podwojny swap NZ na PN i PN na 2,0 8v z mk3
: czw cze 18, 2009 11:24
witam wszystkich
wiem ze było sporo tematów w na temat rożnego rodzaju swapów
mam w domu 2 auta mój mk2 1,6 PN 92r, oraz brata 1,3NZ 91 r
NZtka goni już ostatkami sil a remont tak małego silnika jest kompletnie nie opłacalny z tego co policzyłem
u mnie siedzi PNka w stanie bardzo dobrym, choć ostatnio strzeliła focha i poleciał krokowiec przy gaźniku oraz zgubił iskrę ale to jest do ogarnięcia
jak dla mnie ten silnik jest za slaby
wpadłem na pomysł wrzucenia do siebie silniczka z mk3 2,0 8v [ jeszcze do końca nie wiem którego bo jest kilka ciekawych ofert] chciał bym prosić o kilka porad co będzie potrzebne
przy przerzucaniu PNki w miejsce NZtki myślę e za wiele problemów nie będzie
do wymiany poleci cala jednostka z łapami okablowanie wydech zegary pompa w zbiorniku chłodnica zaciski przód i tył bo z tego co wiem w NZtkach są VW I
tu jeszcze małe pytanie
pompy w baku da się przerzucić czy trzeba to razem z bakiem robić???
problem się zaczyna z tym silniczkiem z mk3 bo u mnie pozostanie praktycznie sama buda z wnętrzem
jak jest z łapami silnika
pompami czy bak z mk3 podejdzie plug &play do mk2 bo z tego co doczytałem pompa nie przypasuje i trzeba będzie 2 kombinować
wydechem wiem ze ten z NZtki będzie duuuzo za mały jak średnica wymagana optymalna
czy taki z mk3 podejdzie czy dorabiać??
jak jest z zegarami da rade bez wielkiej rzeźby podłączyć zegary z mk2 pod impulsator czy zostaną zegary z mk3
jak jest z półosiami i ich mocowaniem
jak z podejściem pod nagrzewnice
lewarkim zmiany biegow pedalami
i jakie jeszcze trudności mogę napotkać
z góry dziękuje za wszelkie rady i propozycje
wiem ze było sporo tematów w na temat rożnego rodzaju swapów
mam w domu 2 auta mój mk2 1,6 PN 92r, oraz brata 1,3NZ 91 r
NZtka goni już ostatkami sil a remont tak małego silnika jest kompletnie nie opłacalny z tego co policzyłem
u mnie siedzi PNka w stanie bardzo dobrym, choć ostatnio strzeliła focha i poleciał krokowiec przy gaźniku oraz zgubił iskrę ale to jest do ogarnięcia
jak dla mnie ten silnik jest za slaby
wpadłem na pomysł wrzucenia do siebie silniczka z mk3 2,0 8v [ jeszcze do końca nie wiem którego bo jest kilka ciekawych ofert] chciał bym prosić o kilka porad co będzie potrzebne
przy przerzucaniu PNki w miejsce NZtki myślę e za wiele problemów nie będzie
do wymiany poleci cala jednostka z łapami okablowanie wydech zegary pompa w zbiorniku chłodnica zaciski przód i tył bo z tego co wiem w NZtkach są VW I
tu jeszcze małe pytanie
pompy w baku da się przerzucić czy trzeba to razem z bakiem robić???
problem się zaczyna z tym silniczkiem z mk3 bo u mnie pozostanie praktycznie sama buda z wnętrzem
jak jest z łapami silnika
pompami czy bak z mk3 podejdzie plug &play do mk2 bo z tego co doczytałem pompa nie przypasuje i trzeba będzie 2 kombinować
wydechem wiem ze ten z NZtki będzie duuuzo za mały jak średnica wymagana optymalna
czy taki z mk3 podejdzie czy dorabiać??
jak jest z zegarami da rade bez wielkiej rzeźby podłączyć zegary z mk2 pod impulsator czy zostaną zegary z mk3
jak jest z półosiami i ich mocowaniem
jak z podejściem pod nagrzewnice
lewarkim zmiany biegow pedalami
i jakie jeszcze trudności mogę napotkać
z góry dziękuje za wszelkie rady i propozycje