Strona 1 z 2
Ktory lepszy do mk2 ABF czy AAA ?
: sob paź 10, 2009 16:43
autor: quli
Witam na wiosne planuje swapa do jetty mk2 i nie moge zdecydować czy ABF a moze AAA
Prosze o wasze wypowiedzi jaki silnik montowac.
Pozdrawiam
: sob paź 10, 2009 16:53
autor: djtom
abfa bez gazu
: sob paź 10, 2009 17:02
autor: quli
Tak oczywiscie ze bez gazu tylko sama benzyna wchodzi w gre
: sob paź 10, 2009 19:35
autor: bugalon
pytanie z cyklu filozoficznych .....
Ja bym dawał VRa pomimo ogólnej nagonki na ABFy. Tylko wyremontuj zanim wsadzisz.
: sob paź 10, 2009 19:57
autor: tirsone
Podepnę się bezczelnie skoro już o ABF-ach mowa ; )
Napiszcie mi proszę przy ilu RPM jest odcięcie paliwa w tych silnikach...
Wiem tylko, że rocznikowo są jakieś różnice. Oczywiscie chodzi mi o fabrycznie ustawioną odcinkę.
Z góry dziękuję
: sob paź 10, 2009 20:08
autor: djtom
kojarzę 7200 i 6800, pewnie zmiana byla w okolicach 96 roku(nie pamietam) , wraz z numerem silnika (nie chce mi sie szukac, jest na forum) kiedy zaczęto stosować półautomatyczny napinacz i digifanta 3.2 wiec i pewnie nieco edytowano wsad ecu. u mnie odcina przy 6800 wlasnie
: sob paź 10, 2009 20:11
autor: Rapcio
VR6 miałem tylko dzwiek fajny miał... teraz mam ABF i jakos fajniej mi sie tym jezdzi... napewno bym nie wrocil do VR
ale jak bym mial teraz wybierac co wsadzic pod maske to tylko 1.8T
: sob paź 10, 2009 20:39
autor: jeryk10
Tak zdecydowanie jezeli bedziesz wsadzal AAA to go wyremontuj Wiadomo te silniki maja duze przebiegi ponad dwiescie tys to by sie przydalo rozrzad wymienic jak bedziesz mial go na wierzchu
: sob paź 10, 2009 20:42
autor: tirsone
djtom pisze:kojarzę 7200 i 6800, pewnie zmiana byla w okolicach 96 roku(nie pamietam) , wraz z numerem silnika (nie chce mi sie szukac, jest na forum) kiedy zaczęto stosować półautomatyczny napinacz i digifanta 3.2 wiec i pewnie nieco edytowano wsad ecu. u mnie odcina przy 6800 wlasnie
dzięki za info. Tak właśnie ostatnio próbowałem ile mi na 2 biegu pociągnie ale przy około 100 km/h miałem wrażenie, że mi odcina paliwko... teraz sam nie niem ile faktycznie pojadę na skrzyni 2Y. No nic, sprawdzę przy jakiejś lepszej pogodzie. : )
quli pisze:Witam na wiosne planuje swapa do jetty mk2 i nie moge zdecydować czy ABF a moze AAA
Nie jechałem nigdy VR-em więc znam ten silnik tylko z opowiadań i filmików. Dźwięk to wiadomo że ładny ale wrzucając ABF-a i modząc przy wydechu też można uzyskać ładne brzmienie. Mój ABF na prawdę zapitala jak szalony więc polecam
Poza tym chyba częsci do ABF-a są tańsze niż do VR-a. Ale może się mylę : )
: sob paź 10, 2009 20:56
autor: jeryk10
Co z odcieciem paliwa nigdy nie kobinowalem ale chce sprobowac Podloczyc przekaznik paliwa tak zeby niebyl sterowany koputerem silnika bo jest masa sterowany Podac mu mase przez jakis sobie wlocznik omijajac koputer I wtedy sprobowac czy bedzie mial odciecie Bo mam Mk2 na paliwie odcina a jak mam go na gazie to krece go do konca i niema odciecia Czyli na to wychodzi ze koputer odcina paliwo nie iskre Moze sie myle ale warto sprobowac
: sob paź 10, 2009 20:59
autor: quli
jakie sa roznice w jedzie w mk2 wiadomo VR ma odpowiedni dzwiek ale jest ciezki
Oczywiscie silnik przejdzie remoncik przed wlozenie
I teraz naprawdze nie wiem jaki mam wybrac
: sob paź 10, 2009 21:06
autor: tirsone
quli pisze:I teraz naprawdze nie wiem jaki mam wybrac
Szczerze? 1.8 T.....
: sob paź 10, 2009 21:06
autor: djtom
Szczerze? 1.8 T.....
tru
: sob paź 10, 2009 21:17
autor: Rapcio
po co remontowac stare kondony ? wogole sie to nie oplaca! najlepiej kupic na swapa uszkodzonego anglika A3 albo mk4 ze sprawnym 1.8T bedzie komplecik na swapa reszte gratow jeszcze sie sprzeda. Napewno wyjdzie taniej niz kupic VR + remont