Mk4 2.3 V5 150KM różnica między nowszą 170konną wersją???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mk4 2.3 V5 150KM różnica między nowszą 170konną wersją???
Witam:))
Mam golfa mk 4 2.3 V5 mój egzemplarz z 1998 roku ma 150 koni ale późniejsze wersje wychodziły ze 170KM silnikiem eh
Chciałbym wiedzieć czym konkretnie się te 2 silniki różnią??
I czy jest jakaś w miarę rozsądna możliwość przerobienia golfa na tą mocniejszą wersje???
Mam golfa mk 4 2.3 V5 mój egzemplarz z 1998 roku ma 150 koni ale późniejsze wersje wychodziły ze 170KM silnikiem eh
Chciałbym wiedzieć czym konkretnie się te 2 silniki różnią??
I czy jest jakaś w miarę rozsądna możliwość przerobienia golfa na tą mocniejszą wersje???
dziesięcioma zaworamiMichV5 pisze:Chciałbym wiedzieć czym konkretnie się te 2 silniki różnią?
konstrukcja VR, na wolnym ssaniu AQN do 200KM spokojnie podniesieszMichV5 pisze:I czy jest jakaś w miarę rozsądna możliwość przerobienia golfa na tą mocniejszą wersje???
Ostatnio zmieniony pn lip 06, 2009 22:38 przez sHpAaKu, łącznie zmieniany 1 raz.
sHpAaKu pisze:dziesięcioma zaworamiMichV5 pisze:Chciałbym wiedzieć czym konkretnie się te 2 silniki różnią?
konstrukcja VR, na wolnym ssaniu AQN do 200KM spokojnie podniesieszMichV5 pisze:I czy jest jakaś w miarę rozsądna możliwość przerobienia golfa na tą mocniejszą wersje???
A możesz powiedzieć coś więcej??
Dodam że nie chcę zmieniać auta tylko zrobić je silniejszym
Ostatnio zmieniony śr lip 08, 2009 17:44 przez MichV5, łącznie zmieniany 1 raz.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Kolego nie obraź się ale Ty się nie bierz za żadne tuningi bo z wiedzą raczej kiepsko u Ciebie . I wersji 150 i 170 są 2 wałki tyle, że w pierwszym są 2 zawory na cylinder, a w drugim 4.MichV5 pisze:a z tego co się ostatnio dowiedziałem mój silnik ma jeden wałek rozrządu w tym 170konnym są 2wałki niby czy dałbym rade i jak to zrobić u mnie??
P.s. I nie mówię, że ja jestem taki super znawca ale jak ktoś nie wie ile ma wałków w silniku to raczej nie powinien się brać za jakiekolwiek modyfikacje.
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 17:17 przez Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.
Yuri napisałem niby!! tak czyli nie byłem tego pewien rozumiesz ale dzieki za rozwianie złudzeń hehe. wyraże sie inaczej mam o połowe mniej zaworów wiem tylko chodzi o to czy jest możliwość przerobienia mojego silnika z 2zaworów na cyl. na 4zaw. na cyl.??
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 18:24 przez MichV5, łącznie zmieniany 1 raz.
na przykładzie silników aqn(170) i agz(150) wiadomo że bloki są te same, więc różnica jest w głowicach.MichV5 pisze:czy jest możliwość przerobienia mojego silnika z 2zaworów na cyl. na 4zaw. na cyl.??
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 22:44 przez sHpAaKu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości