[mk2] Poliuretan Bikopur'a - wybrać czerwony czy żółty

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ASUS1986
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:25
Lokalizacja: Pabianice

[mk2] Poliuretan Bikopur'a - wybrać czerwony czy żółty

Post autor: ASUS1986 » pn maja 11, 2009 10:26

Witam, interesują mnie wasze opinie na temat polskich poliuretanów Bikopur'a szukałem już na forum ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie który zestaw wybrać czy czerwony
http://www.allegro.pl/item623737919_vw_ ... estaw.html
czy żółty
http://www.allegro.pl/item623738696_vw_ ... estaw.html
Jak wiadomo różnią się one twardością ale czy ta różnica jest duża i bardzo zauważalna no i czy są jeszcze jakieś inne różnice np w trwałości jednych a drugich. Chce zakupić któryś z tych zestawów ale nie mogę się zdecydować który także wszelkie sugestie mile widziane :) Dodam że w aucie mam gwint supersporta i decyzja o zakupie poliuretanu wynika z faktu ciągle stukającego, pukającego zawieszenia.


Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 11, 2009 10:27

ja mam żółty jest OK

jak masz gwint to raczej bierz żółty, czerwony to raczej do seryjnej zawiechy..



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn maja 11, 2009 10:28

napisz do kolesia który to sprzedaje (bo widzę ze to jeden i ten sam) czym one sie różnią oprócz koloru i ceny



Awatar użytkownika
ASUS1986
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:25
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: ASUS1986 » pn maja 11, 2009 10:32

To_mas pisze:napisz do kolesia który to sprzedaje (bo widzę ze to jeden i ten sam) czym one sie różnią oprócz koloru i ceny
Znajac sprzedawcow z allegro to nie bedzie wiedzial juz mam troche doswidczenia ostatnia akcja z rozporka ktora kupilem miala pasowac do wszystkich wersji niby tak twierdzil sprzedajacy a tu ani do mojego RPka nie pasowala ani do kupla PLki takze ci z allegro to tak sie znaja. Wole na forum spytac bo tu ludzie lepiej mi doradza :)

[ Dodano: 11 Maj 2009 10:35 ]
cowboy pisze:ja mam żółty jest OK

jak masz gwint to raczej bierz żółty, czerwony to raczej do seryjnej zawiechy..
a dlugo juz na tym smigasz? Rzeczywiscie ten zolty to taki beton jest bo gdzies znalazlem opinie ze czuc nawet 5zl jak lezy na drodze :)


Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 11, 2009 11:52

ASUS1986 pisze:napisz do kolesia który to sprzedaje (bo widzę ze to jeden i ten sam) czym one sie różnią oprócz koloru i ceny
różnią się twardością

czerwony 80 sh

zółty 90 sh

ASUS1986, jeśli bikopur to zamawiaj bezpośrednio

http://www.bikopur.pl/
a dlugo juz na tym smigasz? Rzeczywiscie ten zolty to taki beton jest bo gdzies znalazlem opinie ze czuc nawet 5zl jak lezy na drodze :)
pół roku, dla mnie są OK

zawieszenie to nie tylko elementy gumowe, ale tez spręzyny, amortyzatory, kwestia jeszcze profilu opon itp



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn maja 11, 2009 12:38

cowboy pisze:różnią się twardością

czerwony 80 sh

zółty 90 sh
dobrz wiedzieć :) a jak sie ma do tego seria ?



Awatar użytkownika
ASUS1986
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:25
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: ASUS1986 » pn maja 11, 2009 17:41

cowboy pisze:
ASUS1986 pisze:napisz do kolesia który to sprzedaje (bo widzę ze to jeden i ten sam) czym one sie różnią oprócz koloru i ceny
różnią się twardością

czerwony 80 sh

zółty 90 sh

ASUS1986, jeśli bikopur to zamawiaj bezpośrednio

http://www.bikopur.pl/
a dlugo juz na tym smigasz? Rzeczywiscie ten zolty to taki beton jest bo gdzies znalazlem opinie ze czuc nawet 5zl jak lezy na drodze :)
pół roku, dla mnie są OK

zawieszenie to nie tylko elementy gumowe, ale tez spręzyny, amortyzatory, kwestia jeszcze profilu opon itp
Spoko to ze sie tawrdoscia roznia to wiem juz w pierwszym poscie o tym napisalem bo to w aucji jest napisane tylko mnie interesowalo jaka jest ta roznica jesli chodzi o uzytkowanie bo liczby 80 czy 90sh wiele nie mowia jak dla mnie bo na tworzywach sztucznych sie nie znam. Ja u siebie mam gwint supersporta tak jak pisalem do tego przod gorne poduszki mcphersonow supersporta twarde a kola 15' z oponami 165/50. A jesli chodzi o zamawianie ze stronki bikopur'a to z allegro wychodzi taniej bo juz sprawdzalem.


