Strona 1 z 1

2E na KR-a

: wt wrz 27, 2005 23:55
autor: WODA
mam pytanie co trzeba zmienic zeby z 8V zrobić 16V??wystarczy blok ok 16V + wiazka+komp???tloki i korbowody posiadam od g60???

: śr wrz 28, 2005 09:37
autor: malolat
tloki maja nadciecia jeszcze na zawory - idzie zrobic, glowica, kolektor wydechowy, ssacy, wtrysk-niekoniecznie,zegary, no iskrzynia by sie przydala-ale tez niekoniecznie. generalnie to sie da, ale...

: śr wrz 28, 2005 13:06
autor: cyarnz
malolat pisze:tloki maja nadciecia jeszcze na zawory - idzie zrobic, glowica, kolektor wydechowy, ssacy, wtrysk-niekoniecznie,zegary, no iskrzynia by sie przydala-ale tez niekoniecznie. generalnie to sie da, ale...
jakies gupoty wypisujesz chlopie :panna:

[ Dodano: Sro 28 Wrz, 2005 ]
WODA pisze:mam pytanie co trzeba zmienic zeby z 8V zrobić 16V??wystarczy blok ok 16V + wiazka+komp???tloki i korbowody posiadam od g60???
Jak chcesz 16V to kup caly silnik a nie bedziesz skladal z gratow , pozatym widac ze nie bardzo masz pojecie o co chodzi, wiec.... takie zabiegi sa nieoplacalne i bedzie o wiele taniej kupic caly motor, z osprzetem,(kolektory, wydech, ssacy, itd...)
Srednica tloka jest inna w 2.0 i 1.8 wiec kombinacje z tlokami odpadaja, tak czy siak by sie nie nadawaly pod 16V
Duzo by pisac, najlepiej zrobisz kupujac pl,kr,9a,abf i ew podpiac swojego digifanta jako zasilanie

: śr wrz 28, 2005 16:25
autor: malolat
z calym szacunkiem, ale nie wiem o co ci chodzi, podcinasz tloki i spokojnie glowica wchodzi wiec...
???

: śr wrz 28, 2005 17:16
autor: Robroypl
A ja przy okazji żeby nie zaczynać nowego tematu, zapytam się: jakie przeróbki wiążą się z w włożeniem silnika 2e od MK III do MK II w którym obecnie 1.8 RP jest.

: śr wrz 28, 2005 23:57
autor: WODA
hej chlopaki przepraszam pomyliło mi się chodziło mi o zmiane z 2.0 8V na 2.0 16V więc chyba ABF a nie KR..... :pub: wiec co jest bardziej opłacalne ??

: wt paź 04, 2005 15:06
autor: cyarnz
jezeli zmieniac to tylko komplet , silnik za silnik i nie inaczej:)

: wt paź 04, 2005 20:12
autor: evolution
dokladnie jak CYARNZ mowi...
a co do MALOLAT'a to powiedz mi czym wypelnic dolek w tloku z 8V bio nie wiem:P no chyba ze chce sie miec nie 92kW tylko 92 HP:D:D

: śr paź 05, 2005 09:35
autor: malolat
...najlepiej olowiem zalac :> of kors tloki najlepiej jak by byly z 2.0 16v, a zreszta, jak odprezony bedzie to mozna jakies turbo zarzucic :> ;) no nie piszcie ze sie nie da, bo sie da, tylko drogo wyjdzie...

: śr paź 05, 2005 11:50
autor: GTO
no wlasnie , nie kłamcie !!! - wszystko sie da, tylko ze ten silnik bedzie kosztował tyle co dwa ze szrotu w dobrym stanie ;)

: śr paź 05, 2005 14:00
autor: Apsik
GTO pisze:no wlasnie , nie kłamcie !!! - wszystko sie da, tylko ze ten silnik bedzie kosztował tyle co dwa ze szrotu w dobrym stanie ;)
:rotfl: dobrze ppowiedziane/napisane :pub:

: śr paź 05, 2005 20:21
autor: WODA
a nie orientujecie sie w jakiej cenie znajde taki silniczek???w dobrym stanie oczywiście??

: czw paź 06, 2005 14:14
autor: cyarnz
1.8 16V kolo 1tys, 2.0 16v 9A lub 6A w podobnej cenie mozna wyrwac, 1.5tys w komplecie ze skrzynia itd... generalnie do 2 tys jak silnik sprawny io dobrym stanie mozna dac

: śr paź 19, 2005 20:12
autor: WODA
jest moze ktoś na forum kto ma do sprzedania kompletnego ABF??