Projekt Turbo???

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

flaszka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:11
Lokalizacja: Polska Małopolska

Projekt Turbo???

Post autor: flaszka » pt wrz 30, 2005 13:18

Witam, chciałbym się dowiedzieć szanownych tunerów o możliwość założenia takiej zabawki do Golfa II 1.6 PN. Czy jest sens montażu takiego urządzenia, jaka wystąpi poprawa osiągów, koszt regeneracji, itd itp. ... .

Pozdrawiam.


więcej zdjęć na www.servis.haa.pl
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pt wrz 30, 2005 14:02 przez flaszka, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pt wrz 30, 2005 13:39

Turbinę można włożyć niemalże do każdego silnika. Jak masz 1.6 to bez większego dłubania w silniku można wstawić turbinę z ciśnieniem ładowania 0,5 bara żeby nie zniszczyć silnika po 10tys kilometrów - oczywićsie przyrost mocy będzie i tak spory. Jak chcesz wstawiaś turbinę 0,7-1,5 bara to już przydało by się zakuć silnik bo seryjny może nie wytrzymać a to juz DUŻA zabawa i DUŻE pieniążki.
Jeżeli masz fundusze to czemu nie? Turbina napewno poprawi osiągi Twojego autka.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt wrz 30, 2005 14:32

A żeby bezpiecznie kożystać nawet z softa przyda ci się założyć wskaźnik doładowania i wskaźnik temperatury spalin w kolektorze wydechowym, termostat o niższej temperaturze otwarcia, chłodnice oleju i blow off. A jak masz gaźnik to zabawy będzie więcej.



_ENZO_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 15:58
Lokalizacja: jabłonna
Kontakt:

a jak takie Turbo.....

Post autor: _ENZO_ » pt wrz 30, 2005 23:05

a jak sprawa takiego turbo wyglada w golfie III 1.8 GT bardzo trzeba go przystosowywac ?


czas sie wziasc za GT

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » pt wrz 30, 2005 23:54

Po pierwsze polecam przegladarke typu "szukaj" na forum
Po drugie polecam tez ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6280, duzo teorii itp
Po trzecie jaka kase chcesz na ta przeznaczyć?

Istnieja 2 pojecia turbo:
'soft' teoretycznie chula na seryjnych gratach doładowanie do 0,5 bara
powzej 0,5 bara musiesz miec kute czesci itp duzo gadac,
wszystko to kwestia kasy
:chytry:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob paź 01, 2005 09:24

Po pierwsze do softa trzeba mieć silnik o stopniu sprężania mniejszym niż 10,0:1. Jak warunek ten zostanie spełniony można zastanawiać się dalej.



flaszka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:11
Lokalizacja: Polska Małopolska

Post autor: flaszka » sob paź 01, 2005 12:02

To jeszcze chciałem tylko spytać za ile bym mógł to sprzedać, ewentualnie zregenerować??????



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn paź 03, 2005 11:17

Regeneracja we wrocku 800zł na oryginalnych częściach.



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » wt paź 04, 2005 12:23

Widziałęm gdzieś Golfa III (białego) z tyrbiną, chyba właśnie 1.6.
I z tego co pamietam właściciel mówił tak:
Dużo zabawy, pracy, pieniędzy, problemów i tylko ok. 120KM.
I wszystko na ten temat.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr paź 05, 2005 10:56

W garażowych kombinacjach liczy się późniejsza satysfakcja. Sam mam kilka silników do mojego MK1. Jak po domowych zabiegach coś siądzie to mam możliwość poprawienia błędów i zakładam następny silnik. Jade na przeglądy i z karteczką od nich do wydziału komunikacji w celu zmiany danych W CEPIKu. Siolnik z papierem kosztuje mnie 300 zł bez osprzętu bo jest on mi zbędny. Ale takich ludzi jak ja jest w naszym kraju znikoma ilość, a i na forum pewnie można by nas policzyć na palcach dwóch dłoni.



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr paź 05, 2005 11:15

Jednej, taziołek, jednej...


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr paź 05, 2005 11:25

A liczyłem, że jest nas więcej jak 5 sztuk.



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr paź 05, 2005 11:31

Co ty, śmietanka tego forum to bodajrze 4 os., no może 5.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
Pieniu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:41
Lokalizacja: Czę100chowa
Kontakt:

Post autor: Pieniu » śr paź 05, 2005 23:11

Witam. Wiem ze smietanka forum to pare osob ale fajnie jest poczytac o zwiekszaniach mocy ale jak ktos sie pyta o turbo do 70 konnego silnka na gazniku to mnie oslabia ja bym wolal zrobic swapa


Docieplenia, ogólne roboty remontowo budowlane!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości