[mk2] Poliuretan Bikopur'a - wybrać czerwony czy żółty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk2] Poliuretan Bikopur'a - wybrać czerwony czy żółty
Witam, interesują mnie wasze opinie na temat polskich poliuretanów Bikopur'a szukałem już na forum ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie który zestaw wybrać czy czerwony
http://www.allegro.pl/item623737919_vw_ ... estaw.html
czy żółty
http://www.allegro.pl/item623738696_vw_ ... estaw.html
Jak wiadomo różnią się one twardością ale czy ta różnica jest duża i bardzo zauważalna no i czy są jeszcze jakieś inne różnice np w trwałości jednych a drugich. Chce zakupić któryś z tych zestawów ale nie mogę się zdecydować który także wszelkie sugestie mile widziane Dodam że w aucie mam gwint supersporta i decyzja o zakupie poliuretanu wynika z faktu ciągle stukającego, pukającego zawieszenia.
http://www.allegro.pl/item623737919_vw_ ... estaw.html
czy żółty
http://www.allegro.pl/item623738696_vw_ ... estaw.html
Jak wiadomo różnią się one twardością ale czy ta różnica jest duża i bardzo zauważalna no i czy są jeszcze jakieś inne różnice np w trwałości jednych a drugich. Chce zakupić któryś z tych zestawów ale nie mogę się zdecydować który także wszelkie sugestie mile widziane Dodam że w aucie mam gwint supersporta i decyzja o zakupie poliuretanu wynika z faktu ciągle stukającego, pukającego zawieszenia.
Znajac sprzedawcow z allegro to nie bedzie wiedzial juz mam troche doswidczenia ostatnia akcja z rozporka ktora kupilem miala pasowac do wszystkich wersji niby tak twierdzil sprzedajacy a tu ani do mojego RPka nie pasowala ani do kupla PLki takze ci z allegro to tak sie znaja. Wole na forum spytac bo tu ludzie lepiej mi doradzaTo_mas pisze:napisz do kolesia który to sprzedaje (bo widzę ze to jeden i ten sam) czym one sie różnią oprócz koloru i ceny
[ Dodano: 11 Maj 2009 10:35 ]
a dlugo juz na tym smigasz? Rzeczywiscie ten zolty to taki beton jest bo gdzies znalazlem opinie ze czuc nawet 5zl jak lezy na drodzecowboy pisze:ja mam żółty jest OK
jak masz gwint to raczej bierz żółty, czerwony to raczej do seryjnej zawiechy..
różnią się twardościąASUS1986 pisze:napisz do kolesia który to sprzedaje (bo widzę ze to jeden i ten sam) czym one sie różnią oprócz koloru i ceny
czerwony 80 sh
zółty 90 sh
ASUS1986, jeśli bikopur to zamawiaj bezpośrednio
http://www.bikopur.pl/
pół roku, dla mnie są OKa dlugo juz na tym smigasz? Rzeczywiscie ten zolty to taki beton jest bo gdzies znalazlem opinie ze czuc nawet 5zl jak lezy na drodze
zawieszenie to nie tylko elementy gumowe, ale tez spręzyny, amortyzatory, kwestia jeszcze profilu opon itp
Spoko to ze sie tawrdoscia roznia to wiem juz w pierwszym poscie o tym napisalem bo to w aucji jest napisane tylko mnie interesowalo jaka jest ta roznica jesli chodzi o uzytkowanie bo liczby 80 czy 90sh wiele nie mowia jak dla mnie bo na tworzywach sztucznych sie nie znam. Ja u siebie mam gwint supersporta tak jak pisalem do tego przod gorne poduszki mcphersonow supersporta twarde a kola 15' z oponami 165/50. A jesli chodzi o zamawianie ze stronki bikopur'a to z allegro wychodzi taniej bo juz sprawdzalem.cowboy pisze:różnią się twardościąASUS1986 pisze:napisz do kolesia który to sprzedaje (bo widzę ze to jeden i ten sam) czym one sie różnią oprócz koloru i ceny
czerwony 80 sh
zółty 90 sh
ASUS1986, jeśli bikopur to zamawiaj bezpośrednio
http://www.bikopur.pl/
pół roku, dla mnie są OKa dlugo juz na tym smigasz? Rzeczywiscie ten zolty to taki beton jest bo gdzies znalazlem opinie ze czuc nawet 5zl jak lezy na drodze
zawieszenie to nie tylko elementy gumowe, ale tez spręzyny, amortyzatory, kwestia jeszcze profilu opon itp
tez ma zolte i wszystko oki mialo byc niewiem jak twardo i sztywno ale jest oki tyle ze wspolpracuje to z gwintem kw variant 2
Ostatnio zmieniony pn maja 11, 2009 19:59 przez golfiarz1, łącznie zmieniany 1 raz.
