Strona 1 z 1

[ MK II ]swap wtrysku z RP do RH gaźnik

: wt sie 18, 2009 21:22
autor: dan_25
witam :grin: właśnie jestem w trakcie zakładania wtrysku z silnika RP do silnika RH[ gaźnik] i mam mały problem z elektrykom a mianowicie wszystkie zasilania podłączone ,przekaźnik pompy założony i działa jak należy , iskra jest , tylko że mam problem z jednym przewodem , koło modułu zapłonu jest przykręcone coś w rodzaju cewki i mam z tego luźny przewód kolor " czerwony-biały pasek" a sprawdzałem w innym RP i bez tego auto w ogule nie zapala :grrr: szukajki użyłem i nie znalazłem nic sensownego na ten temat a po rosyjskiej stronce ze schematami nie umiem sie za bardzo poruszać :otepienie: więc może ktoś się orientuje do czego to podłączyć

pozdro i z góry dzięki za podpowiedzi :smoke:

[ Dodano: 20 Sie 2009 05:50 ]
Hmmmm nikt nic nie wie na ten temat ???????? ja dokopałem się że jest to Rezystor szeregowy i działa na jednym obwodzie ze wtryskiem i zaworem odcinającym w fazie hamowania silnikiem :bajer: tylko gdzie to podłączyć ???????

[ Dodano: 21 Sie 2009 20:42 ]
więc nikt nic mądrego nie napisał to rozpracowałem to sam :chytry: :chytry:
cała
elektryka wygląda tak : przewody
czarny i czarny-biały >>> + po stacyjce
czerwony >>>> + z aku
czerwony- żółty >>> masa sterująca przekaźnikiem pompy

a poszukiwany czerwony-biały [ idący od rezystora szeregowego] wpinamy do przekaźnika pompy na wyjściu + do pompy [ załącza on równocześnie wtrysk i pompy ]

wszystko podpinamy w wiązce wychodzącej przy ECU a 2 przewody zostały mi luźne ale bez nich wszystko działa jak należy :grin: :grin: kolory [ brązowy- żółty i biały- czerwony]

co do wrażeń z pierwszej jazdy to:

-auto pali od strzała
-wskazówka obrotka stoi jak przybita gwoździem na ok 900 RPM
-silnik ciągnie równo i elastycznie
- po testach doszliśmy do wniosku że auto zyskało na dynamice w porównaniu do gaźnika co może być spowodowane tym że RP ma stopień sprężania 9,0 - 1 a RH[/b 10,0 - 1

piszę to bo może się komuś przydać a ja sam szukałem info na ten temat i nie wiele znalazłem a co do kosztów to kompletny wtrysk na pobliskim szrocie 200 PLN a robocizna 0 bo wielkich problemów z tym nie ma :chytry:

pozdro :bigok:

: czw gru 31, 2009 14:17
autor: snurky
też się zastanawiam nad podobną zamianą bo mam padający (chyba) silnik RP a dobry GU leży w garażu tylko że słyszałem że monowtrysk lepiej chodzi. Jak jest na prawdę? czy taka zamiana ma w ogóle sens?

: pt sty 01, 2010 10:40
autor: jeryk10
Dan 25 zazwyczaj jak nie mamy schematu istalaci to sprawdzamy dany kabel miernikiem skad idzie i dokand idzie a potem mozna sie domuslec po roszyfrowaniu jego co ma na nim isc czy napiecie czy masa zawsze tak robie