Strona 1 z 24

[MK2] Hamulce tarczowe tylne, zaciski z MK4

: czw lip 02, 2009 20:38
autor: Xabingo
Witam!
Szukałem i nie znalazłem.
Brat chciał do MK2 GTI (silnik PB) założyć zamiast tylnych fabrycznych hamulców, hamulce od MK4. Zdaje mi się, że ktoś robił taki swap.
Co jest potrzebne do takiego swapu i czy da radę je włożyć do MK2?

Drugie pytanie - jakie w tym GTI (silnik PB 112KM) były montowane tarcze z tyłu?

Trzecie pytanie - Czym się różniły tylne belki w MK2 te z bębnami od tych z tarczami?
Ja mam RP-ka który ma fabrycznie z tyłu bębny, a chcę włożyć hamulce tarczowe z GTI - co mi do takiego swapu będzie potrzebne?

: pt lip 03, 2009 11:09
autor: punkvw
ad.1 bez Wielkiej rzezby sie nie obejdzie w mk2 mocowanie jarzma jest na czopie, w mk4 te mocowanie jest na belce.
ad.2 we wszystkich mk2,3 corrado i passatach 35i sa tarcze 226x10
ad.3 belki sa takie same, potrzeba: czopy,tarcze i zaciski...................czesc przewodow hamulcowych i linki recznego

: pt lip 03, 2009 11:47
autor: Kamel
A czemu chcesz tył tarcze akurat od MK4?
Chyba łatwiej będzie zarzucić na tył hample od MK3.
Z tego co się orientuję to jest o wiele prościej wrzucić i chyba nie tak inwazyjnie jak z MK4.

: pt lip 03, 2009 11:59
autor: punkvw
Kamel pisze:A czemu chcesz tył tarcze akurat od MK4?
Chyba łatwiej będzie zarzucić na tył hample od MK3.
Z tego co się orientuję to jest o wiele prościej wrzucić i chyba nie tak inwazyjnie jak z MK4.


tylko z mk3 to to samo co mk2...............

: pt lip 03, 2009 16:55
autor: Xabingo
Ja chcę od brata wziąć tylne hamulce z jego MK2 do mojego, a on ich chce się pozbyć bo ma zepsute zaciski, taniej będzie wymienić je na inne, niż regenerować te stare co ma teraz.

No to z Mk3 podejdą bez przeróbek te zaciski? Czyli rozumiem, że wystarczy z Mk3 kupić samie zaciski i bez przeróbek je po prostu wymienić. Tak?

: pt lip 03, 2009 17:27
autor: punkvw
tak..................

[ Dodano: 03 Lip 2009 17:29 ]
z paska 35i i corka tez....................

: pt lip 03, 2009 18:04
autor: gumiś
ja mam u siebie zaciski tył z mk4 nie ma dużo roboty,zaciski pasują na jarzma,tylko trzeba zmienić przewód hamulcowy bo ten z mk2 ma inny gwint i nie da rady wkręcić z zaciski od 4,poza tym żadnych przeróbek,i masz w końcu ręczny i sie nic nie zapieka:D

: pt lip 03, 2009 18:26
autor: Xabingo
gumiś, na pewno wystarczy pod zaciski mk4 wymienić tylko przewód hamulcowy?
Bo jeśli tak to kupię zaciski z MK4, bo właśnie zapieka się ręczny na zaciskach z MK2.

: pt lip 03, 2009 19:57
autor: gumiś
no napewno przeciez mam załozone u siebie i gra :pub:

: pt lip 03, 2009 21:37
autor: Xabingo
gumiś, a mógł byś dać foto jak wygląda to u Ciebie? Bardzo proszę...

: pt lip 03, 2009 21:46
autor: barteKKK03
Xabingo
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Fotki z sieci.

: ndz paź 11, 2009 01:31
autor: D1_PITER
Witam

Własnie gromadzę informacje na temat wzmocnienia tylnych hamulców i stworzyłem taką oto listę:

-linki: 1625mm/1613mm od Golf mk2/Golf mk3
-tarcze: 226x10 Golf mk2/Golf mk3/Corrado/Passat mk3/Passatmk4
-czop: Golf mk2/Golf mk3
-jarzmo: Golf mk2/Golf mk3
-zacisk: Golf mk4

Teraz mam takie pytania:
1. Czy zaciski w Golfach mk4 były wszystkie takie same, czy muszę dobrać z jakiś konkretnych silników?
2. Co jest z tymi przewodami hamulcowymi, który odcinek jest z czego?

Liczę na wasze sugestie :)
Pozdrawiam
Piotr

: ndz gru 06, 2009 22:04
autor: golfiarz1
Fahoo pisze:
D1_PITER pisze:Witam

Własnie gromadzę informacje na temat wzmocnienia tylnych hamulców i stworzyłem taką oto listę:

-linki: 1625mm/1613mm od Golf mk2/Golf mk3
-tarcze: 226x10 Golf mk2/Golf mk3/Corrado/Passat mk3/Passatmk4
-czop: Golf mk2/Golf mk3
-jarzmo: Golf mk2/Golf mk3
-zacisk: Golf mk4

Teraz mam takie pytania:
1. Czy zaciski w Golfach mk4 były wszystkie takie same, czy muszę dobrać z jakiś konkretnych silników?
2. Co jest z tymi przewodami hamulcowymi, który odcinek jest z czego?

Liczę na wasze sugestie :)
Pozdrawiam
Piotr

No właśnie jarzmo jakie jarzmo pod zacisk od MK IV???
od MKIII?czy MK4?

mk3 zmieniasz same zaciski

: czw sty 07, 2010 15:03
autor: dm414
to ja jeszcze mam pytanie.. czyli potrzebuje taki zestaw do zmiany z bębnów na tarcze:
-czop, jarzmo, tarcza z mk2/3
-zacisk mk4
-linka ręcznego mk2/3 pod tarcze

i właśnie gdzie dostać takie przewody z końcówką pod mk4, ile to może kosztować?

a powiedzcie mi jeszcze taką rzecz: w seryjnych belkach gti były jeszcze stabilizatory i korektor siły hamowania czy coś takiego ?? to nie jest potrzebne?

jak założę na przód hamulce g60 na przód i to co wyżej to będzie dobrze na seryjnej pompie?