Sportowy Wałek Schrick do G60

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Sportowy Wałek Schrick do G60

Post autor: teczka » śr wrz 09, 2009 12:44

Witam właśnie che zrobic małe zakupy ze strony:

http://www.bar-tek-tuning.de/cgi-bin/co ... mt_zeilen=

Mam odnośnie tego kilka pytań. Czy zakupujac ostrzejszy wałek a dokładnie ten zestaw: http://www.bar-tek-tuning.de/G-60+Sport ... Hydros.htm
to czy wtedy bede musiał dokupić te sportowe spręzynki wraz z tytanowymi talerzykami: http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,show ... 51703,.htm
czy moze same spręzynki: http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,show ... 51703,.htm
Prosze o porade czy koniecznie przy wymianie wałka musze dokupic te sprężynki i talezyki.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 12:46 przez teczka, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » śr wrz 09, 2009 14:42

koniecznie........NIE


T4 Doka ACV 130ps..................

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » śr wrz 09, 2009 15:21

No tak ale czy warto je wymienic i co dobrego wniosa do mojej przemiany silnika?



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » śr wrz 09, 2009 18:04

http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,sho ... 53442,.htm

Ja mam zamontowany taki zestaw u siebie i wzgledem tego co miałem seryjnie to jest mega
poprawa.Szklanki sa nowe INA a sprezynki seria.Bede sobie robił głowice za jakis czas to wymienie na sprezynki i talerzyki Schricka a popychacze dam znow seryjne.

Wykresu jeszcze nie mam bo trzeba kila rzeczy wymienic i potem hamownia.
Pytanie jeszcze jakie masz wtryski ? zielone czy szare? i numer z nich Boscha podaj.
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 18:05 przez melon, łącznie zmieniany 2 razy.


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » śr wrz 09, 2009 18:19

Wtryski mam własnie zielone tyle ze nie znam ich nr bo wiem ze były dwa rodzaje, musze sprawdzic. Więc jesli teraz nie zamontuje tych sprezynek i talezyków nic sie nie stanie znaczy nie starci na przewidywanych tego wałka?. Dodam takze że zakupiłem juz kolektor 4-2-1 (i nie zadne chiny czy TA...) i do tego chce dołozyć ten zestaw:
http://www.bar-tek-tuning.de/G60+Edelst ... age+FK.htm
i mysle że powinno to sie ładnie zgrywac :food:

A i pytanie co przy tym zestawie z katalizatorem wywalac czy zostawiać?
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 18:20 przez teczka, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » śr wrz 09, 2009 18:27

Talerzyki i sprezynki mogłbys tez kupic + do tego dac głowice do sprawdzenia szczelności na zawrorach+wymienic prowadnice i gumki zaworowe.
Jak dasz wałek inny to musi byc program do tego.
Jak dasz wałek asymetryczny to ci cisnienie spadnie doładowania.
Jak nie dasz kólka mniejszego to ci nic tego cisnienia nie podbije.
Jak ci nie podbije cisnienia to nie pojedzie.
Jak masz zielone wtryski to sa za małe , maja być szare.
Przydał by sie regulator cisnienia paliwa zeby podbic troche cisnienie na listwie.
Pompa paliwa musi byc igła zeby trzymała cisnienie.
Ja mam kolektor supersprinta i 4-2-1 potem rura 60mm do tłumika srodkowego i koncowy z vr6.
MOej ci moge polecic Motula 300v 10w40.Mam na nim zrobione juz 1000km i nadal ma orginalny koloerek i dobrze trzyma cisnienie oleju przy wyskoich temperaturach.
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 18:31 przez melon, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » śr wrz 09, 2009 18:45

Kólko 68mm jak i program juz jest zakupione wczesniej. Na pólce lezy sobie jeszcze 65mm ale to juz hardcore. Pompa paliwa też jest w dobrej kondycji. Co do szarych wtrysków to nie mam skad ich wziąść :grrr: dlatego zostane raczey przy tych co mam jedynie regulator cisnienia paliwa mógłbym zakupic np taki:
http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,sho ... 008,,,.htm



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » śr wrz 09, 2009 19:05

Mam taki sam regulator i narazie działa dobrze.NIc nie cieknie i dobrze sie nim reguluje.
Poszukaj i popytaj moze ktos bedzie miał takie albo kup jakies podobne wydatkiem np od S2.


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » śr wrz 09, 2009 19:46

A co jeśli narazie zostana takie wtryski (póki nie znajde innych) czy duzo utrace na mocy?
Dla sprostowania zielone wtryski były dwa rodzaje i obym miał te wieksze :hehe:



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » śr wrz 09, 2009 20:00

teczka pisze:A co jeśli narazie zostana takie wtryski (póki nie znajde innych) czy duzo utrace na mocy?
Dla sprostowania zielone wtryski były dwa rodzaje i obym miał te wieksze :hehe:
Moze być za ubogo jak będziesz go dusił.


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » czw wrz 10, 2009 00:15

teczka pisze:No tak ale czy warto je wymienic i co dobrego wniosa do mojej przemiany silnika?
nic....................


T4 Doka ACV 130ps..................

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości