Air filtr dobrze czy zle zrobiłem??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Air filtr dobrze czy zle zrobiłem??

Post autor: michi » ndz lis 06, 2005 17:56

Witam!!!
Załozyłem sobie filtr sportowy i teraz musiałem go umyc. Ale czytałem forum i dowiedziałem sie ze w moim golfie 2 z silnikiem (JR) on nic nie daje a nawet szkodzi turbinie. I temu załozyłem standartowy z orginalna wkładka.Dobrze zrobiłem (w sumie po zmianie filtra nie czuje roznicy no chyba ze przedtem głosniej silnik chodził)

PS. Jak by ktos chciał kupic ten filtr to prosze bardzo jest to Filtr z Jacka ze srednica wlotu 70. Cena do uzgodnienia. kontakt mail albo gg

Pozdro MiChI



atomic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 09:10
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: atomic » czw lis 10, 2005 09:04

Tak sie zastanawiam dlaczego to lzejsze pompowanie powietrza przez turbine mialoby ja uszkodzic?
@michi powiedz jak miales ten filtr nie odczuwales roznicy mniejszej dziury turbo? Bo logicznym jest ze jak turbo ma lzej pompowac to szybciej powinno sie wkrecac na swoje obroty.
Drugie pytanie -piszesz ze silnik byl gosniejszy -czy jak miales wlozony ten filtr bylo slychac w koncu swist turbiny? Ja jeszcze nie slyszalem w starych TD zeby bylo slychac turbine a szkoda
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lis 10, 2005 10:56

Stożek może szkodzić silnikowi tdi bo tam jest przepływomierz i szybciej sie brudzi. W zwykłym td jeśli nie będzie przepuszczał brudu nie powinien szkodzić. Ale jest raczej zbędny, seryjny wystarcza ;)



michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » czw lis 10, 2005 17:01

no własnie ze było słychac swist turbiny i to było najlepsze w tym :okej: ale czy turbo dzura mniejsza hmmm wiesz co teraz Ci nie powiem nie pamientam...

Pozdro MiChI



Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » czw lis 10, 2005 18:47

Ja myśle o sportowej wkładce :hmm:


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lis 10, 2005 20:17

Można sobie ewentualnie zrobić dodatkowe otwory w puszce filtra tylko auto stanie się głośniejesze. Ponoć seryjny filtr jest w stanie przepuścić spore ilości powietrza. Mozna zaoszczedzic pare groszy na filtrze który może nie przynieść zamierzonych efektów. Co do świstu turbiny to bardzo duży wpływ ma wydech :>



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob lis 12, 2005 22:33

atomic pisze:@michi powiedz jak miales ten filtr nie odczuwales roznicy mniejszej dziury turbo? Bo logicznym jest ze jak turbo ma lzej pompowac to szybciej powinno sie wkrecac na swoje obroty.

turbo samo z siebie nie pompuje, predkośc obrotowa sprężarki jest uzależniona od ciśnienia gazów wylotowych, a sportowy filtr powietrza jest tu jak przysłowiowy kwiatek do kożucha.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » wt lis 22, 2005 19:19

albo nie pamientam jak jezdził na sportowym albo nie wiem co sie dzieje... Zdaje mi sie ze autko lepiej chodzi i tym orginalnym. Ale moze to tez przez zime i to temu zimny air :)

Pozdro MiChI



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » wt lis 22, 2005 22:13

Turbina uszkadza sie szybciej na stozku bo rozpedzone drobinki udezaja w pedzacy z ogromna predkoscia wirnik i filtracja stozka jest inna to powoduje owe zmniejszanie zywotnosci. A co do swistu to uwolnic wydech i bedzie slychac dzwiek turbinki i jeszcze pokabinowac z cisnieniami doladowania bedzie na bank lepiej :)



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lis 24, 2005 15:58

atomic pisze: Ja jeszcze nie slyszalem w starych TD zeby bylo slychac turbine a szkoda
Pozdrawiam
to zapraszam do mnie :okej: tak koło 3000 słychać jak ta lala


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » czw lis 24, 2005 17:37

A co zrobiłes ze słychac jak miałem sportowy filtr to było słychac ale teraz juz nie bo nie mam filtra słyszałem ze cos z wydechem trzeba sie pobawic ale nie wiem za wskazowki z gory THX

pozdrawiam MiChI



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lis 24, 2005 20:35

mam wydech zrobiony na zamówienie z większych rur, żadnego specjalnego filtra tylko zwykły no i dobrą turbinke :) i szczególnie na 3cim biegu słychać jak pięknie wchodzi na obroty


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » śr lis 30, 2005 10:17

a jak bym wywalił koncowy tłumnik i wstawił jakis przelelotowy np. cos takiego
http://allegro.pl/show_item.php?item=66639769
to da mi to cos :)
Pozdro MiChI

PS. Mam ten filtr do sprzedania chce ktos :) Mam jeszcze system co mozna łatwo do golfa 2 osłona filtra wraz z ruła. Z cena mozemy sie dogadac



Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

swist

Post autor: papol » pn gru 26, 2005 13:15

ja mam stozek i przelotowy wydech,i jestem zadowolony z osiagow i z dzwieku ukladu wydechowego,najlepiej zobaczyc i :grin: poslochac samemu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 64 gości