VW golf II 1.3b
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
VW golf II 1.3b
Witam.
Ostatnio kupiłem golfa 2 z całkowicie sportowym zawieszeniem i kompletnym sportowym układem wydechowym. Wcześniej tam był silnik 1.8T ale po wypadku koleś zamontował 1.3 bo tamten nie nadawał się do niczego. Po remoncie odkupiłem go za grosze.
Mam pytanko. Czy da radę zamontować do silnika 1.3 na gaźniku turbo od Bmw 1.8tds 97r.
Jeżeli da radę to co trzeba zrobić od podstaw by to zamontować ? Jeżeli ktoś się zna na tym to bym prosił o radę a ewentualnie o opis montażu i co trzeba wymienić by dało radę zamontować i by to razem chodziło..
Ostatnio kupiłem golfa 2 z całkowicie sportowym zawieszeniem i kompletnym sportowym układem wydechowym. Wcześniej tam był silnik 1.8T ale po wypadku koleś zamontował 1.3 bo tamten nie nadawał się do niczego. Po remoncie odkupiłem go za grosze.
Mam pytanko. Czy da radę zamontować do silnika 1.3 na gaźniku turbo od Bmw 1.8tds 97r.
Jeżeli da radę to co trzeba zrobić od podstaw by to zamontować ? Jeżeli ktoś się zna na tym to bym prosił o radę a ewentualnie o opis montażu i co trzeba wymienić by dało radę zamontować i by to razem chodziło..
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
i ty kupiłeś to auto ??? jak zmsakrowało silnik to musiał chyba sie zatrzymać przeodem na betonowej ścianie przy prędkości 100km/hmmazi pisze:ale po wypadku koleś zamontował 1.3 bo tamten nie nadawał się do niczego.
wszstko sie da tylko pytanie czy cie na to stać lub czy sie to w ogóle opłaca (w tym wypadku NIE opłaca sie to kompletnie)mmazi pisze:Mam pytanko. Czy da radę zamontować do silnika 1.3 na gaźniku turbo od Bmw 1.8tds 97r.
wymień sobie silniczek wyjdzie cie taniej szybciej i bez polemów
zakupisz takiego fanego PF albo KR i będziesz latać
tutaj sobie poczytaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1019&start=0
i tu podobne pomysły do twojego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... nika+turbo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... nika+turbo
i jest tego jeszcze troche jak poszukasz
a podsumowując zostaw ten pomysł w spokoju bo sie to ni jak nie opłaca mocy będze troszkę więcej, silnik szybko klęknie, a TY wywalisz kasy tyle ze mógłbyś tam włożyć jakigoś Vr6 ABF czy 1.8T a już nie mówie o silniejszych silnikach z mk2
Samochód kupiłem za 500zł więc tak dużo nie zapłaciłem bo wszystko w nim jest ok ;D tylko maskę trzeba by było wymienić bo jest pogięta a po za tym cały przód został wymieniony ;D
Czyli Jaki najlepiej by było zamontować silnik ? 1.8 czy ze 2.0.. i na gaźniku czy na wtrysku czy wielopunktowym wtrysku.. i jaki model.. bo słyszałem dużo różnych opinii na ten temat i sam nie wiem który by był dobry. Mi zależy by był mocny i bym dużo kasy nie wydał.. Tak do 5tys mogę się zmieścić w budżecie chyba że bym sprzedał forda KA ale to wtedy bym się zastanawiał nad kupnem już Golfa III jakiegoś 1.9 GT TDI lub 1.8 GT.
Czyli Jaki najlepiej by było zamontować silnik ? 1.8 czy ze 2.0.. i na gaźniku czy na wtrysku czy wielopunktowym wtrysku.. i jaki model.. bo słyszałem dużo różnych opinii na ten temat i sam nie wiem który by był dobry. Mi zależy by był mocny i bym dużo kasy nie wydał.. Tak do 5tys mogę się zmieścić w budżecie chyba że bym sprzedał forda KA ale to wtedy bym się zastanawiał nad kupnem już Golfa III jakiegoś 1.9 GT TDI lub 1.8 GT.
no to po co kupowałeś to mk2 skoro masz 5 koła + forda ka to lepiej kup sobie gotowca że tak powiem np. mk3 vr6 i po sprawie takie jest moje zdanie http://www.allegro.pl/item618604777_gol ... 8_vr6.html
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 17:13 przez VWmatiMK3, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
Witam. Nie opłacalny pomysł. Przyrost może i będzie. Ale te silniki nie są zbytnio podatne na tego typu zabiegi. Ale to twoja decyzja.Witam.
Ostatnio kupiłem golfa 2 z całkowicie sportowym zawieszeniem i kompletnym sportowym układem wydechowym. Wcześniej tam był silnik 1.8T ale po wypadku koleś zamontował 1.3 bo tamten nie nadawał się do niczego. Po remoncie odkupiłem go za grosze.
Mam pytanko. Czy da radę zamontować do silnika 1.3 na gaźniku turbo od Bmw 1.8tds 97r.
Jeżeli da radę to co trzeba zrobić od podstaw by to zamontować ? Jeżeli ktoś się zna na tym to bym prosił o radę a ewentualnie o opis montażu i co trzeba wymienić by dało radę zamontować i by to razem chodziło..
Nic już nie będzie takie same.
najtaniej to nie turbo tylko swap spowrotem na 1.8T to jest najtaniej wyjdzie!! bo co do uturbienia to i tak jakiegos mega sukcesu nie bedzie kasy pełno sie wyda... juz lepiej uturbic 1,8 lub jakąś 16v pozatym nikt ci nie poda kompedium turbo!! nawet nie masz co się łudzić bo kazdy ma na wszystko swoj sposób najłatwiej to podglądać prace innych userów i wyciągać samemu wnioski!! Logiczne myslenie i szukajka i jest GIT
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
opłaca się czy nie opłaca, zależy czym dysponujesz i co umiesz , pojawiały się ambitne projekty jak np. taki http://www.mm.pl/~miazio/HistoriaTurbo.pdf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości