Strona 1 z 1

1.8 PF od czego głowę ? KR , PL czy coś innego ?

: śr cze 24, 2009 23:16
autor: New_Man
Witam

Mam takie może banalne i błahe pytanie ale szykuje mi się remont głowicy w moim PF'ie i zastanawiałem się bo jeżeli mam dać kasę za remoncik to może by zmienić głowę na jakąś inną , mam do wzięcia głowę od KR'a za małe pieniądze w dobrym a nawet bardzo dobrym stanie ale tu rodzi się moje pytanie , a raczej kilka pytań :

1) czy jest to opłacalne ?
2) czy podejdzie to Plug & Play ?
3) da to jakieś efekty tzn. moc , moment czy coś
4) ew. głowa od jakiego silnika zdałaby się tutaj najlepiej w kwestii podciągnięcia osiągów
5) co oprócz głowy będzie potrzebne , czy coś z tego co mam w silniku da się użyć w zestawieniu z nową głową ?

Jeżeli jest taki temat na forum to bardzo proszę moda o skasowanie mojego tematu i z góry przepraszam ale użyłem szukajki kilka razy i są podobne tematy ale nie trafiają dokładnie w to o co mi chodzi :D
Tylko proszę o jakieś konkretne wypowiedzi a nie gdybanie :D


za wszelką pomoc z góry dziękuje :D

: czw cze 25, 2009 05:35
autor: Leon_Wechtel
Głowica jeśli ma coś dac to tylko.....z PF/PB....nawet 2E ma te same średnice zaworów ...nie ma co kombinowac z KR/PL czy G60 PG ...Inne bloki są,z tzw dolnymi odmami itp,trzeba jakoś odpowietrzac skrzynię korbową...Jeśli już to zabawy wałkiem i porting głowicy PF/PB może dac rezultaty ,do tego polerowany dolot i dobrze zrobiony wydech.

: czw cze 25, 2009 08:59
autor: bugalon
a ja polecam przeglądać szukajkę - nawet minuty mi to nie zajęło znalezienie odpowiedzi na prawie wszystkie Twoje pytania.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177395

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=228125

Wszystko ładnie wyjaśnione w w/w tematach

: czw cze 25, 2009 09:46
autor: evolution
New_Man pisze:Tylko proszę o jakieś konkretne wypowiedzi a nie gdybanie
Ad1 w ogole
Ad2 glowica tak ale... bedziesz musial pozmieniac zasadniczo caly osprzet silnika
Ad3 w marzeniach... moc spadnie
Ad4 podniesienie??? ile chcesz podniesc mocy... obrob swoja i bedzie najlepiej
Ad5 zasadniczo blok i wal reszte bedziesz musial wyrzucic..

: czw cze 25, 2009 11:37
autor: New_Man
evolution, bugalon, Leon_Wechtel, wielkie dzięki panowie :D

bugalon, przeglądałem szukajkę i to dość dokładnie bo wczoraj do 2:40 siedziałem na forum i grzebałem :D może pominąłem albo coś , ale dzięki za linki , przestudiuję to :D

Dla was oczywiście punkciki :D

Czyli reasumując nie opłaca się wogóle i lepiej albo kupić całe 16v albo obrobić swoją głowicę :D

A jakieś orientacyjne koszta ? :chytry: bo rozumiem żadnej z tych rzeczy nie jestem w stanie sam zrobić :helm:
Ew. ile dałbym radę wykrzesać na setupie : seria tłoki , korby , wał ?
Bo nie zależy mi na mega hardcore tylko na jakichś 20 KM , jak by było więcej też bym się nie obraził :green_fuck: bo auto ma być takie do codziennej jazdy ale żeby w razie jakiejś fajnej prostej albo tłumoka w BMW, Hondzie można było złotać :D

: czw cze 25, 2009 22:31
autor: Leon_Wechtel
New_Man, no wiesz...20KM zyskać modami głowicy?? hmmm też mam marzenie dojść do 130KM ale to będzie cholernie trudne....realne jest 118-120KM...przy średniej kasie....jakiś 1000zł

: czw cze 25, 2009 23:48
autor: New_Man
Leon_Wechtel, ok rozumiem :D czyli trza raczej kasę na inny silnik szykować :D

: pt cze 26, 2009 11:59
autor: toffic
New_Man pisze:Bo nie zależy mi na mega hardcore tylko na jakichś 20 KM , jak by było więcej też bym się nie obraził :green_fuck: bo auto ma być takie do codziennej jazdy ale żeby w razie jakiejś fajnej prostej albo tłumoka w BMW, Hondzie można było złotać :D
założ sobie nitro :bigok: ja kiedyś miałem w PFie i dobrze to latało :bajer:

: pt cze 26, 2009 12:14
autor: New_Man
toffic pisze:założ sobie nitro
Nie mam aż takiego budżetu :D ale rozważę propozycję :)

: pt cze 26, 2009 18:30
autor: toffic
Nie mam aż takiego budżetu :D ale rozważę propozycję :)
używka instalacja wyjdzie cie taniej niż jakiekolwiek efektowne mody w silniku

: pt cze 26, 2009 22:03
autor: New_Man
toffic, może masz rację , ale i tak muszę coś z tą głowicą zrobić bo no nie jest w genialnym stanie :D więc o nitro pomyślę jak silnik będzie w zadowalającym mnie stanie :D