Dolot w mk2 co i jak.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- michalfrezz
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: pt maja 11, 2007 23:18
- Lokalizacja: Poland
- Kontakt:
Dolot w mk2 co i jak.
witam,
prosiłbym o fotki z krótkim opisem jak zrobiliście dolot w swoich mk2 (najlepiej nastożku) oraz jakie wrażenia po zmianach ponieważ chcę spróbowac też coś u siebie zrobic ale nie mam pomysłu jak to upchnąc
pozdrawiam
prosiłbym o fotki z krótkim opisem jak zrobiliście dolot w swoich mk2 (najlepiej nastożku) oraz jakie wrażenia po zmianach ponieważ chcę spróbowac też coś u siebie zrobic ale nie mam pomysłu jak to upchnąc
pozdrawiam
MÓJ VARIAT ==> viewtopic.php?p=3816758#3816758" onclick="window.open(this.href);return false;
Była BESTIA==> viewtopic.php?f=87&t=120370&p=1332229#p1332229" onclick="window.open(this.href);return false;
Była BESTIA==> viewtopic.php?f=87&t=120370&p=1332229#p1332229" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219207 zerknij tam umieściłem tam swoje zdjęcia tyle że na silniku 2E... jest to dwójeczka. Nie trzeba robic specjalnie "profesjonalnego" dolotu z rury kominowej z pod zderzaka. Fabryka wyposażyła golfa w chwyt powietrza w błotniku z prawej stron (pasażera) Tam jest wystarczająca ilość powietrza zimnego... poza tym niby ten dwu wektorowy stożek może jeszcze zasysać powietrze przodem, więc prosto z atrapy. Osłona koniecznie bo jak nie masz osłony pod silnikiem i jak nie osłonisz stożka to przy jesiennej pogodzie cały syf z drogi zabije ci filtr...
dźwięk a i owszem bardziej "zadziorny, a osiągi... hmmm nie potwierdzone cyframi więc tylko bardziej elastyczny silnik... większy zakres obrotów przyspieszenia przy małej prędkośći. Choć na RPku może nie być nadto odczuwalny
dźwięk a i owszem bardziej "zadziorny, a osiągi... hmmm nie potwierdzone cyframi więc tylko bardziej elastyczny silnik... większy zakres obrotów przyspieszenia przy małej prędkośći. Choć na RPku może nie być nadto odczuwalny
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- dan_25
- Forum Master
- Posty: 1161
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
- Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
- Kontakt:
witam
ja ostatnio trochę eksperymentowałem ze stożkiem [ tanim badziewiem z allegro , wpadło mi w ręce za przysłowiowe ] i jak założyłem go do swojego MK III [ ABS ] >>> prosto na ori rurę z dolotu to była tragedia no może trochę lepiej ciągnął w górnym zakresie rpm ale abs całkowicie stracił swój piękny dół [ dokładnie to dostał muła w dolnym zakresie rpm ] >>>> diagnoza końcowa >>>> stożek wyleciał po dwóch przejazdach z wielkim kooooopem
z kolei przerabiałem kumplowi ostatnio MK II z gaziora na wtrysk jednopunktowy [ przeszczep całego osprzętu z RP a założyliśmy na ten setup stożek na ori rurę z dolotu i o dziwo aż tak wielkiego dooooła nie było ale postanowiłem coś pomodzić i przedłużyłem dolot o 15 cm z zachowaniem ori średnicy co wyeliminowało całkowicie tzw. dół w dolnym zakresie rpm a golfik ma tak ładnego kopa że sam jestem zdziwiony ale może to być spowodowane takimi pierdołami jak : krótka skrzynia AEN i najważniejsze jest toi że RP w serii ma sprężanie 9,0:1 a RH na gaziorze ma 10,0:1
i nawet w tym setup-ie ten badziewny stożek z wydłużonym dolotem się sprawdza a golfik reaguje na wciśnięcie pedału w dechę momentalnie i to nawet od 2000rpm
więc panowie morał jest taki że dolot trzeba albo dokładnie policzyć albo poeksperymentować z nim w wolnych chwilach no i przede wszystkim kupić jakiś markowy stożek np K&N no i nie oszukujmy się bo bez portingu i porządnego zrobienia wydechu stożkiem w najlepszym wypadku uzyskamy z 1-2 KM a najgorszym wręcz pogorszymy osiągi silnika ale za to dźwięk jest miodny dla ucha heh
pozdro
ja ostatnio trochę eksperymentowałem ze stożkiem [ tanim badziewiem z allegro , wpadło mi w ręce za przysłowiowe ] i jak założyłem go do swojego MK III [ ABS ] >>> prosto na ori rurę z dolotu to była tragedia no może trochę lepiej ciągnął w górnym zakresie rpm ale abs całkowicie stracił swój piękny dół [ dokładnie to dostał muła w dolnym zakresie rpm ] >>>> diagnoza końcowa >>>> stożek wyleciał po dwóch przejazdach z wielkim kooooopem
z kolei przerabiałem kumplowi ostatnio MK II z gaziora na wtrysk jednopunktowy [ przeszczep całego osprzętu z RP a założyliśmy na ten setup stożek na ori rurę z dolotu i o dziwo aż tak wielkiego dooooła nie było ale postanowiłem coś pomodzić i przedłużyłem dolot o 15 cm z zachowaniem ori średnicy co wyeliminowało całkowicie tzw. dół w dolnym zakresie rpm a golfik ma tak ładnego kopa że sam jestem zdziwiony ale może to być spowodowane takimi pierdołami jak : krótka skrzynia AEN i najważniejsze jest toi że RP w serii ma sprężanie 9,0:1 a RH na gaziorze ma 10,0:1
i nawet w tym setup-ie ten badziewny stożek z wydłużonym dolotem się sprawdza a golfik reaguje na wciśnięcie pedału w dechę momentalnie i to nawet od 2000rpm
więc panowie morał jest taki że dolot trzeba albo dokładnie policzyć albo poeksperymentować z nim w wolnych chwilach no i przede wszystkim kupić jakiś markowy stożek np K&N no i nie oszukujmy się bo bez portingu i porządnego zrobienia wydechu stożkiem w najlepszym wypadku uzyskamy z 1-2 KM a najgorszym wręcz pogorszymy osiągi silnika ale za to dźwięk jest miodny dla ucha heh
pozdro
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 20:44 przez dan_25, łącznie zmieniany 1 raz.
MK III >> mój zielony dupoVWóz
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości