Co jeszcze potrzebuje do swapu

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Co jeszcze potrzebuje do swapu

Post autor: MaRo1705 » ndz lip 19, 2009 20:55

Witam mam okaje za grosze kupic silnik pf w dobrym stanie(wiem bo jest znajomego) z tym ze niema przeplywomierza instalacji z komory komputera , jest silnik z listwa wtryskowa i reszta osprzetu. wiec
Co potrzebuje prócz wiazki silnika przeplywomierza i komputera pomp paliwa wydechu??
czy sa tam jakies moduły nad sterownikiem silnika????
prosilbym o jakis schemat elektryki tego silnika i ew porady dotyczace swpau z pn(gaznikowca) do pfa
jaki bedzie koszt zakupu wiazki przeplywki i komputera
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 20:56 przez MaRo1705, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » pn lip 20, 2009 00:10

potrzebujesz sondy lambda, komputera dużego i małego, masz tam na pewno przepustnicę z PF`a. koszta to wiązka-od 50zł, komputer 100 do 170 maxxx, przepływka od 70 do 130zł



MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » pn lip 20, 2009 07:44

Obrazek tak to wyfglada w calosci puszka filtra tez jest z tym ze wyjeta
slonek69 pisze:komputera dużego i małego
o co z tym chodzi


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lip 20, 2009 07:50

Potrzebujesz dwie pompy paliwa, bo jedna w bak, a druga pod auto, instalację do tych pomp, całą instalację silnika, czyli od skrzynki do kompa i silnika, moduł zapłonowy, kolektor wydechowy z portkami i sondą lambada, lub cały wydech najlepiej. Nie ma czegoś takiego jak duży i mały komp.



MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » pn lip 20, 2009 08:06

wydech sonda sa pompy tez czyli wychodi na rtto ze instalacja przepływomierz i komp siilnika
TAZ pisze:moduł zapłonowy,
jest ten sam w pnce ???
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 08:07 przez MaRo1705, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pn lip 20, 2009 09:31

MaRo1705,
potrzebna z dodatkowych pierdół większa chłodnica teraz masz zapewne 425mm a potrzeujesz 524mm bodajże
instalacja pod pompy paliwa
komputer DF-II czyli Digifant II
moduł ,jest przykręcony do osłony kompa
instalacja od kompa koniecznie od PFa bo PB ie ma sondy lambda więc musiałyś rzeźbic
ogólnie ważne też jaką masz instalację -po `89 czy do rocznika`89.

jeśli to jest ten silnik ze zdjęcia to w większości wszystko juz byś miał...aparat zapłonowy jest,silnik krokowy ,zawór ciśnienia itp.
slonek69 pisze:komputera dużego i małego
tu chyba chodzi o strojenie kompa podczas jazdy ,niczym w szybkich i wściekłych,gośc trzyma laptopa na kolanach i ustawia parametry silnika :grin:


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » pn lip 20, 2009 10:08

Leon_Wechtel, to jest ten silnik biore wszystko z komory , a moglbys i podac nr sterownika .
modul zaplonowy mam w pnce jest ten sam ??? ja mam instalke po 89


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pn lip 20, 2009 13:52

MaRo1705, podam Ci nr do DFII z mojego PB ale ogólnie jest ten sam chyba oraz nr modułu zapłonowego

Obrazek
Obrazek

Co do wiązki i pomocy z podłączeniem możesz uzyskac gościa z forum Zając chya taki swap właśnie robił PN > PF


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » pn lip 20, 2009 18:49

Z tego co wyczytalem na stronie sklep.intercars.com.pl moduł zaplonowy jest taki sam jak w pfie Leon_Wechtel, dzieki zaczne juz szukac powoli tego tym ze najpierw musze serce przywiezc

[ Dodano: 20 Lip 2009 22:01 ]
a i bylbym wdzieczny jak ktos by mi pomógł z tym :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254334


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości