Strona 1 z 1

Golf mk2 1.3 cl zmiana na 1.8 z k2

: sob maja 02, 2009 00:10
autor: SebolCL
Potrzebuje rady chce zmienić silniczek z 1.3 na 1.8 ewentualnie uturbic go lecz nie wiem co potrzebne jest do uturbienia 1.3, po zatym ten silnik jest jeszcze na gaźniczku,
Zauważyłem że silnik 1.8 jest inaczej ustawiony więc niewiem co jest potrzebne:(

: ndz maja 03, 2009 12:39
autor: MmAaZzIi
SebolCL, Kolego poczytaj troche o swapie i turbo masz w tym dziale wszystkie potrzebne informacje a potem sie zastanow ile kasy chcesz na to wydac bo czasem mozesz sie przeliczyć , nie jest to takie tanie i proste jak sie wydaje ...

: wt maja 05, 2009 15:59
autor: vwyj
napewno bardziej opłaca sie włożyć 1,8 w miejsce 1,3 wszystkie mocowania podchodzą musisz miec tylko łapy z 1,8, moim zdaniem nie warto bawić sie w uturbianie 1,3

: wt maja 05, 2009 20:43
autor: Byku21
i poszukaj jakiegoś 1,8 PF albo PL,bo bardzo dobry silnik,a o KR już nie mówię... :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck:

: czw cze 25, 2009 20:39
autor: SebolCL
hm a jak się ma sprawa z elektryką?? te silniki chyba są już na wtrysku o ile się nie myle

: pt cze 26, 2009 10:35
autor: Byku21
Są kolego na wtrysku jednopunktowym,wielo i na gaźniku...

: pt cze 26, 2009 10:43
autor: Lampo
Powiem ci szczerze że ja zrobiłem niedawno przekładkę z 1,3 NZ na 1,8 PF i jestem w 1000% zadowolony, jak masz dobrego elektryka który ci przełoży wiązkę elektryczną
i ją podłączy to masz 50% roboty zrobione sama przekładka jest prosta, jak chcesz to odezwij się na gadu to Ci pomogę jak i co potrzebujesz a foto z przekładki mam w opisie mojego golfa http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=244012
Generalnie 1,3 silniki to były tak zwane IFA-y które nie za bardzo nadawały się do założenia Turbo
no chyba że będziesz miał chrapkę i dużo kasy to możesz zawsze założyć 1,3 na turbinie od Polo G40 ae tu masz o wiele wiele więcej zabawy

: sob cze 27, 2009 10:23
autor: jeryk10
Zadaleko mieszkasz istalacje do PF obskoczylbym CI w 30 min