Układ wydechowy MK3- proszę o rade

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RobertBRTC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt sie 01, 2008 21:04
Lokalizacja: Śląsk

Układ wydechowy MK3- proszę o rade

Post autor: RobertBRTC » wt mar 31, 2009 14:09

Witam.
Mam w moim golfie 1.8 gt założony końcowy wydech dedykowany z remusa. Reszta jest tak jak w serii czyli środkowy tłumik i katalizator. Moje pytanie jest takie, czy jak wywale katalizator i wstawie strumienice lub kawałek rurki i do tego jeszcze wywale środkowy tłumik to jak zmienii się głos wydechu ? będzie taki sam bass tylko ze głośniejszy czy zacznie sie drzeć jak wrc ? Tak wiem na to pytanie raczej sie nie da odpowiedzieć. Druga sprawa to czy jak wywale kata i środkowy tłumik to czy nie zabardzo odetkam wydech ? (dolot mam zrobiony)



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » czw kwie 02, 2009 18:29

wiec powiem ci tak. Ja mam kata srodkowy przelotowy i koncowy przelotowy i drze kopare jak *#cenzura#*... na ale to w 2.0


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
Radi mk3
nisko latam
nisko latam
Posty: 185
Rejestracja: pn sie 27, 2007 10:51
Lokalizacja: GKA
Kontakt:

Post autor: Radi mk3 » czw kwie 02, 2009 19:34

Jak wywalisz tylko kata to nie bedzie głośniejszy sprawdzone. jak wywalisz środkowy i kata to już bedzie sie dar :wazup: też sprawdzone. Co do odetkania to nic sie nie stanie ale na jakieś przyrosty mocy też nie licz, ja nie odczułem może troszke jak wywaliłem kata to silnik lżej chodził ale koni napewno nie przybędzie

pozdr.



Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » pt kwie 10, 2009 20:55

jeśli chodzi ci o mocny ryk to zrób tak: wywal kata wstaw rurke takiej samej średnicy jak jest w układzie, środkowy tłumnik zostaw w spokoju a w końcowym wytnij końcówke tą co już spaliny uchodzą w powietzre i wspawaj jakąś dwururke o dużo większej średnicy :) :) ja tak zrobiłem u brata w mk3 1.8 i zajebiście to słychać !!!
w swoim mk3 gti kiedyś miałem zrobiony przelot z końcowym tłumnikiem remusa dedykowanym do mk3 i powiem Ci że brata bardziej mi się podobało......


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: bastek016 » sob kwie 11, 2009 07:09

... annel_page tutaj masz dzwięk mojego , wywalony kat , wywalony środkowy i ostatni przelot , auto słychac strasznie . Jeśli chodzi o dynamike to największą odczułem różnice po wywaleniu środkowego tłumika , auto na takim przelocie nie straciło mocy ale też raczej wiele nie zyskało troszkę lepiej moment obrotowy czuć i kultura pracy silnika wzrosła znacząco . A tak dodając po wywaleniu ostatniego tłumika ogólnie na tych gratach zobaczyłem znaczącą redukcje spalanie ok 2 l na 100 :)



btk_gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:29
Lokalizacja: Szarów k / Krakowa
Kontakt:

Post autor: btk_gti » ndz kwie 12, 2009 16:43

ja mialem w golfie II gti 1.8 8v wyciety katal. Wstawiona rurka grubosci katalizatora w to miejsce i koncowy wydech od 16v KR bez wnetrznosci!! Bylo zaje......e :D dzwiek podobny troche do rajdówki!! :hmm:


..::MÓJ VW::..

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=375932

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości