Wtrysk m-motronic w miejsce m-jetronic - podciśnienie.
: śr maja 13, 2009 19:25
Dłubiąc w nierozwojowym silniku RP, postanowiłem skorzystać z porad jakie znalazłem na forum i obrobiłem kolektor ssący, jeża (pękniętego;)), rozwierciłem gumową uszczelkę pod wtryskiem i zabieram sie do przepustnicy. Cały wtrysk z kolektorem ssącym kupiłem z Golfa III mono-moronic, a jak wiadomo w Mk II jest mono-jetronic. Układy te (wtryski) różnią się liczbą przewodów od podiśnienia - a mianowicie sterującym zapłonem (mk II ma, a mk III nie ma takie przewodu i elektrozaworu, tudzież zaworu magnetycznego, który owe podciśnienie wytwarza/wpuszcza/zassysa w siłowniku znajdującym sie na aparacie zapłonowym). z tej racji w mk III nie ma już otworu w podstawie wtrysku na podciśnienie idące do aparatu zapłonowego. Nie ma też tłumika drgań przepustnicy. W związku z tym, moje pytanie brzmi, czy można ten wtrysk przeszczepić do MK II? Rozwiązanie jawi mi się takie: przewód który wychodzi z przepustnicy do termozaworu (otwierającego klapkę z ciepłym powietrzem) znajdującego się w tej gruszcze z logiem VW nad wtryskiem zaślepić, bo i tak ma być w planie odłączony dopływ ciepłego powietrza. I w miejse z którego podciśnienie wychodzi z przepustnicy wpiąć sterowanie podciśnieniowe wyprzedzenia zapłonu. Podciśnienie w całym układzie jest bowiem takie samo. Robił już ktoś z Was takie kombi-nerki? I czy przejdzie to w ogóle bez tłumika drgań? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.