za drogie wiec pytam czy wymieniac tuleje i dac nowe pierścienie czy to zrobi robote?


Dive deep or go home

Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Post autor: Andrzej32 » pn paź 12, 2009 17:08

toffic pisze:
Andrzej32 pisze:Czyli jak robic to tylko szlif? Czy wymiana pierścieni? Zdania są zawsze podzielone na ten temat.
Evo chodziło raczej czy tuleja czy szlif :bigok: samej wymiany pierścieni bym w to nie mieszał, inna bajka
Kumam kumam. Chodziło mi o to ze jezeli sie nie robi szlifa ani tulejowania to co mysli na temat wymiany pierscieni w srednio zuzytym silniku i czy to sie stosuje bo zdania w tym temacie są podzielone
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 17:12 przez Andrzej32, łącznie zmieniany 2 razy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn paź 12, 2009 19:52

Ja proponuję nadwymiarowe tłoki. Jeśli jednak masz seryjne g60 i nie chcesz go turbić/kombinować z mocami 300+ to tulejowanie też spokojnie da rade.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn paź 12, 2009 22:17

nowych pierscieni nie dawaj bo to nie ma sensu
tuleje tez sie sypia na potege
tylko nadwymiar i szlif


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » pn paź 12, 2009 22:50

No wiadomo że szlif i nadwymiar to lepsze rozwiązanie ale na pewno nie tanie :grrr: Póki co zabieram sie za tuleje gdyż cena tłoków mnie przerażaa. Nie byłem zwolennikiem tulejowania ale nie mam na dzien dzisiejszy wyjścia zresztą na codzien i tak nie hulam sie dużo więc myśle że ide w dobrą strone i że tuleje dadzą rade pomimo rad Evo (ps dzięki za rozmowe).


Dive deep or go home

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » wt paź 13, 2009 09:09

evolution pisze:tlok za sztuke kosztuje cos kolo 400 pln dokladnie nie pamietam, dostaniesz w kazdym motoryzacyjnym :helm:
Skąd taka cena?kupowałem tłoki 1.9TD do Skody i płaciłem niecałe 200zł za tłoka z pierścieniami i sworzniem nominalny.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt paź 13, 2009 09:30

Skąd taka cena?kupowałem tłoki 1.9TD do Skody i płaciłem niecałe 200zł za tłoka z pierścieniami i sworzniem nominalny.
kolego ty kupowałeś do TD a temat jest o G60 :green_fuck: widzisz różnice?? :chytry:



Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » wt paź 13, 2009 11:09

toffic, a jakie jest Twoje zdanie na temat tulejowania? spotkałes sie kiedyś z czymś takim czy także nie jesteś zwolennikiem takiej modyfikacji


Dive deep or go home

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości