Strona 1 z 1

jakie ulepszenia do większej mocy MKIII

: pt maja 15, 2009 07:28
autor: przemas1983
myślałem juz nad wyjeciem katalizatora bo napewno troche dławi ale filtra powietrza juz nie zmieniam bo miałem problem z obrotami kiedys. jak jade sam to idzie jak burza ale jak w 4 to juz zamula :)

: pt maja 15, 2009 08:00
autor: C4NC3R
przemas1983, tak jest u każdego, że jak jedziesz sam to lepiej się zbiera bo ma po prostu lżej;) u siebie kata wyciąłem, zmieniłem tłumiki na przelotowe jest trochę na + ale tylko jak sam jadę :grin:

: pt maja 15, 2009 08:16
autor: przemas1983
aha jeszcze jedno pytanko. czy katalizator wyjąć tylko srodek???? bo ponoc jest tam sonda i jakbym wyjał całosc to by pewnie wariował. wiem ze silnik po wyjęciu lepiej sie zbiera i jaki jest kosztu spawacza wyciecie i przyspawanie tego samego bez kata?

: pt maja 15, 2009 08:25
autor: C4NC3R
przemas1983, sondę masz przed katem. możesz wyciąć cały zamiast niego wspawać kawałek prostej rury, możesz również wypruć kata i w niego wspawać rurkę i tak zrobionego kata ponownie wspawać. puszka nie może być pusta, bo bd negatywnie wpływać na przelot spalin i bd tworzył się rezonans. najlepiej wspawać rurkę zamiast kata, a sondę nie bój żaby:) a koszt nie wiem ja robiłem z kumplem za grosze:)

: pt maja 15, 2009 08:31
autor: przemas1983
C4_KAWON pisze:przemas1983, sondę masz przed katem. możesz wyciąć cały zamiast niego wspawać kawałek prostej rury, możesz również wypruć kata i w niego wspawać rurkę i tak zrobionego kata ponownie wspawać. puszka nie może być pusta, bo bd negatywnie wpływać na przelot spalin i bd tworzył się rezonans. najlepiej wspawać rurkę zamiast kata, a sondę nie bój żaby:) a koszt nie wiem ja robiłem z kumplem za grosze:)

bo nie chce za to płacic multum kasy jakby to wszystko kosztowało 80zł to by sobie to zrobił ale jak wiecej to szkoda zachodu

: pt maja 15, 2009 08:37
autor: C4NC3R
przemas1983, masz jakiegoś znajomego który ma spawarkę, szlifierkę kątową(tzw. bosz) i kawałek rurki? jakbyś sam mógł to zrobić to impreza wyniosła by się o wiele mniej niż 80 zł:)

: pt maja 15, 2009 08:39
autor: dziejo
ze swojego doswiadczenia dodam cos jeszcze :bajer:
po wycieciu kata silnik delikatnie odżył ale to nie ma co porównywac mojego AAM a do ABS
za kata u tłumola dostałem 250zł i koszt wspawania rury wzmocnionej 50 wiec 200 zarobiłem na całej operacji
tak jeżdze juz 2 lata i jest wszystko ok

: pt maja 15, 2009 08:44
autor: przemas1983
dziejo pisze:ze swojego doswiadczenia dodam cos jeszcze :bajer:
po wycieciu kata silnik delikatnie odżył ale to nie ma co porównywac mojego AAM a do ABS
za kata u tłumola dostałem 250zł i koszt wspawania rury wzmocnionej 50 wiec 200 zarobiłem na całej operacji
tak jeżdze juz 2 lata i jest wszystko ok
ale ty to robiłes z rurka w srodku czy wyjełes kata tylko??
sory ale nieznam wszystkich sloganów : :grin: jakiego tłumola


aha i gdzie sprzedałes kata ze tyle kasy zarobiłes :)

: pt maja 15, 2009 08:53
autor: dziejo
przemas1983 pisze:jakiego tłumola
pracownik zajmujący się montażem tłumików :bigok:
- usunął mi cały kat. i w to miejsce wstawił rurę
i jemu zostawiłem kata

: pt maja 15, 2009 09:12
autor: przemas1983
oczywiscie byłem na przegladzie to mówił ze katalizator w miare dobry jeszcze.
tego kata to gdzie sprzedać???????

: pt maja 15, 2009 11:26
autor: C4NC3R
przemas1983, na skup o ile nie bd rozsypany:)
mój był niestety rozsypany i na ch** się nadawał.

: pt maja 15, 2009 11:34
autor: dziejo
przemas1983 pisze:tego kata to gdzie sprzedać???????
w warsztacie montującym tłumiki
ale musisz się targować :)

[ Dodano: Pią Maj 15, 2009 11:46 ]
jakie ulepszenia do większej mocy MKIII
w zasadzie to te zabiegi które chcesz dokonać nie sprowadzają się ""stricte"" do zwiekrzenia mocy aby uzyskać efekt zadowalający zajrzyj do działu"" SPEED""
poczytaj i się dowiesz co ?? jak?? i :bigok: dlaczego ?