Strona 1 z 1

mk2 swap na 1.8 lub 2.0

: ndz lip 05, 2009 19:01
autor: ace-mati
Witam wszystkich :bigok: , od razu przepraszam że zakładam nowy temat wiem że jest tego pełno ale nie dam rady znaleźć odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania :bajer:


Posiadam Golfa 2 1.6 RF na gaźniku 2E2 to on doprowadził mnie do szaleństwa i jestem zmuszony do działania w tym kierunku :grrr: i tak przyszła mi myśl na temat swapa :helm:
Wiem że to może nieopłacalne ale mam wielki sentyment do mojego autka :) Myślę o swapie na 1.8 90km RP lub ABS lub 2.0 2E, czy szukać 1.8 16v z golfa 2??

W związku z tym mam do was parę pytań.

1. Czego lepiej szukać?? Całego auta np.. z rozbitym przodem,anglika czy całego kompletu na swapa czyli silnika i wiązki.
2.Czy łapy silnika będą pasować?? Czy będzie trzeba coś rzeźbić??
3.Czy mogę zostawić skrzynię ze swojego silnika??
4.Czy da się zamontować razem z silnikiem z golfa 3 klimatyzacje?? nie będzie problemu z miejscem??

Zamierzam to wszystko robić z ojcem, a elektryką zająłby się znajomy mechanik. Jaki to był by koszt takiego swapa?? 3000zł jest realne???


Wszystkim z góry dziękuję za pomoc.

: pn lip 06, 2009 03:58
autor: MmAaZzIi
ace-mati, Kolego zadaj sobie pytanie czego oczekujesz ??? Mocy / ekonomi / łatwości montażu , masz jakies konkretne wymagania bo wymieniasz pare silnikow o roznych paramerach ... Nikt nie bedzie w stanie napisac odpowiedzi dopuki sie nie określisz .
ace-mati pisze:4.Czy da się zamontować razem z silnikiem z golfa 3 klimatyzacje?? nie będzie problemu z miejscem??
Nie ma takiej opcji zeby do mk2 zalozyc klime od mk3 chyba ze mowisz o samej pompie bo reszta bez zmiany deski nie wejdzie ...

: pn lip 06, 2009 10:21
autor: ace-mati
więc tak oczekuje na pewno więcej mocy niż mam teraz czyli więcej niż te 75km, ekonomia to już mnie zbytnio nie interesuje bo tym autem i tak tylko śmigam w wolnych chwilach na codzień mam passata. Raczej chciałbym żeby montaż tego silnika nie był zbyt skomplikowany, oczywiście jeśli trzeba coś przespawać to nie ma z tym problemu.