Strona 1 z 3

ABF

: pn lis 07, 2005 01:10
autor: Kaczor
udało mi się zdobyć ster od jednego z pierwszych ABF-ów jakie wyszły - nr seryjny silnika 000 034 - mogę udostępnić wsad (tu się zwracam do GTO i do Borysa) aby ostatecznie potwierdzić lub obalić mit o tym że pierwsze sztuki miały ponad 160 KM - niestety nie mam punktu odniesienia , bo wcześniej nie jeździłem na swoim ABFie w tej budzie w której teraz siedzi , i tak jestem w szoku co to potrafi :smoke:

: pn lis 07, 2005 10:24
autor: GTO
podeslij wsad na mail to polukam, seryjny ABF z tego co czytam na innych forach w seri ma w jednym 164 , w drugim 171km, po chipie ten 171km ma 183km !!!

zrodło CLUB GTI forum ..

: pn lis 07, 2005 12:01
autor: Kaczor
jutro ściągne i podeśle , jak już będe miał numery na aucie to tak czy inaczej wjade na hamownie i zobaczymy

: pn lis 07, 2005 12:11
autor: ygd
hamownia na syncro to chyba tylko vtg w sulejówku? :)

: pn lis 07, 2005 12:16
autor: GTO
ygd pisze:hamownia na syncro to chyba tylko vtg w sulejówku? :)
odepnie tył i też pokręci rolkami

: pn lis 07, 2005 12:16
autor: Kaczor
a nie , bo Nagaz w Łodzi , 2 osiowa Maha

[ Dodano: Pon Lis 07, 2005 11:17 ]
GTO pisze:
ygd pisze:hamownia na syncro to chyba tylko vtg w sulejówku? :)
odepnie tył i też pokręci rolkami
no , już pędze cokolwiek w tym odpinać :rotfl:

: pn lis 07, 2005 14:40
autor: cyarnz
:))) no to dzialamy Panowie:)))

: wt lis 08, 2005 22:03
autor: Krzyś 16v
Ladnie jak sie spina syncro na ABF jak wytrzymuje to naped ?? masz skrzynie na waskim czy szerokim walku?? :pub: GRATULUJE moze jakies foteczki lub wykresiki nie merzyles nawet g techem??

: śr lis 09, 2005 00:09
autor: Kaczor
Krzyś 16v pisze:Ladnie jak sie spina syncro na ABF jak wytrzymuje to naped ?? masz skrzynie na waskim czy szerokim walku?? :pub: GRATULUJE moze jakies foteczki lub wykresiki nie merzyles nawet g techem??
jest marna fotka na "projektach" , na razie skrzynia na wąskim jest - jak się rozpadnie leży zapas od G60 już pod sprzęgło 228 - na razie zostało , bo chciałem się wyrobić przed śniegiem ;) , aczkolwiek ponoć 1.8T na standardowej skrzyni daje lub dawało radę

: śr lis 09, 2005 00:15
autor: Krzyś 16v
Ja mam skrzynke na szerokim walku 1 AY i nikt nie wie co to i ma chyrdauliczne sprzeglo i biegi na linke :) ale powiedz czy jak strzelasz z sprzegla nic ci sie nie wysypalo :> trzyma fason wiskoza?????? i co bazowo tam siedzialo??

: śr lis 09, 2005 00:28
autor: Kaczor
no ta od G60 jest hydraulice i na linki , jeśli chodzi o strzelanie ze sprzęgła - nie robię tak ,jeżdże że tak powiem "normalnie"bo auto mi służy na codzień , poza tym dopiero go poskładałem , nawet nie wyjechałem dalej bo numerów nie mam rej. pierwotnie 1P (98 KM)

: śr lis 09, 2005 20:18
autor: Baster
Czyli ta drzemiaca w ABF moc mozna jakos odblokowac elektronicznie ?? jakis czip ?? czy trzeba jeszcze dodatkowo jakies przerobki mechaniczne stosowac ?? robil to juz ktos ?? temat niezwykle interesujacy :hmm:

: śr lis 09, 2005 22:58
autor: Kaczor
przekop forum to forum , był temat wałkowany

: pt lis 11, 2005 00:50
autor: Krzyś 16v
Ciekawi mnie jak to sie jezdzi na syncro u mnie w budzie siedzial RP a RP mialo tarcze z tylu w syncro?? ja jak wyjade pojezdze troszke odrazu bede badal jak znosi to naped i jak na g tech`u wyniki sie ksztaltuja na 1,8T bo pozniejszym planem w mym cukiereczku to wiecej mocy :P