MK 4 Zmiana hamulcow
: śr lip 15, 2009 01:12
standardowo masz 280mm, jesli chesz na cos wiekszego to na poczatek zmiana zwrotnic cię czeka, a idąc dalej to i jarzmo i zacisk i tarcza,bicker83 pisze:Witam. Wie moze ktos z was czy do MK4 1.6 SR do sie zalozyc tarcze i zaciski hamulcowe wieksze niz oryginaly od innego MK4 np. TDI albo V6? jezeli jest taka mozliwosc to czy trzeba cos przerabiac i jezeli tak to jak?
POZDRO [url=http://images49.fotosik.pl/162/99c4b90d6dc69d46m.jpg]Obrazek[/URL]
Jak się chce to się dabicker83 pisze:czy do MK4 1.6 SR do sie zalozyc tarcze i zaciski hamulcowe wieksze niz oryginaly
Tak jak napisał Borys. Przy zmianie z 280mm na 288 lub 312mm zmiana zwroticy, jarzma, docisku no i oczywiście tarczy.bicker83 pisze:jezeli jest taka mozliwosc to czy trzeba cos przerabiac i jezeli tak to jak?
To zdaje się, że jest tak:bicker83 pisze:No dobra tylko w przy jakim silniku jaki rozmiar tarczy jest? te najwieksze sa w V6 czy r32?
to w moim AKL mam 256mm a nie 280. Czy robi to jakas roznice?Kamel pisze:Tak jak napisał Borys. Przy zmianie z 280mm na 288 lub 312mm
spoko, ale wedlug tego co napisales nizej:
Kamel pisze:To zdaje się, że jest tak:
256mm: ATN, AXP, AUS, AVU, AZD, AEH, AHW, AKL, AKQ, APE, APF, AGP, AQM, itd.
280mm: AGN, APK, AQY, itd.
288mm: AGU, AUM, AQN, AGZ, ARZ, itd.
312mm: AGZ, AUM, AQN, AGZ, ARZ, itd
W sumie nie robi. Bo zmiana zarówno z 256mm jak i z 280mm na większe (288-312mm) wiąże się ze zmianą zwrotnic. Czyli tak czy siak zwrotnice niestety też trzeba dokupić i zmienić razem z jarzmami i zaciskami.to w moim AKL mam 256mm a nie 280. Czy robi to jakas roznice?
piter007i jeśli obecnie masz 280mm to musisz wymienić komplet ze zwrotnicami.piter007i pisze:najlepiej niech się wypowie ten kto zmieniał- wystarczy wymiana samego jarzma oraz zacisku czy konieczna jest zmiana zwrotnicy- bo juz sam nie wiem co mam zamówić,
Jeśli domowymi sposobami to próbuj moczyć w WD40 i odkręcać (z jednej strony kluczem z drugiej jakimś morsem).piter007i pisze:czy dam radę odręcić śrubę na zacisku mcpersona