Obrazek

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » pn maja 11, 2009 19:59

tez ma zolte i wszystko oki mialo byc niewiem jak twardo i sztywno ale jest oki tyle ze wspolpracuje to z gwintem kw variant 2
Ostatnio zmieniony pn maja 11, 2009 19:59 przez golfiarz1, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt maja 12, 2009 20:19

Ja mam czerwone i dają rade



Awatar użytkownika
ASUS1986
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:25
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: ASUS1986 » wt maja 12, 2009 23:58

golfiarz1 pisze:tez ma zolte i wszystko oki mialo byc niewiem jak twardo i sztywno ale jest oki tyle ze wspolpracuje to z gwintem kw variant 2
toffic pisze:Ja mam czerwone i dają rade
Dzieki wielkie za opinie chyba sie jednak zdecyduje na zestaw zolty skoro nie jest az tak twardo tylko mam jeszcze problem bo rozporke musze dobrac pierw zeby poliuretan wsadzic bo jak pisalem wyzej na jedna juz sie nacialem na allegro. Najgorsze jest to ze szukam takiej ktora poki co podpasuje mi do RPka mojego a ze kiedys tam bedzie swap na 9A bo lezy juz w garazu chcialbym aby po swapie tez pasowala ta rozporka i sie okazuje ze to nie jest takie latwe.


Obrazek

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt maja 26, 2009 23:16

Ja mam zestaw czerwony w GTD - dostałem na testy.
Narazie jest jakieś 5000km nalatane i jest dobrze - zawieszenie gwintowane KONI z regulacja twardości.
Moim zdaniem w twardości kompletów wielkiej różnicy nie ma, różnica raczej słyszalna w momencie przesiadki z gumy na poliuretan. Mam wrażenie że jest głośniej w momencie jazdy po dziurach(wych polskich drogach)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
ASUS1986
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:25
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: ASUS1986 » wt maja 26, 2009 23:56

Apsik pisze:Ja mam zestaw czerwony w GTD - dostałem na testy.
Narazie jest jakieś 5000km nalatane i jest dobrze - zawieszenie gwintowane KONI z regulacja twardości.
Moim zdaniem w twardości kompletów wielkiej różnicy nie ma, różnica raczej słyszalna w momencie przesiadki z gumy na poliuretan. Mam wrażenie że jest głośniej w momencie jazdy po dziurach(wych polskich drogach)
Na pewno nie glosniej niz mam teraz jak mi wszystko stuka i puka bo sie wybilo po 7tys km od wymiany. Decyzja juz zapadla bedzie zolty tylko jeszcze musze sprawdzic jaka mam srednice stabilizatora i zamawiam w wolnej chwili sie zalozy i bedzie spokoj wreszcie :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
matti_vw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pn sie 14, 2006 02:07
Lokalizacja: Buczkowice/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: matti_vw » wt cze 02, 2009 18:38

Witam. Mam pytanie, a nie chce zakładać nowego tematu. Chodzi o wybór poliuretanów na przód, bo nie mogę się zdecydować czy lepiej żółte, czy czerwone. Niby żółte są bardziej sportowe i twardzsze, ale ja auta do sportu raczej nie używam, jeżdżę nim codziennie do pracy jakieś 12km w jedna stronę i nie chciałbym żeby cos waliło jak trafie np. studzienkę kanalizacyjną. Co do gleby to cos tam jest ;) ok -70 chyba (zdj. poglądowe http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/425 ... 787a3.html ) na amortyzatorach od MTS'a (nie gwint) więc, betonu nie ma. I teraz mam problem bo nie wiem jak bardzo sa twarde te żółte, pisze niby jakieś 90sh ale ta liczba mi nic nie mówi. Co polecacie?



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » wt cze 02, 2009 19:52

bierz czerwone i bedziesz zadowolony


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 22 gości