Strona 1 z 1
Sportowy Wałek Schrick do G60
: śr wrz 09, 2009 12:44
autor: teczka
Witam właśnie che zrobic małe zakupy ze strony:
http://www.bar-tek-tuning.de/cgi-bin/co ... mt_zeilen=
Mam odnośnie tego kilka pytań. Czy zakupujac ostrzejszy wałek a dokładnie ten zestaw:
http://www.bar-tek-tuning.de/G-60+Sport ... Hydros.htm
to czy wtedy bede musiał dokupić te sportowe spręzynki wraz z tytanowymi talerzykami:
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,show ... 51703,.htm
czy moze same spręzynki:
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,show ... 51703,.htm
Prosze o porade czy koniecznie przy wymianie wałka musze dokupic te sprężynki i talezyki.
Pozdrawiam
: śr wrz 09, 2009 14:42
autor: punkvw
koniecznie........NIE
: śr wrz 09, 2009 15:21
autor: teczka
No tak ale czy warto je wymienic i co dobrego wniosa do mojej przemiany silnika?
: śr wrz 09, 2009 18:04
autor: melon
http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,sho ... 53442,.htm
Ja mam zamontowany taki zestaw u siebie i wzgledem tego co miałem seryjnie to jest mega
poprawa.Szklanki sa nowe INA a sprezynki seria.Bede sobie robił głowice za jakis czas to wymienie na sprezynki i talerzyki Schricka a popychacze dam znow seryjne.
Wykresu jeszcze nie mam bo trzeba kila rzeczy wymienic i potem hamownia.
Pytanie jeszcze jakie masz wtryski ? zielone czy szare? i numer z nich Boscha podaj.
: śr wrz 09, 2009 18:19
autor: teczka
Wtryski mam własnie zielone tyle ze nie znam ich nr bo wiem ze były dwa rodzaje, musze sprawdzic. Więc jesli teraz nie zamontuje tych sprezynek i talezyków nic sie nie stanie znaczy nie starci na przewidywanych tego wałka?. Dodam takze że zakupiłem juz kolektor 4-2-1 (i nie zadne chiny czy TA...) i do tego chce dołozyć ten zestaw:
http://www.bar-tek-tuning.de/G60+Edelst ... age+FK.htm
i mysle że powinno to sie ładnie zgrywac
A i pytanie co przy tym zestawie z katalizatorem wywalac czy zostawiać?
: śr wrz 09, 2009 18:27
autor: melon
Talerzyki i sprezynki mogłbys tez kupic + do tego dac głowice do sprawdzenia szczelności na zawrorach+wymienic prowadnice i gumki zaworowe.
Jak dasz wałek inny to musi byc program do tego.
Jak dasz wałek asymetryczny to ci cisnienie spadnie doładowania.
Jak nie dasz kólka mniejszego to ci nic tego cisnienia nie podbije.
Jak ci nie podbije cisnienia to nie pojedzie.
Jak masz zielone wtryski to sa za małe , maja być szare.
Przydał by sie regulator cisnienia paliwa zeby podbic troche cisnienie na listwie.
Pompa paliwa musi byc igła zeby trzymała cisnienie.
Ja mam kolektor supersprinta i 4-2-1 potem rura 60mm do tłumika srodkowego i koncowy z vr6.
MOej ci moge polecic Motula 300v 10w40.Mam na nim zrobione juz 1000km i nadal ma orginalny koloerek i dobrze trzyma cisnienie oleju przy wyskoich temperaturach.
: śr wrz 09, 2009 18:45
autor: teczka
Kólko 68mm jak i program juz jest zakupione wczesniej. Na pólce lezy sobie jeszcze 65mm ale to juz hardcore. Pompa paliwa też jest w dobrej kondycji. Co do szarych wtrysków to nie mam skad ich wziąść
dlatego zostane raczey przy tych co mam jedynie regulator cisnienia paliwa mógłbym zakupic np taki:
http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,sho ... 008,,,.htm
: śr wrz 09, 2009 19:05
autor: melon
Mam taki sam regulator i narazie działa dobrze.NIc nie cieknie i dobrze sie nim reguluje.
Poszukaj i popytaj moze ktos bedzie miał takie albo kup jakies podobne wydatkiem np od S2.
: śr wrz 09, 2009 19:46
autor: teczka
A co jeśli narazie zostana takie wtryski (póki nie znajde innych) czy duzo utrace na mocy?
Dla sprostowania zielone wtryski były dwa rodzaje i obym miał te wieksze
: śr wrz 09, 2009 20:00
autor: melon
teczka pisze:A co jeśli narazie zostana takie wtryski (póki nie znajde innych) czy duzo utrace na mocy?
Dla sprostowania zielone wtryski były dwa rodzaje i obym miał te wieksze
Moze być za ubogo jak będziesz go dusił.
: czw wrz 10, 2009 00:15
autor: punkvw
teczka pisze:No tak ale czy warto je wymienic i co dobrego wniosa do mojej przemiany silnika?
nic....................