Kolektory wydechowe pod turbo
: sob wrz 05, 2009 23:20
Siemanko Wszystkim to ogłoszenia się tutaj zachęcił mnie kolega.
Gdyby ktoś z Was był zainteresowany wykonaniem kolektora wydechowego pod turbo, zapraszam do kontaktu emailowego. Jestem osobą prywatną, która chce zaistnieć na rynku tuningu poprzez dobre referencje od klientów. Stawiam na kontakt z tzw. polecenia.
Poniżej widzicie kolektor pod turbinkę do nissanowskiego silnika SR20DE/VE i jest to mój pierwszy wyrób jaki wykonałem. Ten kolektor "grzebień" zapewnia krótkiego laga i szybkie wstawanie turbo (energia kinetyczna spalin).
Jeśli komuś zależy na spool'u, budowa kolektora byłaby zupełnie inna, miałby długie rury w których nabudowywałoby się ciśnienie (energia potencjalna spalin). Podejmę się różnych, nawet nietypowych zleceń. Dokładnie według wizji zlecającego.
Garśc faktów która się przyda:
* Flansza główna - frezowana z kwasówki 10 mm (gatunek stali: AISI 304, wszystkie elementy kolektora)
* Flansza pod turbinę - nagwintowana
* Rury i trójniki - 48.3 x 2 mm (ew. 2.6) - oczywiście dla każdego auta średnica kanałów wydechowych mierzona indywidualnie i w związku z tym dobierane rury
* Spawanie - TiG
* Obróbka cieplna: wyżarzanie 1200 C i odpuszczanie dla relaksacji naprężeń (w celu zapobieżenia pękaniu spawów)
* Obróbka mechaniczna: po obróbce cieplnej powierzchnia flanszy jest szlifowana na płasko aby zapewnic dobre przyleganie
Co otrzymujemy:
1. Pospawany kolektor wydechowy BEZ otworu na turbo (zaślepiony)
2. Flanszę pod T25/T28 luzem (jeśli chcesz flanszę pod inny model turbosprężarki dostarcz mi jej rysunek techniczny lub zostaw na dzień turbinę)
Dlaczego w taki sposób? Okazuje się że ciężko trafic z tym rozmieszczeniem flanszy poniewaz w jednym setupie np jest klima, w drugim jej nie ma, ktoś ma takie a ktoś inne mody, ktoś ma dwa zamiast jednego wentylatora chłodnicy/klimy... Istnieje również możliwość przyspawania flanszy pod turbo i wyfrezowania otworu w miejscu wskazanym przez Ciebie.
zapraszam do kontaktu: turbotrzcina@plusnet.pl
Gdyby ktoś z Was był zainteresowany wykonaniem kolektora wydechowego pod turbo, zapraszam do kontaktu emailowego. Jestem osobą prywatną, która chce zaistnieć na rynku tuningu poprzez dobre referencje od klientów. Stawiam na kontakt z tzw. polecenia.
Poniżej widzicie kolektor pod turbinkę do nissanowskiego silnika SR20DE/VE i jest to mój pierwszy wyrób jaki wykonałem. Ten kolektor "grzebień" zapewnia krótkiego laga i szybkie wstawanie turbo (energia kinetyczna spalin).
Jeśli komuś zależy na spool'u, budowa kolektora byłaby zupełnie inna, miałby długie rury w których nabudowywałoby się ciśnienie (energia potencjalna spalin). Podejmę się różnych, nawet nietypowych zleceń. Dokładnie według wizji zlecającego.
Garśc faktów która się przyda:
* Flansza główna - frezowana z kwasówki 10 mm (gatunek stali: AISI 304, wszystkie elementy kolektora)
* Flansza pod turbinę - nagwintowana
* Rury i trójniki - 48.3 x 2 mm (ew. 2.6) - oczywiście dla każdego auta średnica kanałów wydechowych mierzona indywidualnie i w związku z tym dobierane rury
* Spawanie - TiG
* Obróbka cieplna: wyżarzanie 1200 C i odpuszczanie dla relaksacji naprężeń (w celu zapobieżenia pękaniu spawów)
* Obróbka mechaniczna: po obróbce cieplnej powierzchnia flanszy jest szlifowana na płasko aby zapewnic dobre przyleganie
Co otrzymujemy:
1. Pospawany kolektor wydechowy BEZ otworu na turbo (zaślepiony)
2. Flanszę pod T25/T28 luzem (jeśli chcesz flanszę pod inny model turbosprężarki dostarcz mi jej rysunek techniczny lub zostaw na dzień turbinę)
Dlaczego w taki sposób? Okazuje się że ciężko trafic z tym rozmieszczeniem flanszy poniewaz w jednym setupie np jest klima, w drugim jej nie ma, ktoś ma takie a ktoś inne mody, ktoś ma dwa zamiast jednego wentylatora chłodnicy/klimy... Istnieje również możliwość przyspawania flanszy pod turbo i wyfrezowania otworu w miejscu wskazanym przez Ciebie.
zapraszam do kontaktu: turbotrzcina@plusnet.pl