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
golfiarz1 pisze:tez ma zolte i wszystko oki mialo byc niewiem jak twardo i sztywno ale jest oki tyle ze wspolpracuje to z gwintem kw variant 2
Dzieki wielkie za opinie chyba sie jednak zdecyduje na zestaw zolty skoro nie jest az tak twardo tylko mam jeszcze problem bo rozporke musze dobrac pierw zeby poliuretan wsadzic bo jak pisalem wyzej na jedna juz sie nacialem na allegro. Najgorsze jest to ze szukam takiej ktora poki co podpasuje mi do RPka mojego a ze kiedys tam bedzie swap na 9A bo lezy juz w garazu chcialbym aby po swapie tez pasowala ta rozporka i sie okazuje ze to nie jest takie latwe.toffic pisze:Ja mam czerwone i dają rade
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Ja mam zestaw czerwony w GTD - dostałem na testy.
Narazie jest jakieś 5000km nalatane i jest dobrze - zawieszenie gwintowane KONI z regulacja twardości.
Moim zdaniem w twardości kompletów wielkiej różnicy nie ma, różnica raczej słyszalna w momencie przesiadki z gumy na poliuretan. Mam wrażenie że jest głośniej w momencie jazdy po dziurach(wych polskich drogach)
Narazie jest jakieś 5000km nalatane i jest dobrze - zawieszenie gwintowane KONI z regulacja twardości.
Moim zdaniem w twardości kompletów wielkiej różnicy nie ma, różnica raczej słyszalna w momencie przesiadki z gumy na poliuretan. Mam wrażenie że jest głośniej w momencie jazdy po dziurach(wych polskich drogach)
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Na pewno nie glosniej niz mam teraz jak mi wszystko stuka i puka bo sie wybilo po 7tys km od wymiany. Decyzja juz zapadla bedzie zolty tylko jeszcze musze sprawdzic jaka mam srednice stabilizatora i zamawiam w wolnej chwili sie zalozy i bedzie spokoj wreszcieApsik pisze:Ja mam zestaw czerwony w GTD - dostałem na testy.
Narazie jest jakieś 5000km nalatane i jest dobrze - zawieszenie gwintowane KONI z regulacja twardości.
Moim zdaniem w twardości kompletów wielkiej różnicy nie ma, różnica raczej słyszalna w momencie przesiadki z gumy na poliuretan. Mam wrażenie że jest głośniej w momencie jazdy po dziurach(wych polskich drogach)
- matti_vw
- Użytkownik
- Posty: 355
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 02:07
- Lokalizacja: Buczkowice/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam. Mam pytanie, a nie chce zakładać nowego tematu. Chodzi o wybór poliuretanów na przód, bo nie mogę się zdecydować czy lepiej żółte, czy czerwone. Niby żółte są bardziej sportowe i twardzsze, ale ja auta do sportu raczej nie używam, jeżdżę nim codziennie do pracy jakieś 12km w jedna stronę i nie chciałbym żeby cos waliło jak trafie np. studzienkę kanalizacyjną. Co do gleby to cos tam jest ok -70 chyba (zdj. poglądowe http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/425 ... 787a3.html ) na amortyzatorach od MTS'a (nie gwint) więc, betonu nie ma. I teraz mam problem bo nie wiem jak bardzo sa twarde te żółte, pisze niby jakieś 90sh ale ta liczba mi nic nie mówi. Co polecacie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 22 gości