Strona 1 z 2
[MK 3] jak podrasowac??
: ndz paź 23, 2005 17:54
autor: WODA
witam mam pytanko posiadam golfa 3 gti 8v 2e i chcialbym z niego wykrzesac wiecej mocy.i wlasnie nie wiem w którą strone iść czy sprezac czy rozprezac??!!
sportowe walki ,chipy itd czy moze poprostu soft turbo.
mam pytanko jakby uturbic ten silnik jakie osiagi lapie czy moze wogole nie bawic sie z tym silnikiem bo jest niepodatny na tuning z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam
: ndz paź 23, 2005 20:09
autor: stary
siemka . nie zastanawiales sie moze nad swapem na 2.0 16v ABF ? mysle ze wyszloby cie to taniej niz zabawa sie w sportowe walki i jeszcze na przyszlosc mialbys pole do popisu.
: ndz paź 23, 2005 22:27
autor: GTO
ja bym poszedł w turbo na twoim miejscu , ale nie soft tylko zwykłe.
: ndz paź 23, 2005 22:42
autor: WODA
z jakim kosztem trzeba sie liczyc montujac zwykle turbo??czy moze jak kolega powiedzial zrobic swapa na abf-a.sam juz nie wiem co bedzie lepszym wyjsciem.....a ogolnie jakie mogea byc osiagi po montarzu zestawu turbo???macie moze jakies wydruki z hamowni??prosze o pomoc bo nie wiem w którą mam iść strone....teraz sa dwa wyjscia albo turbo albo abf......
: ndz paź 23, 2005 22:45
autor: micab
jak chcesz więcej mocy to rób swapa na VR6
i Twoje problemy z niedostatkiem mocy znikną na długi czas
: ndz paź 23, 2005 23:10
autor: stary
przy soft turbo to moze mialbys w granicach 140-150 przy normalnym turbo wiecej ale napewno nie 200 (chociaz sie nie znam ale tak przypuszczam) a pomysl koszt turbiny ,montazu i inych bajerow to wyjdzie troche kasy ,ABF napewno tyle nie kosztuje. mam dla ciebie jeszcze jedna propozycje ale nie wiem jak z ceną tych motorów, otóz silnik 1.8T z nowszych vw albo 1.9tdi 130 lub 150 koni .ale raczej one sa drogie.( przy diselku w przyszlosci wydajesz ok 2000zl i montujesz chipa 130>>170 lub 150 >>180kM
: ndz paź 23, 2005 23:18
autor: WODA
co do ceny 1.8 T dowiadywalem sie i kosztuje w granicy 5-7 tys zl a diezel ok 5.wiec duzo za abfa zaplace ok 3 tys.hmmm i zas klops...
: pn paź 24, 2005 11:02
autor: Apsik
Wszystko zależy od $$$ którymi dysponujesz...
Jeżeli chciałbyś i moc i oszczędność w jednym to zdecydowanie TDI, ale troche $$$ trza wydać na silnik, co powinno sie zwrococ w tankowaniach.
Jeżeli chciałbyś autko rozwojowe i niebardzo interesują Cie koszta benzyny, a masz też odpowiednią ilość $$$ to zakładaj 1,8T [bedzie moc ale wiadomo $$$].
Jeżeli chcesz tańszy przyrost mocy [teraz] i jeszcze odpowiednie rozwojowe pole do popisu [później] to możesz włożyć ABFa i masz około 150KM, a potem zawsze w Turbo sie pobawic, ale wiadomo ...SWAP to juz $$$, a potem zabawy $$$.
Jeżeli chciałbyś coś pokombinować teraz z tym co masz to [tak jak GTO juz pisa] Turbo; moim zdaniem 200KM jest osiągalne, ale sprawa musi być zrobiona właściwie (odpowiednia turbawka + soft i instalacja), jednakże po takiej modyfikacji to niewiele bedziesz juz mogl zrobic w kwestii podniesienia mocy.
Tak więc myśl nad odpowiednim rozwiązaniem no i pochwal sie ewentualną decyzją
PS. Mój sposób na MOC i OSZCZĘDNOŚĆ jest w podpisie :>
: pn paź 24, 2005 11:53
autor: ml2210
Właśnie, powiedz ile chcesz (a raczej ile możesz
) zainwestować,
to wtedy napewno dostaniesz najkozystniejszą propozycję.
Doradzimy co będize jajlepsze.
: pn paź 24, 2005 23:20
autor: WODA
wiec ok 2-3 tys chce wydac na modyfikacje raczej nie wiecej.
: wt paź 25, 2005 08:09
autor: ml2210
Powiem tylko że nie poszalejesz.
O turbo czy swapie możesz zapomnieć.
: wt paź 25, 2005 10:09
autor: Apsik
WODA pisze:wiec ok 2-3 tys chce wydac na modyfikacje raczej nie wiecej.
Kiepska kaska jak na coś konkretnego :/
Raczej będzie mały zakres modyfikacji.
: wt paź 25, 2005 10:49
autor: WODA
dlaczego nie da rady zrobic swapa??wczoraj znalazlem silniczeka vr6 z 93r przebieg 170 tys brak skrzyni i alternatora.za 1200 zl.a takrze 2.0 16v z paska tylko tam juz wiecej rzeczy brakuje a mianowicie wtrysków skrzyni ,kompa i wiazki.
moze dam rade wiecej pieniazków odłożyć,doradzcie mi tak zeby bylo dobrze
,bede bardzo wdzieczny...
[ Dodano: Wto Paź 25, 2005 10:52 ]
calość 2200zl,co o tym sadzicie??
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=68747116
: wt paź 25, 2005 12:30
autor: briano
WODA pisze:dlaczego nie da rady zrobic swapa??wczoraj znalazlem silniczeka vr6 z 93r przebieg 170 tys brak skrzyni i alternatora.za 1200 zl.a takrze 2.0 16v z paska tylko tam juz wiecej rzeczy brakuje a mianowicie wtrysków skrzyni ,kompa i wiazki.
moze dam rade wiecej pieniazków odłożyć,doradzcie mi tak zeby bylo dobrze
,bede bardzo wdzieczny...
[ Dodano: Wto Paź 25, 2005 10:52 ]
calość 2200zl,co o tym sadzicie??
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=68747116
Chociażby nawet to że:
-dokupienie skrzyni, altka i iinych pierdoł to też koszta
-wsadzenie silnika to drugie
-dopasowanie go i elektryki to trzecie
-zestrojenie późneij tego to czware
i jeszcze pare innych ale któe wyłażą podczas montarzu i też kosztują.