Strona 1 z 2
swap hamulcow tylnich z bebnow na tarcze mk2
: pn lip 27, 2009 19:14
autor: majekMK2
: pn lip 27, 2009 20:22
autor: Leon_Wechtel
: pn lip 27, 2009 20:36
autor: mate64
majek ta sprężynka o te śrubę z prowadnicą:
: pn lip 27, 2009 20:40
autor: majekMK2
dzieki wielkie jak jutro bede to skladał i nie dam rady bede pytał w fotoporadzie
mate64 pisze:majek ta sprężynka o te śrubę z prowadnicą:
dzieki wielkie punkciki poleciały
: pn lip 27, 2009 20:44
autor: mate64
nie zdziw sie jak ci zostanie kilka simeringów i oringów
[ Dodano: 27 Lip 2009 20:48 ]
i na tym zdjęciu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de6 ... 94f14.html
podłużne sprężynki przy tłoczkach czy to coś o czym nie wiem czy te co trzymają linki na belce?
: wt lip 28, 2009 07:09
autor: majekMK2
mate64 pisze:podłużne sprężynki przy tłoczkach czy to coś o czym nie wiem czy te co trzymają linki na belce?
to sa wlasnie trzymania linki na belce chyba wlasnie jakies gumki mi zostały narazie niewiem do czego ale dzis moze rozplanuje i dzis zaczne skladac jeden tłoczek
tylko mam pytanko czy to jest wlasnie ten półokrągły bolec??co zaznaczyłem na fotce co idzie pierwszy w kolejnosci w zacisku??
: wt lip 28, 2009 09:07
autor: mate64
ta fasolka leży we wgłębieniu ośki ręcznego i popycha ten gwintowany trzpień samoregulacji. Dobra rada wyczyść to dokładnie, najlepiej papierkiem 500
: wt lip 28, 2009 09:45
autor: Leon_Wechtel
dokładnie jak pisze kolega wyżej...
wchodzi w ośkę od dzwigni ręcznego...potem trzpień z gwintem ,te co tłoczek sie wkręca na niego,gruba okręgła podkładka...radzę zalożyc razem z tym trzpieniem bo jak włożysz sam trzpień w przekrzywionej pozycji to cięzko będzie go orócic ,żeby te podkładke ulożyc....jest na niej taki wystający bolczyk który musi wskoczyc w otwór w zacisku.
Dalej podkładkę zwykłą sprężyna z koszyczkiem i seger na to i tu zaczyna się zabawa bo koszyczek musi dobrze ,równo wskoczyc a jak nie zaskoczy dobrze to podwijają się wąsy koszyczka i nie włożysz dobrze segera i zęby ci może wybic jak wyskoczy sprężyna
: wt lip 28, 2009 14:36
autor: majekMK2
dzieki wielkie za rady bede tak robiuł jak piszecie i teraz mam pytanie
czy ta dzwignia z tuleja ma wejsc do srodka czy tylko tak zostac jak jest na fotce??
czy tam wchodza jeszcze jakies uszczelki czy tylko odrazu ta dzwignia i ta jedna uszczelka??
na tłoczek idzie tylko ta uszczelka i nic wiecej??w ten wnek ma sie zablokowac??
i co to sa za uszczelki bo kurcze nie doszedłem co to jest??
przepraszam was za tyle pytan ale robie to pierwszy raz i niechce zebym cos przeoczył bo hamulce najwazniejsze
: wt lip 28, 2009 16:58
autor: mate64
majekMK2 pisze:dzieki wielkie za rady bede tak robiuł jak piszecie i teraz mam pytanie
czy ta dzwignia z tuleja ma wejsc do srodka czy tylko tak zostac jak jest na fotce??
simering do końca a dźwignia ile wejdzie
czy tam wchodza jeszcze jakies uszczelki czy tylko odrazu ta dzwignia i ta jedna uszczelka??
tylko simering (ta uszczelka) pamiętaj o wyczyszczeniu dokładnym dźwigni, wnętrza i napakowaniu tam smaru
majekMK2 pisze:na tłoczek idzie tylko ta uszczelka i nic wiecej??w ten wnek ma sie zablokowac??
ta gumka to uszczelnienie zewnętrzne, do środka zacisku musisz mieć jeszcze oring widoczny na tej fotce, lewy dolny róg:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/662 ... 5f22f.html
Ten kołnierz o którym piszesz ma jedną stroną (tą o większej średnicy)trafić w rowek w zacisku a drugą na tłoczek tak jak napisałeś.
majekMK2 pisze:i co to sa za uszczelki bo kurcze nie doszedłem co to jest??
mówiłem:
nie zdziw sie jak ci zostanie kilka simeringów i oringów
w ogóle to ta skośna uszczelka z metalowym kołnierzem to mi wyglądana uszczelkę ale od anteny
przy zacisku nic takiego nie ma.
przepraszam was za tyle pytan ale robie to pierwszy raz i niechce zebym cos przeoczył bo hamulce najwazniejsze
spoko jak coś źle złozysz to albo ci płyn wycieknie albo coś nie zadziała
: wt lip 28, 2009 19:55
autor: majekMK2
ok dzieki wielkie w wiekszej polowie złorzony zacisk mam tylko jutro jeszcze tłoczek do włorzenia
i z drugim zaciskiem to samo tylko gorzej tam dzwignia chodzi bo sie delikatnie zacina musze dobrze wyszlifowac
: wt lip 28, 2009 22:42
autor: mate64
majekMK2 pisze:dzwignia chodzi bo sie delikatnie zacina musze dobrze wyszlifowac
z tym szlifowaniem nie przeginaj, jak zbierzesz za du zo to będzie nie szczelne i trzeba by dobierać inny simering
: śr lip 29, 2009 18:37
autor: majekMK2
mate64 pisze:z tym szlifowaniem nie przeginaj, jak zbierzesz za du zo to będzie nie szczelne i trzeba by dobierać inny simering
ok dzis chciałem wszystko złorzyc wszystko pieknie gorzej jest z segerem nie dalem rady po 2 godzinach tego wlorzyc i dałem sobie spokuj macie jeszcze jakies moze metody jak seger wlorzyc ??bo kleszczykow nie mam tylko srubokretami wkladałem
aha i czy musze tam w srodku czyms smarowac przed podkladka segerem i sprezyna czy tylko dobrze wyczyscic i tyle???
: śr lip 29, 2009 18:42
autor: mate64
długie szczypce do segera kupisz w castoramie za około 9 zeta, w innych sklepach metalowych też powinni mieć. Tylko zwróć uwagę żeby sprzęt był w miarę porządny np covala, bo inaczej kupa.