mk3zmiana silnika z 1,6i aea na wiekszy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mk3zmiana silnika z 1,6i aea na wiekszy
Witam posiadam mk3 95rok silnik 1.6i aea 75koni i mam pytanie odnosnie swapa.
Jaki by pasował tutaj silnik zeby było jak naj mniej przerobek? i ile tzeba by było przeznaczyc na to kaski? mysle ze taki 1,8 8v albo 16v lub gora 2,0 8v
Czy lepiej kupic kolektor wydechowy do tego silnika ale mysle ze za tyle kaski to lepiej dolorzyc i zrobic swap.
Wiem ze było duzo na forum ale prosze o rady i jak ktos ma jakies linki.
[ Dodano: Pią Wrz 16, 2005 11:40 am ]
jak by ktos mial do sprzedania taki silnik w dobrym stanie to prosze o info na priv i gdzie by mozna było zrobic swap w wawie i okolicach.
Mam drugie pytanie czy furka po swapie bedzie bez awaryjna,bo kolega jeden robil swap tylko ze w oplu to non stop cos waliło sie z elektryka itp ?
Jaki by pasował tutaj silnik zeby było jak naj mniej przerobek? i ile tzeba by było przeznaczyc na to kaski? mysle ze taki 1,8 8v albo 16v lub gora 2,0 8v
Czy lepiej kupic kolektor wydechowy do tego silnika ale mysle ze za tyle kaski to lepiej dolorzyc i zrobic swap.
Wiem ze było duzo na forum ale prosze o rady i jak ktos ma jakies linki.
[ Dodano: Pią Wrz 16, 2005 11:40 am ]
jak by ktos mial do sprzedania taki silnik w dobrym stanie to prosze o info na priv i gdzie by mozna było zrobic swap w wawie i okolicach.
Mam drugie pytanie czy furka po swapie bedzie bez awaryjna,bo kolega jeden robil swap tylko ze w oplu to non stop cos waliło sie z elektryka itp ?
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Na siłe możesz zawiechę zostawić z 1,6... Tylko sie nie ździw jak ci sie przeguby zaczną ukrecać przy ostrej jeździe...to jaki bedzie najlepszy silnik na swap bo zalezy mi na tym aby piasty zostały 4x100.Ale gdzies kiedys czytalem ze ktos tez zmianiał na silnik 2e z 1.6 to nie musial zawiechy zmieniac
[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]
wiec jest tak, nie trzeba nic poza silnikiem i jego instalacja, sprzeglo mozesz zostawic swoje i skrzynie tez, bo po co to ruszac skoro jest dobre?:) Oczywiscie odpada klopot z przegubami, polosiami itd...
[ Dodano: Pią 16 Wrz, 2005 ]
jezeli chodzi o przeguby to zawsze mozna dac z mk2 gti o srednicy fi100 nie widze potrzeby zmieniania czegokolwiek poza silnikiem
[ Dodano: Pią 16 Wrz, 2005 ]
[ Dodano: Pią 16 Wrz, 2005 ]
Marihuana Man pisze:Na siłe możesz zawiechę zostawić z 1,6... Tylko sie nie ździw jak ci sie przeguby zaczną ukrecać przy ostrej jeździe...to jaki bedzie najlepszy silnik na swap bo zalezy mi na tym aby piasty zostały 4x100.Ale gdzies kiedys czytalem ze ktos tez zmianiał na silnik 2e z 1.6 to nie musial zawiechy zmieniac
jezeli chodzi o przeguby to zawsze mozna dac z mk2 gti o srednicy fi100 nie widze potrzeby zmieniania czegokolwiek poza silnikiem
[ Dodano: Pią 16 Wrz, 2005 ]
po czesci sie zgodze, ale piasta nie ma tu nic do rzeczy, chodzi o lozusko w piascie, bo przegub z mk3 gti ma inny frez;)Marihuana Man pisze:Przecie przegub jest masywniejszy więc piasta na niego nie wlezie...Andrych pisze:ale piasty mozna przelorzyc bo ja mam aluski 4x100 wiec szkoda nowych kupowac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości