Strona 1 z 2
jak zrobic uklad zasilania paliwem?
: ndz paź 11, 2009 14:36
autor: robertoo19
witam.. wlasnie zeswapowalem golfa mk1.. poprzednio byl to diesel 1.6 ..a aktualnie wszedl silnik 1.8 na mechanicznym wtrysku.. problem polega na tym ze w poprzednim golfie byly 2 pompy paliwa.. jedna w baku druga pod samochodem a w tym baku nie ma zadnej pompy ani miejsca na nia w baku i pod samochodem.. i co tu zrobic.?. wiem ze musi byc ta wysokiego cisnienia ale nie ma na nia miejsca pod autem bo w sklad tego wchodzi filtr pompa z akumulatorem paliwa i jakis odstoinik(niewiem co to).. co radzicie panowie.. mam taki patent na taka pompe BOSCHa o numerze 0 580 254 992 i zalozyc tylka ja pod samochod a filtr paliwa pod maska-- bedzie dobrze? i czy wystarczy jedna pompa czy musza byc dwie? wogole to prosil bym was o schemat od orginalnego golfa gti albo gti pirelli.. jak w tych golfach byl skonstruowany uklad zasilania paliwem.. prosze doradzcie mi bo chce zrobic to dobrze i tylko to mi w sumie zostalo.. mam w aucie bak orginalnie od diesla z wezykiem u dolu i chce podlaczyc ta pompe boscha co wyzej napisalem jej numer.. wogole prosze o pomysly.. bede bardzo wdzieczny.. pozdrawiam i dzieki z gory..
: ndz paź 11, 2009 19:20
autor: TAZ
Bak musi być od GTI lub diesla są takie same. Obok baku jest tylko pompa, filtr i akumulator ciśnienia jest pod maską oryginalnie.
: pn paź 12, 2009 14:05
autor: robertoo19
ok. TAZ moglbys mi podac numer pompy paliwa jaka bedzie najlepsza.. jesli nie ty to moze ktos wie jaki jest numer pompy ktora bedzie sie nadawala.. pozdro
: pn paź 12, 2009 14:49
autor: jeryk10
pompe paliwowa mozesz spokojnie zalozyc przelotowa kolo zbiornika cisnienie tej popy 6 bar taka dostaniesz wszedzie w kazdym sklepie motoryzacyjnym Reszte powinienes miec pod maska jezeli masz kopletny silnik Mk1
: pn paź 12, 2009 14:53
autor: robertoo19
mam swiezo wsadzonego gx . i zasila go mechaniczny wtrysk.. a pytam czy musi byc jedna pompa czy dwie bo w mk2 mialem 2 pompy jedna byla baku a druga pod autem.. i pytam czy jak zrobie to tylko na jednej pompie pod autem to czy bedzie dzialalo..
: pn paź 12, 2009 14:57
autor: jeryk10
tak bedzie dzialac tylko musisz zalozyc pompe przelotowa o mocy 6 bar Wystarczy tylko ta jedna pompa Tak orginalnie mialy pompy przelotowe mk1 gti
: pn paź 12, 2009 15:04
autor: robertoo19
: pn paź 12, 2009 15:09
autor: jeryk10
ta pompa o ktorej mysle to ma wyjscia tak jak np filtr paliwa na przeciw siebie bo ta pompa ktora masz na zdieciu jast troche nie praktyczna w motarzu wezy
: pn paź 12, 2009 15:20
autor: robertoo19
wlasnie ta by byla dobra do montazu.. bo ta ktora mam w domu jest duza i sklada sie z 3 elementow pompy filtra i jakiegos regulatora..nie miesci mi sie pod samochod.. a ta sie zmiesci i jest napisane ze do golfa gti
: pn paź 12, 2009 15:24
autor: jeryk10
Tak zgadza sie to wlasnie o taka mi chodzi tylko ten jeden kruciec wystaje z boku bo sa podobne pompy gdzie kruciec jest od czola pompy z jednej strony i drugiej strony Ale to oto mi chodzi to co masz na zdieciu to jest wlasnie pompa przelotowa
: pn paź 12, 2009 15:29
autor: robertoo19
ok.. wiec jak myslisz.. warto ja kupic.. a co za pompa dalej..napewno filtr paliwa ale moze cos jeszcze? mam tam u siebie taki (nie wiem jak to nazwac ale chyba regulator cisnienia) musi to byc.. wiesz o co mo chodzi..
: pn paź 12, 2009 20:00
autor: bugalon
Jeryk co to jest POPA? Popa to ja widzialem w kosciele kiedyś
Do mk1 wystarczy jedna pompa pod bakiem ta wysokoscisnieniowa. Może być od każdego auta z mechanicznym wtryskiem ale musi być zewnętrzna. W mk1 nie trzeba dawać drugiej w bak bo wyjscie przewodu paliwowego jest w najniższym miejscu. W mk2 przewody wychodzą górą, dlatego potrzebna jest dodatkowa pompa podająca.
: pn paź 12, 2009 20:32
autor: toffic
bugalon pisze:Popa to ja widzialem w kosciele kiedyś
raczej w cerkwi
sorry za OT
Wracając do tematu: pompa z linka da rade, za pompą filtr i "to coś" czyli akumulator ciśnienia, możesz dać jak w ori pod maske albo pod samochód, twoja inwencja
: pn paź 12, 2009 21:02
autor: jeryk10
dobre