Strona 1 z 2

Golf mk1 VTEC

: wt mar 24, 2009 23:19
autor: Mi$ieq
Witam to mój pierwszy post na tym forum. Przeglądam to forum już od dłuższego czasu i wiem, że mnie zlinczujecie za takie pytanie ale ciekawi mnie to bardzo. Czy jest możliwość zapakowania do mk1 jakiegoś silnika hondy?? np B16A2 lub B18C4. wiem , że takich rzeczy się nie robi, ale czy wogóle jest do zrobienia czy z miejsca to spalony pomysł. Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Re: Golf mk1 VTEC

: wt mar 24, 2009 23:33
autor: olozwirski
Da sie, bo niby dlaczego by sie mialo nie dac? Tylko po co, dla sztuki?
Mi$ieq pisze:Witam to mój pierwszy post na tym forum. Przeglądam to forum już od dłuższego czasu i wiem, że mnie zlinczujecie za takie pytanie ale ciekawi mnie to bardzo. Czy jest możliwość zapakowania do mk1 jakiegoś silnika hondy?? np B16A2 lub B18C4. wiem , że takich rzeczy się nie robi, ale czy wogóle jest do zrobienia czy z miejsca to spalony pomysł. Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

: wt mar 24, 2009 23:41
autor: Mi$ieq
Dla sztuki nie dla sztuki po prostu ciekawi mnie jak w mk1 taka wiertareczka by chodziła. mam do kupienia taki silnik tylko nie wiem czy dużo więcej pracy jst z takim swapem bo chyba elektryka połośki to w ch... więcej roboty niż z Volkswagenowskimi silnikami prawda?

Re: Golf mk1 VTEC

: śr mar 25, 2009 10:05
autor: Rapcio
Mi$ieq pisze:Witam to mój pierwszy post na tym forum. Przeglądam to forum już od dłuższego czasu i wiem, że mnie zlinczujecie za takie pytanie ale ciekawi mnie to bardzo. Czy jest możliwość zapakowania do mk1 jakiegoś silnika hondy?? np B16A2 lub B18C4. wiem , że takich rzeczy się nie robi, ale czy wogóle jest do zrobienia czy z miejsca to spalony pomysł. Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Ale po co na co myslisz ze to bedzie zapitalac ? bo jesli tak myslisz to sie mylisz :P Kilka dni temu probowalem sie z Hondami kumpli jeden Civic VTI 160km drugi CRX Vtec 150km obie zdrowe seryjne bardzo zadbane i co na 400metrow dostaja straszne baty ok 3-4 dlugosci od caddy :jezor: wiec nie kombinuj i pakuj ABFa do mk1 ;) swap łatwy i bezproblemowy :)

Re: Golf mk1 VTEC

: śr mar 25, 2009 11:21
autor: TAZ
Rapcio pisze:
Mi$ieq pisze:Witam to mój pierwszy post na tym forum. Przeglądam to forum już od dłuższego czasu i wiem, że mnie zlinczujecie za takie pytanie ale ciekawi mnie to bardzo. Czy jest możliwość zapakowania do mk1 jakiegoś silnika hondy?? np B16A2 lub B18C4. wiem , że takich rzeczy się nie robi, ale czy wogóle jest do zrobienia czy z miejsca to spalony pomysł. Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Ale po co na co myslisz ze to bedzie zapitalac ? bo jesli tak myslisz to sie mylisz :P Kilka dni temu probowalem sie z Hondami kumpli jeden Civic VTI 160km drugi CRX Vtec 150km obie zdrowe seryjne bardzo zadbane i co na 400metrow dostaja straszne baty ok 3-4 dlugosci od caddy :jezor: wiec nie kombinuj i pakuj ABFa do mk1 ;) swap łatwy i bezproblemowy :)
Przystartuj tym do caddy z B16A1 to zwątpisz w możliwości ABFa. B16A1 ze skrzynią waży o 12kg mniej niż ABF ze skrzynką. Jedyne denerwujące zmiany w tym swapie to skrzynia po prawej stronie, a nie po lewej i przeróbka lub raczej wykonanie nowych półosi. Same ośki to koszt 1000zł z atestem i wyważeniem.

: śr mar 25, 2009 12:05
autor: Mi$ieq
A nie wiecie czy jest ktoś najlepiej z malopolski kto by mógł przeprowadzić taki swap od początku do końca??

: śr mar 25, 2009 15:37
autor: TAZ
A czy zdajesz sobie sprawę, że za wsadzenie czegoś co w ogóle nie pasuje będziesz musiał wybulić z 5000zł + wykonanie półosiek ??

: śr mar 25, 2009 17:55
autor: LCQ
Taz na racje, ci co nie jeździli mocnymi N/A Hondy to grubo by zmienili zdanie, bo sa to świetne jednostki, najlepsze na świecie wolnossaki do ostrego kręcenia, po drugie, łatwość modyfikowania w porównaniu do ABFa nawet a co dopiero do innych silników, pomysł ciekawy i to nawet bardzo, ale bez grubszej kasy zapomnij, do tego musisz przewidzieć dodatkowe problemy, które wychodzą w takiej rzeźbie, skonsultuj się z

http://www.ssgarage.pl/

ale jak już bedziesz pewien tego rzeźbienia :helm:

: czw kwie 02, 2009 13:54
autor: szymonrs
Mi$ieq pisze:A nie wiecie czy jest ktoś najlepiej z malopolski kto by mógł przeprowadzić taki swap od początku do końca??
Pomysł zajebisty. Tylko że bez 30kpln to nawet nie podchodź.... B18C4 kompletny ze skrzynia i wiązkami kupisz za 8-10kpln drugie tyle musisz zakładac na robote tegoż(bo chyba nie sądzisz iż wezmą od ciebie co za wymianę silnika - takiego samego) i kolejne pieniążki na graty które trzeba dorabiać, przerabiać, zamawiać, ściągać ze stanów. Myśle że przy takich kwotach miejsce na mapie Polski nie ma znaczenia bo cóż jest pińcet złotych na lawete. Ważne aby robiący takie cudo wiedział co robi i nie szedł po taniości klejąc i drutując wszystko

: czw kwie 02, 2009 16:53
autor: haps
noo noo pomysl naprawde swietny..

fajnie by tak bylo pokrecic mk1 do 9tys obr..

swap w hondzie to jest na zasadzie plug&play, znam chlopakow co sie tym fachowo zajmuja, ale czy do vw by wsadzili za rozsadna kase to nie wiem... ale silniki z B-serii wymiataja :bajer:

: sob kwie 04, 2009 23:01
autor: chosen
pytanie czy to ma byc motor do zapierdzielanai i lekkich modyfikacja a do tego trwały, czy wiertarka ktora juz nie bedzie tak trwaała jak abf.

: ndz kwie 05, 2009 01:00
autor: haps
chosen, no nie uwazam ze 1.6 160km jest mniej trwale od abfa...

japonskie silniki sa chyba z lepszych materialow wykonane, to co prawda takie moje gdybanie, ale mialem honde, wszystko tam bylo wyjechane, skrzynia, nadwozie itp...a silnik chodzil jak zyleta...

: ndz kwie 05, 2009 10:13
autor: chosen
haps, no to masz słabe info :) Przejedz takim 1.6 160 km 300 tys ;) bez remontu i dymienia.

: ndz kwie 05, 2009 13:05
autor: zajac
Mi$ieq pisze:ktoś najlepiej z malopolski kto by mógł przeprowadzić taki swap

wojtek (nick voj2s) mysle ze by zrobil cos takiego na starym biezanowie ma warsztat ale jak to ktos wyzej napisal koszt bedzie spory