Strona 1 z 2

Projekt Turbo???

: pt wrz 30, 2005 13:18
autor: flaszka
Witam, chciałbym się dowiedzieć szanownych tunerów o możliwość założenia takiej zabawki do Golfa II 1.6 PN. Czy jest sens montażu takiego urządzenia, jaka wystąpi poprawa osiągów, koszt regeneracji, itd itp. ... .

Pozdrawiam.


więcej zdjęć na www.servis.haa.pl

: pt wrz 30, 2005 13:39
autor: Chmielu
Turbinę można włożyć niemalże do każdego silnika. Jak masz 1.6 to bez większego dłubania w silniku można wstawić turbinę z ciśnieniem ładowania 0,5 bara żeby nie zniszczyć silnika po 10tys kilometrów - oczywićsie przyrost mocy będzie i tak spory. Jak chcesz wstawiaś turbinę 0,7-1,5 bara to już przydało by się zakuć silnik bo seryjny może nie wytrzymać a to juz DUŻA zabawa i DUŻE pieniążki.
Jeżeli masz fundusze to czemu nie? Turbina napewno poprawi osiągi Twojego autka.

: pt wrz 30, 2005 14:32
autor: TAZ
A żeby bezpiecznie kożystać nawet z softa przyda ci się założyć wskaźnik doładowania i wskaźnik temperatury spalin w kolektorze wydechowym, termostat o niższej temperaturze otwarcia, chłodnice oleju i blow off. A jak masz gaźnik to zabawy będzie więcej.

a jak takie Turbo.....

: pt wrz 30, 2005 23:05
autor: _ENZO_
a jak sprawa takiego turbo wyglada w golfie III 1.8 GT bardzo trzeba go przystosowywac ?

: pt wrz 30, 2005 23:54
autor: Ralfii_VR
Po pierwsze polecam przegladarke typu "szukaj" na forum
Po drugie polecam tez ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6280, duzo teorii itp
Po trzecie jaka kase chcesz na ta przeznaczyć?

Istnieja 2 pojecia turbo:
'soft' teoretycznie chula na seryjnych gratach doładowanie do 0,5 bara
powzej 0,5 bara musiesz miec kute czesci itp duzo gadac,
wszystko to kwestia kasy
:chytry:

: sob paź 01, 2005 09:24
autor: TAZ
Po pierwsze do softa trzeba mieć silnik o stopniu sprężania mniejszym niż 10,0:1. Jak warunek ten zostanie spełniony można zastanawiać się dalej.

: sob paź 01, 2005 12:02
autor: flaszka
To jeszcze chciałem tylko spytać za ile bym mógł to sprzedać, ewentualnie zregenerować??????

: pn paź 03, 2005 11:17
autor: TAZ
Regeneracja we wrocku 800zł na oryginalnych częściach.

: wt paź 04, 2005 12:23
autor: ml2210
Widziałęm gdzieś Golfa III (białego) z tyrbiną, chyba właśnie 1.6.
I z tego co pamietam właściciel mówił tak:
Dużo zabawy, pracy, pieniędzy, problemów i tylko ok. 120KM.
I wszystko na ten temat.

: śr paź 05, 2005 10:56
autor: TAZ
W garażowych kombinacjach liczy się późniejsza satysfakcja. Sam mam kilka silników do mojego MK1. Jak po domowych zabiegach coś siądzie to mam możliwość poprawienia błędów i zakładam następny silnik. Jade na przeglądy i z karteczką od nich do wydziału komunikacji w celu zmiany danych W CEPIKu. Siolnik z papierem kosztuje mnie 300 zł bez osprzętu bo jest on mi zbędny. Ale takich ludzi jak ja jest w naszym kraju znikoma ilość, a i na forum pewnie można by nas policzyć na palcach dwóch dłoni.

: śr paź 05, 2005 11:15
autor: ml2210
Jednej, taziołek, jednej...

: śr paź 05, 2005 11:25
autor: TAZ
A liczyłem, że jest nas więcej jak 5 sztuk.

: śr paź 05, 2005 11:31
autor: ml2210
Co ty, śmietanka tego forum to bodajrze 4 os., no może 5.

: śr paź 05, 2005 23:11
autor: Pieniu
Witam. Wiem ze smietanka forum to pare osob ale fajnie jest poczytac o zwiekszaniach mocy ale jak ktos sie pyta o turbo do 70 konnego silnka na gazniku to mnie oslabia ja bym wolal zrobic swapa