Strona 1 z 1
Swap na 1.8 T w MK IV
: pn cze 22, 2009 09:40
autor: Walus
Panowie moja wiedza techniczna skonczyla sie na MK III bo nigdy nie bralem pod uwage tego ze bede jezdzil 4ka, ale od poczatku mam golfa 4 1.6 77kW 2001r i teraz pytanie czy duzo bedzie zabawy ze swapem na 1.8 T badz r32 ??
: pn cze 22, 2009 13:08
autor: Yuri
Koszt swapa będzie na 100% wyższy niż gdybyś sprzedał swojego,dołożył i po prostu kupił normalnie Mk4 1.8T.
: pn cze 22, 2009 13:15
autor: Walus
chyba to chcialem uslyszec

dlatego poskladam MK II
[ Dodano: 27 Paź 2009 12:52 ]
Ponawiam Temat
Po dokładnych ogledzinach auta i porownywania rynku mam samochod jak z fabryki niegdy nie byl stukniety pukniety itp wszystkei graty sa ori jeszcze wiec poprostu po zabawie z budwoaniem moich MK I czy MK II wiem ze dobra buda to podstawa. Wiadomo ze kupienie gotowego 1.8 T jest tansze ale nie wiem co trafie i co wyjdzie po jakims czasie uzytkowania.
Chce zasadzic tam AGU z tym ze silnik zostanie odbudowany i pomodzony na stole podczas gdy bede jezdzil 1.6
Co mi jest potrzebne do tego by uruchomic ten silnik
- slupek
- skrzynia ?? (narazie moze zostac od 1.6 )
- kompletna wiazka
- jak wygladaja lapy silnika
- czy jest jakis hardcore z elektronika ??
o takich rzeczach jak hamulce i zawias nie pisze bo to oczywiste
chodzi mi o zakres prac zwiazanych z odpaleniem 1.8 T