mam pytanko:) odnoszące sie do ukladu wydechowego... chciałbym wymienic calutki:) od kolektora po ostatni tłumik i co mi mozecie zaproponowac? mam na to fundusze od dawna sie do tego zbieram lecz nie wiem czy wstawiac strumienice? wycinac katalizator? dac jakies kwasówki az do ostatniego tłumika...?
co proponujecie? a jaki ma by tego efekt? .. hm piekne brzmienie:)
: ndz kwie 05, 2009 13:08
autor: KanedA
najlepszy będzie projektowany pod twoje autko, np. w MG... ale czy to ma sens przy 1.8?
I najważniejsze pytanie... co chcesz osiągnąć poprzez tą wymianę?
Pozdro,
: pn kwie 06, 2009 00:21
autor: toony
co chce osiagnac? ... napisałem juz piekne brzmienie i szybsze odprowadzanie spalin
a co to jest MG?
: pn kwie 06, 2009 00:46
autor: KanedA
MG Motorsports... poszukaj w internecie... jak chcesz basik to poszukaj jakiegoś sportowego tłumika końcowego... wystarczy... jak wytniesz kata, będzie taki metaliczny dźwięk...
Pozdro,
: pn kwie 06, 2009 20:41
autor: rysiektr
jechać do kogoś kto zajmuje się przeróbką silników wydechami itd. Albo kupić gotowy zestaw dedykowany pod twoje auto np: Supersprinta. Mają wszystko od kolektorów, przez "sportowe" katalizatory (a nie jakieś strumienice) po tłumiki. Przy okazji zrób porting głowicy, jakiś wałek profi dolot np: K&N, program... wydasz na to z 4k zł ale będziesz miał ze 115kucy...tyle co 2E/ADY/AGG w serii
: wt kwie 07, 2009 12:23
autor: toony
za całosc juz 4tysie? hm.... a jak działa ten K&N?
: wt kwie 07, 2009 14:40
autor: rysiektr
toony pisze:za całosc juz 4tysie? hm.... a jak działa ten K&N?
chodzi mi o to, że to nie opłacalna inwestycja w stosunku do osiągnięć. Taniej będzie wsadzić ABFa który w serii ma 150PS i zacząć go modzić a on jest podatny na modyfikacje, niż wpakować kase w 1.8 nie osiągnąc prawie nic. Przeczytaj sobie temat o przeróbkach http://chojnacki.com.pl/index.php?optio ... 6&Itemid=7
: wt kwie 07, 2009 21:59
autor: bastek016
cały przelot tak auto śmiga nie straciło osiągów ... annel_page bym powiedział a dźwięk jak dla mnie malina