Strona 1 z 1

Jaka głowica na GU?

: ndz kwie 26, 2009 09:31
autor: vwyj
Witam, mam takie pytanie jak w temacie... czy jest w ogole sens bawić sie w przekładke głowicy ? Mysle nad głowicą z GT lub GTI tylko czy w przypadku tego drugiego nie bedzie problemu z otworami na wtryski ? Mozna je normalnie zaślepić i podpiąć do tego gaźnik ? I czy cokolwiek da mi taka przekładka ? Za wszystki podpowiedzi z góry dzięki.

Re: Jaka głowica na GU?

: ndz kwie 26, 2009 20:51
autor: bugalon
vwyj pisze:Witam, mam takie pytanie jak w temacie... czy jest w ogole sens bawić sie w przekładke głowicy ? Mysle nad głowicą z GT lub GTI tylko czy w przypadku tego drugiego nie bedzie problemu z otworami na wtryski ? Mozna je normalnie zaślepić i podpiąć do tego gaźnik ? I czy cokolwiek da mi taka przekładka ? Za wszystki podpowiedzi z góry dzięki.
GT to wersja wyposażenia (podobnie jak GTI zresztą). GT wychodziły z silnikiem GU np. Warto włozyć głowicę od silników PF/PB (GTI 8V w mk2) i dać wałek rozrządu z silnika GX. Pasować będzie i efekt będzie całkiem przyjemny. Dziury po wtryskach spokojnie sobie zaslepisz dwuzłotówkami :) Pasują niemal idealnie.

: pn kwie 27, 2009 23:42
autor: vwyj
ok. to juz dla mnie duza pomoc, dzięki bugalon "pomógł" dla Ciebie :pub: tylko kurcze jesli mogłby mi ktos podpowiedzieć skąd mam wiedzieć że dana głowica jest z silnika PF/PB ? No i jak poznac ze walek jest z GX-a ? Juz kilka razy przekonalem sie ze to co mowi sprzedajacy dana czesc to nie do konca jest prawda a jesli nie posiadam odpowiedniej wiedzy to tego nie sprawdze wiec chcialbym umiec to sobie rozróżnić... Popatrzec na glowice bądz wałek i stwierdzić ze jest z takiego silnika a nie z innego, szukalem juz tego na forum i ogolnie na necie ale nigdzie nie moge znaleźć takich info.

: wt kwie 28, 2009 07:33
autor: bugalon
Głowica od silnika PF/PB ma największe zawory z głowic 8V. Nie pamiętam teraz rozmiaru (użyj szukajki, na pewno znajdziesz). Po zmierzeniu zaworów będziesz wiedział. Dodatkowo głowica z GTI ma dziury na wtryski. Wałka w żaden sposób nie sprawdzisz, chyba że znasz szerokość i wysokość krzywek wałka z GX (ja niestety nie znam, bo nie mierzyłem takiego nigdy). Tylko wyjęcie wałka z silnika "na aucie" pozwoli Ci stwierdzić, że to jest ten którego szukasz. Wałki nie są oznaczane przez producenta w sposób umożliwiający ich późniejszą identyfikację.

: wt kwie 28, 2009 08:34
autor: toffic
Pod GU to załóż głowice z AAM/ABS tez ma duze zawory jak ta z PF/PB a dodatkowo pasuje P&P, do tego wałek z GXa

: wt kwie 28, 2009 16:35
autor: vwyj
Ok. Dzieki chłopaki będę nad tym myslal, jak cos wykombinuje to pochwala sie efektami :grin: