wkładka sportowa do LPG ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

pisior

wkładka sportowa do LPG ?

Post autor: pisior » śr paź 05, 2005 14:26

czy mozna dac wkladke sportowa do silnika zasilanego gazem?



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr paź 05, 2005 15:38

A w czym to niby miałoby przeszkadzać.
W razie jakichkolwiek problemów spowodowanych odetkaniem układu dolotowego należy tylko na nowo wyregulować instalację gazową i tyle.
Koniec.

[ Dodano: Sro Paź 05, 2005 15:42 ]
Ps.
Moim zdaniem taka wkładka "sportowa" (śmiechu warte) to taki sam przekręt jak magnetyzery, rezystorki czy stumiennice.
Ale absolutnie nikomu nie bronie, sam taką miałem i naprawdę coś poprawiła, mianowicie: nastruj.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw paź 06, 2005 00:03

ml2210 pisze:A w czym to niby miałoby przeszkadzać.
W razie jakichkolwiek problemów spowodowanych odetkaniem układu dolotowego należy tylko na nowo wyregulować instalację gazową i tyle.
Koniec.

[ Dodano: Sro Paź 05, 2005 15:42 ]
Ps.
Moim zdaniem taka wkładka "sportowa" (śmiechu warte) to taki sam przekręt jak magnetyzery, rezystorki czy stumiennice.
Ale absolutnie nikomu nie bronie, sam taką miałem i naprawdę coś poprawiła, mianowicie: nastruj.
a ja dzisiaj zamontowałem u siebei znowu stozek, a tak mnie cos naszło. Jedize tak samo jak i jechal na seryjnym filtrze, chyba nie ma róznicy na LPG przed i po, kiedys robiłem badania na hamowni wyszło + 1KM na stozku na LPG, fazsynujacy wynik, :grin: Bład pomiaru moze wynieść wiecej. ale najwazniejsze ze nie jest gorzej, i troche buczy :okej:
Moze to nie VR6 , bo ten to konkurencji nie ma. ale cos tam słychac, przy seryjnym wydechu.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » czw paź 06, 2005 14:18

stozek rulez, poprawia morale i respect na miescie :metal:



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » czw paź 06, 2005 18:36

cyarnz pisze:stozek rulez, poprawia morale i respect na miescie :metal:
Cos w tym prawdy jest :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw paź 06, 2005 21:12

MrSalieri pisze:
cyarnz pisze:stozek rulez, poprawia morale i respect na miescie :metal:
Cos w tym prawdy jest :)
napewno jest,
:okej: :okej: :okej: :okej:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » pt paź 07, 2005 22:50

Borys pisze:
MrSalieri pisze:
cyarnz pisze:stozek rulez, poprawia morale i respect na miescie :metal:
Cos w tym prawdy jest :)
napewno jest,
:okej: :okej: :okej: :okej:
noo cos tam buczy troche :helm:



Vwmaniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 14:45
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Vwmaniak » ndz paź 09, 2005 11:42

Wszystko zależy od typu silnika i od tego czy robimy to w domowym zakresie (nie obrażając tych, którzy wiedzą sporo na ten temat) czy też udajemy sie w tym celu do regulacji w warsztacie. Czytałem na ten temat artykuł, i dowiedziałem sie z niego, że przez założenie samego stożka bez regulacji, możemy nawet stracić nieco mocy, a silnik będzie chodził nierówno. Natomist jeśli zrobi to nam spacjalista (chyba ze sami jesteśmy specjalistami :grin: ) możemy zyskać więcej niż 1 KM. a mianowicie nawet 3 hehe :jezor: .


VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!

Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » ndz paź 09, 2005 13:09

Vwmaniak pisze:a mianowicie nawet 3 hehe .
Zawsze coś hehe :bajer:


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz paź 09, 2005 22:18

Vwmaniak pisze:Wszystko zależy od typu silnika i od tego czy robimy to w domowym zakresie (nie obrażając tych, którzy wiedzą sporo na ten temat) czy też udajemy sie w tym celu do regulacji w warsztacie. Czytałem na ten temat artykuł, i dowiedziałem sie z niego, że przez założenie samego stożka bez regulacji, możemy nawet stracić nieco mocy, a silnik będzie chodził nierówno. Natomist jeśli zrobi to nam spacjalista (chyba ze sami jesteśmy specjalistami :grin: ) możemy zyskać więcej niż 1 KM. a mianowicie nawet 3 hehe :jezor: .
a co ten specjalista moze mnie podregulowac? pisało co w tym artykule? bo nie wiem czy poprawnie zamontowałem, :jezor:


a i tak najwiekszą moc osiągneło bez zadnego filtra na gołym przepływomierzu. :okej:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » ndz paź 09, 2005 22:40

nie wiem czy dobrze mowie ale do zmiany dolotu trzeba zmienic wylo to powinno isc w parze no i do tego przydalo by sie dostosowac odpowiednio dawke paliwa zeby yta moc wzrosla. czyli np. zmienic mape wtryskow. wszystko to powinno byc robione na hamowni i z analizatorem spalin wtedy mozna osiagnac odpowiednie efekty. domowe przerobki to sa tylko polsrodki



Vwmaniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 14:45
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Vwmaniak » pn paź 10, 2005 07:08

Kapibara udzielił odpowiedzi za mnie.


VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!

Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pn paź 10, 2005 08:45

Tak tylko że nowy dolot, zmiana mapy paliwa,
strojenie na hamowni i kompletny wydech to koszt w granicach 3 tys.
Wydaje mi się ze 99,99999% ludzi zakładających stozek lub wkładkę, raczej nie myśli o takich wydatkach. :jezor:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Vwmaniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 14:45
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Vwmaniak » pn paź 10, 2005 19:57

Napewno masz racje. 99% ludzi zakłada wkładke bez takich ceregieli. Stożek można założyć przy większym rozmachu przeróbek, bo tylko wtedy jest to opłacalne, i filterek ten to tylko taki drobiazg do całości.


VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!

Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości