Strona 1 z 2

wkładka sportowa do LPG ?

: śr paź 05, 2005 14:26
autor: pisior
czy mozna dac wkladke sportowa do silnika zasilanego gazem?

: śr paź 05, 2005 15:38
autor: ml2210
A w czym to niby miałoby przeszkadzać.
W razie jakichkolwiek problemów spowodowanych odetkaniem układu dolotowego należy tylko na nowo wyregulować instalację gazową i tyle.
Koniec.

[ Dodano: Sro Paź 05, 2005 15:42 ]
Ps.
Moim zdaniem taka wkładka "sportowa" (śmiechu warte) to taki sam przekręt jak magnetyzery, rezystorki czy stumiennice.
Ale absolutnie nikomu nie bronie, sam taką miałem i naprawdę coś poprawiła, mianowicie: nastruj.

: czw paź 06, 2005 00:03
autor: Borys
ml2210 pisze:A w czym to niby miałoby przeszkadzać.
W razie jakichkolwiek problemów spowodowanych odetkaniem układu dolotowego należy tylko na nowo wyregulować instalację gazową i tyle.
Koniec.

[ Dodano: Sro Paź 05, 2005 15:42 ]
Ps.
Moim zdaniem taka wkładka "sportowa" (śmiechu warte) to taki sam przekręt jak magnetyzery, rezystorki czy stumiennice.
Ale absolutnie nikomu nie bronie, sam taką miałem i naprawdę coś poprawiła, mianowicie: nastruj.
a ja dzisiaj zamontowałem u siebei znowu stozek, a tak mnie cos naszło. Jedize tak samo jak i jechal na seryjnym filtrze, chyba nie ma róznicy na LPG przed i po, kiedys robiłem badania na hamowni wyszło + 1KM na stozku na LPG, fazsynujacy wynik, :grin: Bład pomiaru moze wynieść wiecej. ale najwazniejsze ze nie jest gorzej, i troche buczy :okej:
Moze to nie VR6 , bo ten to konkurencji nie ma. ale cos tam słychac, przy seryjnym wydechu.

: czw paź 06, 2005 14:18
autor: cyarnz
stozek rulez, poprawia morale i respect na miescie :metal:

: czw paź 06, 2005 18:36
autor: MrSalieri
cyarnz pisze:stozek rulez, poprawia morale i respect na miescie :metal:
Cos w tym prawdy jest :)

: czw paź 06, 2005 21:12
autor: Borys
MrSalieri pisze:
cyarnz pisze:stozek rulez, poprawia morale i respect na miescie :metal:
Cos w tym prawdy jest :)
napewno jest,
:okej: :okej: :okej: :okej:

: pt paź 07, 2005 22:50
autor: k3fir
Borys pisze:
MrSalieri pisze:
cyarnz pisze:stozek rulez, poprawia morale i respect na miescie :metal:
Cos w tym prawdy jest :)
napewno jest,
:okej: :okej: :okej: :okej:
noo cos tam buczy troche :helm:

: ndz paź 09, 2005 11:42
autor: Vwmaniak
Wszystko zależy od typu silnika i od tego czy robimy to w domowym zakresie (nie obrażając tych, którzy wiedzą sporo na ten temat) czy też udajemy sie w tym celu do regulacji w warsztacie. Czytałem na ten temat artykuł, i dowiedziałem sie z niego, że przez założenie samego stożka bez regulacji, możemy nawet stracić nieco mocy, a silnik będzie chodził nierówno. Natomist jeśli zrobi to nam spacjalista (chyba ze sami jesteśmy specjalistami :grin: ) możemy zyskać więcej niż 1 KM. a mianowicie nawet 3 hehe :jezor: .

: ndz paź 09, 2005 13:09
autor: wilk
Vwmaniak pisze:a mianowicie nawet 3 hehe .
Zawsze coś hehe :bajer:

: ndz paź 09, 2005 22:18
autor: Borys
Vwmaniak pisze:Wszystko zależy od typu silnika i od tego czy robimy to w domowym zakresie (nie obrażając tych, którzy wiedzą sporo na ten temat) czy też udajemy sie w tym celu do regulacji w warsztacie. Czytałem na ten temat artykuł, i dowiedziałem sie z niego, że przez założenie samego stożka bez regulacji, możemy nawet stracić nieco mocy, a silnik będzie chodził nierówno. Natomist jeśli zrobi to nam spacjalista (chyba ze sami jesteśmy specjalistami :grin: ) możemy zyskać więcej niż 1 KM. a mianowicie nawet 3 hehe :jezor: .
a co ten specjalista moze mnie podregulowac? pisało co w tym artykule? bo nie wiem czy poprawnie zamontowałem, :jezor:


a i tak najwiekszą moc osiągneło bez zadnego filtra na gołym przepływomierzu. :okej:

: ndz paź 09, 2005 22:40
autor: Kapibara
nie wiem czy dobrze mowie ale do zmiany dolotu trzeba zmienic wylo to powinno isc w parze no i do tego przydalo by sie dostosowac odpowiednio dawke paliwa zeby yta moc wzrosla. czyli np. zmienic mape wtryskow. wszystko to powinno byc robione na hamowni i z analizatorem spalin wtedy mozna osiagnac odpowiednie efekty. domowe przerobki to sa tylko polsrodki

: pn paź 10, 2005 07:08
autor: Vwmaniak
Kapibara udzielił odpowiedzi za mnie.

: pn paź 10, 2005 08:45
autor: ml2210
Tak tylko że nowy dolot, zmiana mapy paliwa,
strojenie na hamowni i kompletny wydech to koszt w granicach 3 tys.
Wydaje mi się ze 99,99999% ludzi zakładających stozek lub wkładkę, raczej nie myśli o takich wydatkach. :jezor:

: pn paź 10, 2005 19:57
autor: Vwmaniak
Napewno masz racje. 99% ludzi zakłada wkładke bez takich ceregieli. Stożek można założyć przy większym rozmachu przeróbek, bo tylko wtedy jest to opłacalne, i filterek ten to tylko taki drobiazg do całości.