Strona 1 z 1

[MK1] z 1.6 na 1.8

: śr maja 27, 2009 09:23
autor: martinezko
witam,koledzy mam taki problem,mam dwa silniki od vw 1.6 i 1.8 na gazniku.ten 1.6 jest kompletny lecz ma zerwany pasek rozzadu a ten 1.8 niema gaznika.i problem jest w tym ze roznia sie kolektorami ssacymi(inny gaznik)po przelozeniu kolektora z 1.6 do 1.8 zostaje mi jeden otwor u gory po lewej stronie otwarty.co w tym przypadku zrobic?zaslepic go mozna?do czego on sluzyl w 1.8?i co byscie mi radzili przy takiej przekladce?chodzi o jak najtanszy koszt uruchomienia auta.dolaczam fotke jak to wyglada po zamontowaniu kolektora z silnika 1.6 do 1.8.prosze o rade.pozdrawiam Obrazek

: śr maja 27, 2009 09:27
autor: TAZ
Jest to kanał wodny, ja go kiedyś nagwintowałem, naciąłem śrubę ze ściętym łbem i wkręciłem ją tam na silikonie żeby nie wystawała z silnika. Patent przeżył i działało to.

spoks

: śr maja 27, 2009 09:42
autor: martinezko
dzieki kolego,a czuy instalacja bedzie pasowala?bo z tego co pamietam pzry tym 1.8 jest jakis trojnik od wody taki sam jak w 1.6 tylko ze ma dwie kostki dodatkowe kazda po dwa piny

[ Dodano: 27 Maj 2009 09:48 ]
tak wogole to mam silnik na chodzie 16v kr-a tylko chcial bym zrobic kapitalke do przyszlego i go podkrecic i tak chcem wlozyc jakiegos ulepa na sztuke zeby posmigac:)bo koszta remontu kr-a sa spore i w tym sezonie ciezko bedzie tyle zainwestowac