Strona 1 z 3

Chwalic sie czy nie?

: pt paź 21, 2005 22:35
autor: olozwirski
W sumie nie ma czym, sa znacznie lepsze wymiatacze. Ale co tam. Bylem dzis w VTG, a oto wyniki, sam nie wiem czy sie cieszyc czy nie. W sumie jestem zadowolony

: sob paź 22, 2005 08:05
autor: GTO
co tam masz zalozone bo w wykres nie wierze jesli to seria
zadne 8v seryjne - nawet g60 nie kreci sie do blisko 7000rpm ! 5800 i zdycha.

nizej wykres G60 po wałkach, kolo 68mm i chip
Obrazek

: sob paź 22, 2005 10:30
autor: olozwirski
Wlasnie nie wiem co mam zalozone. Sprzedajacy mowil ze SLS stage2.

: sob paź 22, 2005 10:34
autor: Borys
wg mnie to jakies przekłamanie na hamowni, przesuniecie wykresu, moze źle obroty zczytane z silnika, taka sytuacja moze byc, 8v tak jak GTO pisał 5800 na seryjnym rozrządzie i koniec,

: sob paź 22, 2005 10:42
autor: olozwirski
A jak mozna sprawdzic <domowymi> sposobami czy cos jest w silniku kombinowane?

: sob paź 22, 2005 17:44
autor: beerserk
no no no :D ale hehehe kurde magia :D

: sob paź 22, 2005 18:45
autor: olozwirski
No i teraz sie glupio czuje. Z jednej strony hamownia i wydruk, z drugiej doswiadczona brac twierdzi ze to nimozliwe. Hmm.
A mozliwe jest ze obrotomierz oszukuje? Bo silnik wedlug niego wkreca sie grubo ponad 6000...

: sob paź 22, 2005 18:48
autor: Kiler
…no ja to ujmę tak - fele masz zeje..iste... :hmm: :hmm: :bigok: :jezor: :jezor: :pub: ...


Pozdr :pub: .

: sob paź 22, 2005 19:24
autor: Leniwiec
Kiler pisze:no ja to ujmę tak - fele masz zeje..iste...
Popieram, sa zawodowe :food:

: sob paź 22, 2005 19:52
autor: GTO
olozwirski pisze:No i teraz sie glupio czuje. Z jednej strony hamownia i wydruk, z drugiej doswiadczona brac twierdzi ze to nimozliwe. Hmm.
A mozliwe jest ze obrotomierz oszukuje? Bo silnik wedlug niego wkreca sie grubo ponad 6000...
moze ktos wczesniej jakis walek zapodał lepszy,
wkrecac sie bedzie wkrecał ale chodzi o to do ilu efektywnie ciągnie,
tak jak pisalem tak wysoko to ciezko wykrecic 8v na seryjnym wałku.

lukalem na twoje doladowanie i wyglada na seryjne kolo, srednio 0.5b w szczycie jakies 0.7

p.ps
program sls II z kołem 70mm też testowałem i przy 6tyś mówi dość.
stage II jest robiony pod wałek i kolo mniejsze i jesli czegos brakuje osiągi bedą wiele gorsze jak całości, mogłeś dla porownania zrobić pomiar na seryjnej kości.

: ndz paź 23, 2005 00:32
autor: olozwirski
Bo to tak to jest kupic samochod. Sprzedajacy zadko ci prawde powie, albo przekoloruje. Kupilem, zmierzylem, wyszlo co wyszlo. Jezeli VTG cos pokrecilo to ja nic na ten temat nie wiem. Do tematu wroce

: pn paź 24, 2005 09:08
autor: Trochim
czy przypadkiem nie jest to rallye z warszawki (nr rej. ktv ....)?

miałem zamiar go kupić ale niestety na zamiarze się skończyło :grrr:

za ile ostatecznie poszedł (jeśli można)?

: pn paź 24, 2005 10:22
autor: Apsik
Rozpoznaje mój wyktresik :] !!
Mój G60 na SLS Stage 2 do 200KM i 257Nm sie wykręcł, więc w Twoim przypadku coś tu chyba niebardzo "grzebane" było, a hamownia mogła coś z obrotami pomieszć; Twój wykres jest od 2000rpm (moj jest od 1000rpm) więc jakby przesunąć wykresik naszego kolegi o 1000rpm w lewo to wychodzi przyzwoity/normalny. W sumie to mogło być coś z czytaniem obrotów przez hamownie.

: pn paź 24, 2005 18:37
autor: olozwirski
Nic tu nie wymyslimy. Za rada GTO zdejme pokrywe zaworow i zobaczymy czy mam jakis inny walek czy nie. Co do obrotow to o ile obrotomierz nie oszukuje to silnik naprawde wkreca sie do okolo 6800. Moja teoria na ten temat jest taka. Ktos wczesniej zrobil jakis tuning, zalozyl chipa, moze walek. Kolko zostawil standardowe i na dodatek kompresor juz pada.
Zalaczam zdjecie mojego obrotka przy odcieciu