Strona 1 z 1

Zmienić silnik czy nie??? Pomóżcie!

: pt lis 04, 2005 03:21
autor: Rado084
Witam Golfiakow.
Mam Golfa MKII 1.8 RP i chce zmienic silnik na GTI 16v. Czy dużo jest przy tym roboty? Opłaca sie wogule? A może lepiej cos pokrecic w RP.

Re: Zmienić silnik czy nie??? Pomóżcie!

: pt lis 04, 2005 08:44
autor: Borys
Rado084 pisze:Witam Golfiakow.
Mam Golfa MKII 1.8 RP i chce zmienic silnik na GTI 16v. Czy dużo jest przy tym roboty? Opłaca sie wogule? A może lepiej cos pokrecic w RP.
sporo roboty

oplaca sie

nie podkrecaj RP bo sie nie opłaca

: pt lis 04, 2005 10:11
autor: olozwirski
Zmieniaj, calkkiem inna jazda a spalanie minimalnie wieksze.

: pt lis 04, 2005 11:08
autor: Apsik
olozwirski pisze:Zmieniaj, calkkiem inna jazda a spalanie minimalnie wieksze.
Czy ja wiem czy spalanie bedzie wieksze?? Mój RP to był "smok" i w porównaniu z GTI kolegi to palił średnio 0,5l wiecej - i dlatego go zmieniłem. Tak swoja droga to niema sie nad czym zastanawiac, jak masz GTI'ka z kompletna instalacja i chcesz sie pobawic to sie baw, a na pewno nie bedziesz żałował!!

: pt lis 04, 2005 13:04
autor: Borys
Apsik pisze:a na pewno nie bedziesz żałował!!
:grin: a moze bedziesz:chytry:

: pt lis 04, 2005 18:46
autor: Rado084
a nie trzeba zmieniac tarcz hamulcowych? wytrzymaja te co mam?

: sob lis 05, 2005 03:45
autor: Apsik
Borys pisze:
Apsik pisze:a na pewno nie bedziesz żałował!!
:grin: a moze bedziesz:chytry:
Jak chce podnieść moc to mu się to uda i będzie zadowolony, a co do hamulców, to ja radze zmienić też na wersje GTI, bo RPkoskie to rewelacyjne niesa.

: sob lis 05, 2005 21:26
autor: Borys
Apsik pisze:
Borys pisze:
Apsik pisze:a na pewno nie bedziesz żałował!!
:grin: a moze bedziesz:chytry:
Jak chce podnieść moc to mu się to uda i będzie zadowolony, a co do hamulców, to ja radze zmienić też na wersje GTI, bo RPkoskie to rewelacyjne niesa.
zadowolony to on bedzie jak załozy, miałem na mysli problemy z instalacja, wieksze lub mniejsze ale sie zdarzaja, i wtedy odechciewa sie wsztskiego.

a heble to faktycznie rp ma kiepskie, zmieniłem te marne 239mm na 256mm z MKIII i jest ogromna róznica, teraz szykuje 280mm 5/100, moze te beda jeszcze lepsze

: sob lis 05, 2005 23:14
autor: ravenium
Borys pisze:miałem na mysli problemy z instalacja, wieksze lub mniejsze ale sie zdarzaja, i wtedy odechciewa sie wsztskiego
No wlasnie przekladka silnika (ABF) zajela mi 1 miesiac ( robilem to sam , wydech dolot uklad chlodzenia itp )
A na pierniczony imobilajzer czekam sobie jakis 3 miesiac .
Ja bedizesz przekladal to nie zapomnij o komplecie b pozniej wychodza kwiatki :)