Strona 1 z 4

swap silnika 2.0 z B3 do golfa 2- PROJEKT każdy moze pomóc

: sob wrz 19, 2009 17:24
autor: matisim
witam.
mam silnik od passata b3 115km i zastanawiam sie ile i czy warto przekładać silnik do mojego mk2.

silnik od paska jest dobry, posiada pompe wspomagania no i jak ją ma to wypada załozyć wspomaganie do mk2 :) ale jak to zrobić? trzeba pewnie kupić maglownice odgolfa 2 z wspomaganiem... czy jeszcze coś??

a wogóle z silnik wejdzie? co z półosiami??

proszę mi doradzić :)

: sob wrz 19, 2009 17:57
autor: slonek69

: sob wrz 19, 2009 18:13
autor: matisim
wiesz ile stron wyskakuje? i nic konkretnego.. :/

[ Dodano: 20 Wrz 2009 12:45 ]
mam całego paska b3 wszystko moge z niego wyjąc od kabli po jakieś inne części, silnik kompletny z skrzynia tip...

hamulce pasek w tyle ma tarczowe, podejda do golfa?

: ndz wrz 20, 2009 14:28
autor: slonek69
cały pasek z silnik z Passata to trochę inna rozmowa :crazy:
który rok masz golfa do 1987 czy później?

jeżeli po 1987 to wszystko przerzucasz z Passata i hamulce tył pasują tylko linki ręcznego nie weim czy nie będą za długie, sztuka kosztuje 25zł czy nawet taniej :grin:

: ndz wrz 20, 2009 17:29
autor: matisim
tak, mam całego passata mozna z niego wszystko wyjąć. golf 86r.

przednie heble też podejda? bo zakładam alusy od paska 15'

a co z elektryka??

: ndz wrz 20, 2009 19:52
autor: GTI KR
podaj mi maila i dokladne dane silnika paska, rok auta. Tak samo z dane golfa silnik i rok to ci wysle screeny ze schematem instalk silonika

: ndz wrz 20, 2009 20:41
autor: matisim
mój mail- matisim@wp.pl

golf 2 gl - rok 86 silnik rf 72km wersja z centranlym i el. lusterkami
passat b3 - wersja GT rok 90 silnik 2.0 115km 2E, el. lusterka,szyber,wspoma

obydwa samochody w gazie.

: ndz wrz 20, 2009 21:08
autor: GTI KR
ktory miesiac paska, bo widze jakas roznice

[ Dodano: 20 Wrz 2009 21:24 ]
jest problem bo ja to mam w programi, a tam nie ma opisow elementow, tylko trzeba zaznaczyc wiec troche podpisalem
Obrazek
pozatym z samym przelozeniem silnika nie powinno byc problemow. Troche rzezby bedzie z instalka bo dopiero po 89 szla inna skrzynka bezpiecznikow w mk2

: pn wrz 21, 2009 15:04
autor: matisim
coś jest nie tak, bo nie można otworzyć na pelnym ekranie tego zdj :)

: wt wrz 22, 2009 10:40
autor: -=ren=-
matisim A jaką wersję golfa miałeś/masz??
ja już po takiej zabawie... u siebie przełożyłem sam silnik ale skrzynkę zostawiłem od G2. Silnik potrzebny cały z wiązką. POdłączenie proste jesli roczniki odpowiadają, troszkę dłubania jak golf poniżej 89.
Ja nie uporałem się z zainstalowaniem oryginalnej puszki filtra powietrza - nie chciałem ciąć fartucha żeby za wszelka cenę upchnąć tam tą plastikowa skrzynkę; pojawił się stożek z adapterem na przepływomierz + obudowa.

Ja przełożyłem też Hamulce z paska. wentylowane 256 z przodu i tył tarcza. Linki fakt nie mogą pasować... do tego wydech tez został zaadoptowany od Paska. U mnie doszła maglownica wspomagania (polecam bo ma inne przełożenia niż w G2) i auto jest bardziej czułe na ruchy kierownicą - niestety trzeba było skrócić drązki.

przyda się też pompa paliwa jeśli jest zewnętrzna i daje 3 bary cisnienia... Choć ja znalazłem na to inny sposób.

efekt jest taki że auto jeżdzi na 15" i starej skrzyni prawie 200km/h i przyspiesza w okolicy 8 sekund do stówki... po nauce hamowania da się to auto równie skutecznie zatrzymać. Trzeba uważać żeby nie zblokować kół :)

: wt wrz 22, 2009 12:43
autor: GTI KR
matisim pisze:coś jest nie tak, bo nie można otworzyć na pelnym ekranie tego zdj
to sobie je zapisz. otworz z kompa i powieksz

: wt wrz 22, 2009 13:08
autor: matisim
pasek jest z 1990-12-31 praktycznie 91 :/

golf to wersja GL

[ Dodano: 22 Wrz 2009 13:09 ]
no ale wtedy nic nie widać

: wt paź 06, 2009 16:19
autor: dm414
witam możecie powiedzieć jakie osiagi silnik 2e 115Km ma w budzie mk2?? czyli jak kupie kompletny silnik z mk3 i golfa mk2 mam z91 roku (nowa instalacja to nie ma żadnych problemów)??

: wt paź 06, 2009 17:03
autor: -=ren=-
dm414 pisze:czyli jak kupie kompletny silnik z mk3 i golfa mk2 mam z91 roku (nowa instalacja to nie ma żadnych problemów)??
nie ma... wszystko plug'n'play choć słyszałem o regulacji mechanizmu zmiany biegów jak wstawisz skrzynkę z MK3.

osiągi... bardzo dobre ok 8,5 sekundy do setki prędkość maksymalna rzędu 200 km/h na skrzyni 4T i kołach 14"